Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 @ Kirky: Joh, geef gewoon toe dat ik superieur ben, dan praten we nergens meer over.@ Isa Jaa... wist al van je terugkeer hè [1x aangepast!!!!! *Typo]
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 quote: Originally posted by: Emmaroos Wat moet je doen om een reactie te krijgen op wat je schrijft? Vandaag enkele berichtjes geschreven, geen reactie. hallo??? Om te beginnen alleen reageren op mensen met fatsoen zou ik denken.
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1 En tevens kan drup naar me uitvallen maar volkomen onterecht. Drup ik denk dat je al mail hebt, nee niet van mij hoor, en het allemaal niet zo goed begrepen hebt wat je aan het mailen bent. Excuses zijn niet nodig. Zou inhouden van emails even Voor je houden. Ik vind dit buitengewoon onfatsoenlijk dit zomaar over de vloer te gooien.Persoonlijke onenigheid regel je onderling, gooi je niet in de openbaarheid om zer zelf beter uit te komen[Hè, weer Aangepast! *aanvulling]]
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Kirky, ik heb nooit lange tenen, ook blijf ik nergens lang in hangen.Soms ben ik een beeje "boos". Dan zeg ik dat, altijd op het forum.Een uur later ben ik weer dezelfde.Dit kan niet, en dat zeg ik. Niets geen lange tenen.Niemand draag ik een kwaad hart toe. ook Hannah niet.Ik zou nu een ban kunnen krijgen, moet ik dan zwijgen. Nooit!Ik kan niet ieder woord op een goudschaaltje wegen, dat staat mijn functionren in de weg!Ben altijd beleefd en schop nooit!Ik laat het hierbij!
Emmaroos Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Juul, wat bedoel je met reageren op mensen met fatsoen?Ik schrijf hier iets en niemand reageert, dat is toch raar
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Hannah, ik ontvlucht je niet.Ik ga met woef (mag wel hè) door de herfstbladeren.Groet.Als ik geen ban krijg, kom ik ooit weer eens terug!
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 @ Hannah; Interesseert me niet. Ik zie onrecht en reageer daarop. Net als ik op straat doe maar veel mensen te Laf voor zijn, als er bijv. iemand door een engerd lastiggevallen word.Disputen regel je onderling, op een wat minder Laffe manier.Enige wat je naar buiten zou kúnnen brengen is dat het opgelost is.*@ Emma Roos; Ik bedoelde dat ik net niet netjes vind als mensen niet reageren, dat is onfatsoenlijk.[*toevoeging]
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Het is geen streven, meer een drive, kan niet anders.En dat met die opleiding had je wel voor je kunnen houden. Iedereen zou iets moeten doen trouwens... het is immers nooit af?!Ikzelf doe er ook nog div. dingen naast.
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Marieke, begin met een klein hoekje. Stoel, plantje, gezellig lichtje...Van daar uit kan je verder werken quote: Originally posted by: marieke44Syl: ik wens je heel veel sterkte is deze moeilijke tijd, ik begrijp dat je zusje door zinloos geweld om het leven is gekomen? Heb het verhaal helaas niet meer kunnen lezen. Ik zou geloof ik nu blij moeten zijn? Blij met mijn nieuwe huis, maar ik ben het niet, ik voel me net een verwend ontevreden kind, maar het valt allemaal zo tegen qua ruimte, de kamer is klein, zeker nu de meubels erin staan, het is overal nog een rotzooi en ik heb de moed niet om het op te ruimen, ik weet niet waar te beginnen, ik hoop dat het over gaat, maar zoals ik me nu voel, voelt het niet goed, dus Bah...
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Niet elke dag meer gelukkig. Dag en nacht ritme is nog steeds een ramp ja. Maar ik weet ook dat als het weer beter gaat dat dat weer goed komt. quote: Originally posted by: AnWoman: sta je elke dag om 14.00 uur op? of begrijp ik dat verkeerd?
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Isa, ik heb geen schaamte gevoel. Denk weleens, had je dat verdraait niet anders kunnen doen.Ook heb ik andere tekort gedaan, dat vind ik echt waardeloos.Maar Isa, ik ben nu een ander mens, gedane zaken nemen geen keer!Beter ten halve gekeerd dan te hele gedwaald!Ik vind dat ik een beter mens ben geworden (wat drank betreft)Ik was een beetje ziek. Schaamte nee!Ik had 20 jaar eerder moeten stoppen, ja.Helaas, de klok kan niet meer terug!De trots van de overwinning geeft geen ruimte voor schaamte.Ja, ik maakte het te bont! dat is waar.
Kate Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Hannah ik kan je niet helemaal volgen.Je hebt de afgelopen tijd een aantal keren aangegeven dat je het erg vind als mensen over een serieus bericht heen kletsen.Ik vind een berichtje waarin iemand vertelt dat ze naar een stille tocht gaat een serieus bericht.Sorry, ik vind het ongepast om dan een grap te maken.Drup, sterkte vanavond.
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Vanmiddag een goed gesprek gehad over de telefoon met mn begeleider. Dat doet me altijd weer goed. Net naar t Kralenschuurtje geweest in een flinke lading kraaltjes ingekocht. Voorlopig ben ik voorzien. Straks eerst even snel dweilen en dan aan de slag. Wees lief voor elkaar x
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Druppeltje, ik ga vanavond veel kaarsjes branden. Zondag is het mijn beurt, vanavond doe ik vast een beetje met je mee. x
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 @ IsaAls het je stelselmatig wordt aangepraat, ja denk ik wel.Iedereen in mijn buurt wist dat ik dronk, men ziet dat.De wankele gang, het een half uur lang naar het sleutelgat zoeken!Men bemerkt dat.Er komen geen ongure types meer bij me, dat valt allemaal op.En ik word anders bejegend. Dus geen schaamte.Ik denk dat het zwarte schaap effect, in de familie misschien meer meespeelt.Je mag trots zijn, dan gaat de schaamte er vandoor!Groet.
Emmaroos Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Nou alles is nu wel gezegd toch?Zand erover en een nieuw onderwerp?
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1 Ik kan ook niet anders Julius, ben aan het oefenen. Maar in mijn ogen ben je een groentje hoezeer je ook van je af kan bijten en diagnoses probeert te stellen. Gelukkig nog wel met een vraagteken erachter. Doe je best ervoor! Was schamperend bedoeld.Ik vind het moeilijk met je om te gaan in elk geval omdat je je meest niet van je goede kant laat zien in mijn ogen. En af en toe weer iets aardigs. Krijg er geen hoogte van. Dan maar een afstand scheppen.Maar dat kan ook aan internet liggen; Zelf heb ik ook een schoppende www tijd gehad omdat ik nu eenmaal moeilijk kon geloven dat er aan de andere kant echte mensen zitten. Zo niet realistisch in mijn ogen.Wat Soothe zei over dat hij alles zegt... In principe is dat juist een mooie eigenschap vind ik;Zonder te denken aan anderen recht door zee en eerlijk zijn.Muzik *[*Aanvulling]
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 (Klop klop) Hallo, kan ik ff op de koffie komen? Heb een beetje gelezen wat er vandaag allemaal gebeurd is en daar zakt mij de broek weer van af. Maar goed. Wil dadelijk nog ff kijken of we iets van Thé gehoord hebben. Denk dat ik daar overheen gescrolt heb. Balen, maar goed. Hoop in ieder geval dat het niet slechter geworden is met haar Pa.Verder kwam ik vanochtend bij de kabouter. Hij kwam net de slaapkamer uit en na mijn opgewekte "goeie morgen lief kaboutertje van me" begon hij te schelden en te mopperen. Ik voelde hem al hangen en dacht "dit wordt gauw eten en dan ZZZZZOOOEEEFF terug naar het verpleegtehuis. Wat bleek nou? Hij had last van z'n nek, z'n kies die pijn deed, z'n hoofd, en z'n keel. Oorzaak? Ja niet lachen hoor. De verkeerde Bitter Lemon die ik gekocht had, dus mijn schuld. Heu?????? Snappen jullie er iets van? Nou ik niet, maar goed hij was met dat rothumeur uit bed gestapt omdat hij de hele nacht geen oog dicht gedaan heeft. Maar hij heeft wel gedroomd:huh:Verder hadden ze van de thuiszorg vergeten hem gisteren te verzorgen. Nou dat had hij niet hoeven te vertellen hoor dat rook ik voor aan de deur al.Afé naderhand hebben we toch er goed en rustig kunnen praten en hing er een goeie sfeer. Dat zijn dan van die momenten die mij rust geven. De gesprekken gaan meestal over paranormale dingen, politiek, maar vanmiddag ging het over de vervuiling van de aarde. Dan denk ik, wat heb je toch een goed stel hersens en wat mag je blij zijn dat je die nog goed kunt gebruiken. want wat is ie goed.Nou over 14 dagen komt hij hoogstwaarschijnlijk voor goed thuis en moeten we dan kijken hoe verder.Nou nu ga ik ff kijken hoe het vandaag is gegaan met Thé.
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 @ Bolleke; Ja ben ook erg benieuwd naar Thé. Ze kan je welicht ook helpen met eventuele steun/gelden ivbm t thuiswonen van la chouffe?@ Har; Misschien werkt het Juist voordelig omdat de weg ergens naar toe langer duurt?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve Aura,Ik hoop echt dat de Antabus zal helpen met je strijd tegen de alcohol. Had je het nu al eerder gebruikt? Ben dat ff kwijt. Je zal het beslist wel geschreven hebben hoor maar mijn geheugen is als een zeef.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Laten we hopen dat het spreekwoord "Geen bericht, goed bericht is" maar ik heb er nu toch een raar gevoel bij. Ik hoop gauw iets van Thé te horen, en hoop heel erg dat ze zich niet terug trekt en er alleen mee blijft zitten. Laten we allemaal duimen voor een goed bericht.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Aurawijfie probeer sterk te zijn vanavond meis. Ik begrijp dat je nog helemaal geen tablet slikt? Als je het moeilijk krijgt en toch wil gaan drinken zijn wij er voor je hé?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Aura Jammer net te laat met m'n berichtje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden