Spring naar bijdragen

Woensdag 28 oktober: begin de dag met een zonnetje


sylvie2009

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Isa

Als het je stelselmatig wordt aangepraat, ja denk ik wel.
Iedereen in mijn buurt wist dat ik dronk, men ziet dat.
De wankele gang, het een half uur lang naar het sleutelgat zoeken!
Men bemerkt dat.

Er komen geen ongure types meer bij me, dat valt allemaal op.
En ik word anders bejegend. Dus geen schaamte.
Ik denk dat het zwarte schaap effect, in de familie misschien meer meespeelt.

Je mag trots zijn, dan gaat de schaamte er vandoor!

Groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hannah1
Ik kan ook niet anders Julius, ben aan het oefenen.

Maar in mijn ogen ben je een groentje hoezeer je ook van je af kan bijten en diagnoses probeert te stellen. Gelukkig nog wel met een vraagteken erachter. Doe je best ervoor!


Was schamperend bedoeld.

Ik vind het moeilijk met je om te gaan in elk geval omdat je je meest niet van je goede kant laat zien
in mijn ogen. En af en toe weer iets aardigs. Krijg er geen hoogte van. Dan maar een afstand scheppen.
Maar dat kan ook aan internet liggen; Zelf heb ik ook een schoppende www tijd gehad
omdat ik nu eenmaal moeilijk kon geloven dat er aan de andere kant echte mensen zitten. Zo niet realistisch in mijn ogen.

Wat Soothe zei over dat hij alles zegt... In principe is dat juist een mooie eigenschap vind ik;
Zonder te denken aan anderen recht door zee en eerlijk zijn.

Muzik *

[*Aanvulling]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Klop klop) Hallo, kan ik ff op de koffie komen? Heb een beetje gelezen wat er vandaag allemaal gebeurd is en daar zakt mij de broek weer van af. Maar goed.
Wil dadelijk nog ff kijken of we iets van Thé gehoord hebben. Denk dat ik daar overheen gescrolt heb. Balen, maar goed. Hoop in ieder geval dat het niet slechter geworden is met haar Pa.
Verder kwam ik vanochtend bij de kabouter. Hij kwam net de slaapkamer uit en na mijn opgewekte "goeie morgen lief kaboutertje van me" begon hij te schelden en te mopperen. Ik voelde hem al hangen en dacht "dit wordt gauw eten en dan ZZZZZOOOEEEFF terug naar het verpleegtehuis. Wat bleek nou? Hij had last van z'n nek, z'n kies die pijn deed, z'n hoofd, en z'n keel. Oorzaak? Ja niet lachen hoor. De verkeerde Bitter Lemon die ik gekocht had, dus mijn schuld. Heu?????? Snappen jullie er iets van? Nou ik niet, maar goed hij was met dat rothumeur uit bed gestapt omdat hij de hele nacht geen oog dicht gedaan heeft. Maar hij heeft wel gedroomd:huh:
Verder hadden ze van de thuiszorg vergeten hem gisteren te verzorgen. Nou dat had hij niet hoeven te vertellen hoor dat rook ik voor aan de deur al.
Afé naderhand hebben we toch er goed en rustig kunnen praten en hing er een goeie sfeer. Dat zijn dan van die momenten die mij rust geven. De gesprekken gaan meestal over paranormale dingen, politiek, maar vanmiddag ging het over de vervuiling van de aarde. Dan denk ik, wat heb je toch een goed stel hersens en wat mag je blij zijn dat je die nog goed kunt gebruiken. want wat is ie goed.
Nou over 14 dagen komt hij hoogstwaarschijnlijk voor goed thuis en moeten we dan kijken hoe verder.
Nou nu ga ik ff kijken hoe het vandaag is gegaan met Thé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we hopen dat het spreekwoord "Geen bericht, goed bericht is" maar ik heb er nu toch een raar gevoel bij. Ik hoop gauw iets van Thé te horen, en hoop heel erg dat ze zich niet terug trekt en er alleen mee blijft zitten. Laten we allemaal duimen voor een goed bericht.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanna ik heb in het verleden 9 proefdronken achter elkaar gehad, dus weet waar je over praat. Dat is inderdaad een vreselijke ervaring. Ik denk, en dat is voor mij zelf, ik genoeg heb aan twee tabletten Refusal per week. Maar ik heb hier ook mensen horen zeggen dat ze inderdaad na twee dagen weer konden drinken. Ik kan dat niet. Ik kon als ik een Refusal geslikt had, 5 dagen absoluut niet drinken. Dus nu ik twee pillen per week slik denk ik dat dit voor mij genoeg is. Raar dat ieder mens toch weer anders reageert op medicatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ik heb in volgorde gelezen.
Om 13:26 meldt Drup dat ze naar een stille tocht gaat. Het derde berichtje erna maak jij je grap.
Maar genoeg ge.....plast nu, ik had mijn mening al kenbaar gemaakt.

Vat het niet persoonlijk op. Ook ik wil af en toe mijn mening geven.

Emmaroos, de beste manier om reacties te krijgen is zelf op iemand reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa ik denk dat wanneer je een geroutineerde drinker bent je gewoon meer kunt hebben. Je krijgt er een soort conditie in. Misschien niet het juiste woord. Maar ieder lichaam is anders en iedereen zal anders reageren op medicatie. Ik kan erg goed tegen diazepam, heb daar veel meer van nodig gehad, dan sommige anderen. Een ander ligt na een pilletje al plat. Dus ben ik al een tijd geleden gestopt met die pillen. Niet meer nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo pfffff
Weer flink aan de sjouw geweest in mn huis. Meteen wel weer schoongemaakt, dat is wel fijn.
Mn hangmat hangt weer, lekker plekje om te lezen :)
Wel een mooie bank voor opgeofferd, maar die kan ook naar beneden in het souterain. Tot ik iemand gevonden heb die mij kan helpen tillen staat ie buiten.
Dat is het nadeel van alleen zijn.
Morgen maar op zoek naar plastic zeil voor regenbescherming, dan staat ie droog tot ik iemand heb die me helpt met tillen.
Nu heb ik wel weer een rondje snackbar verdiend :)

Nou dat was het even.


Mn hart is bij Druppeltje vanavond. xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over refusal, ik heb nu standaard een stripje in mn achterzak voor plotselinge triggers of moeilijke dagen (kerst)
Pilletje erin, en ik waag me er niet aan.
Dus dag voor mn verjaardag, dag voor kerst en dag voor oud en nieuw.
Hoe zit dat eigenlijk met die Jip en Janneke Champagne, zit daar echt nul komma nul alcohol in ? Of toch een beetje zoals vroeger met de shandy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...