tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 geen probleem Spud!!Hee druppel,ik wil je nog bedanken, jij vertelde over de stille tocht en ik heb direct mijn schoonzus gebeld, die is vanavond ook geweest en heeft het als zeer waardevol ervaren.dus van mijn schoonzus "bedankt voor die tip"maar mooi weer dat je bent geweest drup, het is een mooie vorm van even stilstaan, herdenken en overdenken.ik hoop dat je er kracht uit vandaan kan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Sorry, kan het niet meer volgen, ben moe! Tot morgen! sweet dreams voor vanavond en vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ja tuurlijk sta je beter op ( nu dan ) , gewoon fitter en alles is helder .En zeg of vraag niet meer "heb ik dat gezegt of gedaan" ???Hele andere wereld nu . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ja marieke,je hebt ook wel een mooie tijd uitgekozen om af te bouwen!normaliter begin je daaraan als je stabiel genoeg bent en een verhuizing is niet echt wat stabiliteit biedt.Maar gun je jezelf wel de rust om op je gemak te wennen aan je nieuwe huis en omgeving?ik woon nu hier drie jaar in volle tevredenheid, maarrrrr ik blijf mijn oude omgeving missen, de contacten, vriendjes en vriendinnetjes van V. en ga maar door.Dat verkassen gaat echt in je koude kleren zitten!nu zal jij je buren niet echt missen maar je herinneringen en je gewoontes die blijven wel.neem de tijd en inderdaad voorlopig wel je medicijnen, wie weet ben je over een half jaar wel sterk genoeg om af te bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Slaap lekker Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tapas Driehuis is erg mooi. Ja zo'n herdenking is prima maar put je vreselijk uit. Hoop toch dat we Woman kunnen steunen het te doen zondag want ze mist haar vader erg. S aan die buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Weltrusten allemaal en tot morgen .duik met marieke mee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Wel marieke en driesook jullie natuurlijk lekker slapen en morgen weer fris op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Wat grappig van die bestekbak hihi ik heb gisteren de mijne eindelijk weer eens opgeruimd, ik krijg die la dus echt niet op orde, nouja, ik krijg hem wel op orde maar binnen een paar dagen mieter ik alles er weer gewoon in Je hoort vaak dat ADHDers in hun werk de beste crisismanagers zijn en goed orde kunnen scheppen, snel op situaties in kunnen spelen, alleen.... thuis he... daar lukt dat niet! Ik ben mijn keuken aan het schoonmaken en doe daar al ruim een week over, vroeger kon ik dat gewoon in 1 dag. Hoppa, aanpakken en afmaken, nu maak ik niks meer af lijkt het wel. Sporadisch een opgeruimd huis, hoewel ik de hele dag aan het opruimen ben grmpffffmaar ik vind het bemoedigend om te horen dat je rust ervaart, want dat mis ik enorm op het moment, ik voel me net een steeds maar strak staand stuk elastiek met als enig voordeel dat ik het langer kan volhoudenmaar het lijkt nu meer op overleven dan leven. Dat is dus niet de bedoeling!!Ik ga zo slapen want dat is de laatste maanden niet optimaal, vannacht was het ook weer half 3 en als dan om half 8 de wekker gaat is dat toch net te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ook weltrusten dus aan allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ben nog erger als een kussensloop. Dank dat jullie er waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Laatst weer wat aangevraagd na 6 jaar zonder.Kreeg 't huismerk met Methylfenidaat...1x ingenomen en nooit meer...Driek over die ontwenningszooi....Ik informeerde bij mijn arts tijdens mijn ontwenning maar zagen er beiden geen heil in en heb 't dus naturél gedaan.Van verslavingszorg had hij weleens op z'n kl*$% gehad omdat hij uberhaubt al dingen tegen ontwenning voorschreef. (betrof wel een valiumtype) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tapas,Waarom ga je dezelfde medicatie als Tasseke vragen?Ik geloof best dat Tasseke er baat bij heeft, maar ben je niet zo labiel om dat je dan weer dit en dan weer dat slikt.Moet er continue geëxperimenteerd worden.Ieder mens zit toch anders in elkaar.Moet ik nu hetzelfde als Har gaan vragen?Moet je niet eens op een adequate manier behandeld worden.Kan je het vaststellen van medicatie niet beter aan deskundigen overlaten.Wat zou er gebeuren, als je eens niets nam?Zolang ik je ken, ben je met pillen bezig.Zomaar een vraagje.Begrijp me goed. Ik ontken niet dat je je rot voelt.Maar al dat geswitch lijkt me echt niet goed.Een "normaal" mens zou op deze manier doordraaien!Je slikte(of slikt) AD, dan weer Ritaline. Nu weer een ADHD kruising.Ik zie je alleen verder van huis raken.Overigens all the best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tapas,als het toch een zooitje blijft, afblijven dan!!je kan ook een kind in huis nemen en die de huishouding laten doen maar slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Driek, ik had geen baat bij Campral, jij misschien wel.Ik krijg altijd alles wat in bijsluiters staat!Ik bestudeer ze te intens. dus ik was kotsmisselijk en stopte.Ik vond het de trek ook niet "remmen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Soothe,ik snap je verhaal en denk eigenlijk op zich hetzelfde.alleen begrijp ik nu beter dan een aantal maanden terug dat het hele medicijnen verhaal een lastig iets is.het is niet een oplossing an sich, alleen maar een ondersteuning.maar dan heb je ook nog de loop van je ziektebeeld en of het wel wordt onderkend.ik heb wat woorden gehad over de oxa, ik ben al drie keer in het ziekenhuis beland omdat ik dat roesje zo lekker vond, net drank!en toch werd het me iedere keer voorgeschreven.dat is ook de reden dat ik zo anti benmaar als je uiteindelijk weet wat je mankeert, dan moet je nog naar een juiste behandelaar zoeken.en helaas zijn goede behandelaars zeldzaam.al met al kan het soms jaren duren voordat je het juiste te pakken hebt.persoonlijk denk ik niet dat Tapas van het een in het ander loopt, ze zoekt het tenminste nu in de juiste richting en dan is het alleen een kwestie van de juiste medicijnen voor jouw persoonlijk vinden en ook dat kan een tijdje duren.iedereen reageert anders op de medicatie.ik ga me pas zorgen maken als de diagnose 180 graden draait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Welterusten allemaal,ik heb niets van/over Thee gelezen,dus die zal er wel druk mee zijn,hopelijk horen we morgen van haar.Als je bijleest Thee: heel veel sterkte met je vader!Kaia en Lentekriebels:het is weer een nieuwe dag: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Driek,ik gebruik Naltrexon als trekremmer, is te vergelijken met campral.in het begin ben ik inderdaad wat misselijk geweest maar dat was snel over.kwestie van eerst goed eten dan pas de pil innemen.Nu ben ik er zo aan gewend, nergens meer last van.het geval trekremmer snap ik niet geheel hoor, want nog steeds als ik langs een cafe loop, loopt het kwijl in den mondhoeken.mijn beperkte budget werkt als remmer beter!maar goed, als ik dan toch aan de drank ga, dan merk ik pas de werkingongeacht wat voor soort alcohol ik drink, het smaakt naar metaal, ik moet echt moeite doen om het glas leeg te krijgen.gewoon een natuurlijke tegenstand tegen dat glas.nee, ik wordt niet ziek of krijg geen rare verschijnselen als ik drink, maar het smaakt gewoon niet, het is niet lekker.al met al voor mij een juiste keuze want ik dronk door de refusal heen.ik moet alles uit proberen en geloof helemaal niets voordat ik het zelf heb meegemaaktkan je wel vertellen dat die eigenschappen niet lekker combineren met refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tasseke, ik snap je verhaal.Wat ik bedoel te zeggen is dit.Har heeft nu een pilletje. Stel ik heb soortgelijke klachten en het werkt bij Har, dan ga ik toch niet Har z'n pilletje vragen. Dan wil ik goed gediagnosticeerd worden.Maar ik snap de problematiek die je beschrijft.Ik heb last van paniek en wat compulsief gedrag (hebben we niet allemaal wat, gezellig hè)De Seroxat heb ik in huis, maar ik wacht wel even, eerst andere wegen!AD is niet verslavend, maar stoppen kan veel problemen geven.de Serotonine is dan pas echt van slag!Ben een tikkie anti pil! Soms wordt het drama groter.Kunnen we ook weer eindeloos over babbelen. Voor nu slapen.Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik houd je hand vast woman. Heb net met Tactive een ban gevraagd voor de ene of de andere. Ienamd vliegt er hier uit. Sorry, bedoel het goed. Je weet me te vinden en zo diep ben ik nooit gegaan. Laat Tactive maar beslissen maar ik ben het helemaal zat zo telkens weer weggezet worden. Jean de Ark dan kan je het martelaarschap weer op je nemen. Het zielige vrouwtje die problemen met man en kinderen heeft en er geen hout van bakt maar wel vingertjes naar anderen uit kan steken.Up toe Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Om op je vraag te reagerern ben ik sexueel mishandeld mijn stiefvder en schoonvader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 hahaha,gelukkig hebben tapas en ik ongeveer de zelfde mankementen dus is het een kwestie van ervaring uitwisselenmaar daar heb je best gelijk in, op zo een manier wordt het inderdaad medicijnenhoppen.uiteindelijk levert dat voor niemand iets op en raak je daar alleen gedesillusineerd van.maar je moet natuurlijk wel de werking van het middel goed bespreken anders wordt je nooit goed ingesteld.en uiteindelijk is voor iedereen medicijnen maatwerk.en verder denk ik dat het vooral een kwestie is van sceptisch blijven en niet teveel verwachten ervan.grappig eigenlijk al die verschillen, nog even kunnen we inventariseren en aparte draadjes ervoor maken!geintje natuurlijk, verschillende draadjes is neit echt wenselijkSoothe,slaap lekker en droom fijn voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tasseke, ik zeg wel, als het echt niet anders kan neem ik AD,voor de paniektoestanden, dan maar wat minder in bed! Je ziet, ik weet het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Druppie,trek je het nog vanavond? en laat je je niet teveel in de ellende trekken?je bent nu zo gevoelig en vatbaar voor allerlei ellendige opmerkingen en het relativeren gaat dan wat moelijker.Kan ik wat voor je doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Jij ook pleasant dreams. Hondje moet nog uit.Pc is nog even aan. Ook al een verslaving.Waar moet het met ons naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden