Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Bolletje, Pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 In de bijsluiter van refusal staat dat het zover bekend geen enkele ernstige bijwerking heeft. Hooguit een droge mond, een metaalachtige smaak in de mond en het invloed kan hebben op de geslachtsdrift. Om die laatste reden slik ik 2x in de week 1 tablet. Totaal geen last meer van die metaalachtige smaak.... ahum...en invloed op het seksleven, kan ik er niet bijhebben Vind het immers veeels te lekker, ga af Har ga af! Dirty Harry!Gebruik het als stok achter de deur zolang ik geen last van craving heb. Ga indien ik wel last heb, de dosering verhogen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Aiaiai, zo laat al? Moet in de benen! Fijne dag allen, hou je haaks!Toedels en maybe latersssssssssssHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve mensen ik ga erweer vandoormoet naar de huisartsben geblesseerd aan me voettot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Adam:present: Wat goed dat je toch kiest voor het werken. En hopelijk dat de arts je gezond verklaard zodat je weer helemaal mee kan draaien in de maatschappij. Zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Sylvie, gecondoleerd.Kan me je gevoel wel goed voorstellen.Ik heb altijd gezegd, zeg nooit, nooit.Wat zou ik doen? Geen idee. iIk waag me daar maar niet aan.Een drama is het.Zodra je er toe in staat bent zou ik de draad weer oppakken!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 @Bolletje, een graancirkel draadje?Er wordt hier al in ruime mate gezweefd en gefladderd.Daar zijn aangewezen fora voor!Hier zou ik het toch een beetje drank gerelateerd houden.Een onzindraadje is hier al, dus daar kan je het neerzetten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve Aura,Ik gebruik het twee keer per week. Een tablet, maar daar zou je dan, als ik het goed begrijp, ziek van worden. En ja, als je een knoflooksmaak krijgt van Antabus is dat nog altijd beter dan een dranksmaak.Misschien moet je inderdaad een kwart per dag nemen. Misschien is dat al voldoende. Knoflooksmaak kun je, geloof ik, weg krijgen door selderij te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve Isa,Fijn dat je weer terug bent, en erg goed dat je aan hebt gegeven dat je het over bepaalde zaken niet wil hebben. Toch hoop ik dat je, als het dadelijk weer goed gaat of wat beter in jouw relatie, je het dan wel meld.Maar ik hoop dat ik jou ook met andere dingen kan helpen, net zo als jouw wens is om iedereen bij te staan.Ik heb je gemist en ben blij dat je er weer bent meis:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Verder vraag ik me af hoe het met Uiltje is. Daar hebben we ook al een tijd niets meer van gehoord. Zou hij met z'n neus in de boeken zitten? Zou het nog goed gaan met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dame Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen! Alweer een ochtend met een fris hoofd uit bed geklommen. Soms snap ik niet dat ik uberhaupt ooit drink..Gisteravond kwam heel even in een flits de gedacht in mijn hoofd:"ik kan best 1 glaasje drinken.."Ben maar snel thee gaan zetten..Straks naar de dame van het Cambridge-dieet. Het is zo'n crash-dieet waarbij je in weinig tijd heel veel afvalt. Vast niet erg gezond maar ik ga met kerst een weekje naar Marakesh en wil dan wel wat dunner zijn dan nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 he dame,dat cambridge is qua eiwit niet zo heel hoog gedoseerd, er zijn veel beter via internet en goedkoper ook.goed hoor dat je de cirkel hebt doorbroken.vond je het naar dat je man wel dronk?Hoi Isa, welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen allemaal.Thé heel veel sterkte met je paps maar vergeet niet om ook aan jezelf te denken.Sylvie gecondoleerd met je enorme verlies. Zoals hier al gezegd werd probeer je drang naar verdoving, hoe begrijpelijk ook, te weerstaan. Sterkte met alles.Aura welkom terug.Isa goed je weer te lezen.Verder iedereen die ik hier niet bij naam noem sterkte met waar jullie mee bezig zijn.Zelf ben ik gisteren eindelijk naar de huisarts geweest en zit met een fikse oorontsteking, dus antiobioticadruppels en maar weer afwachten. Toen ik thuiskwam las de examenuitslag op de mat. En helaas het was geen nationale dombodag;). Fysiologie en sportmassage ben ik voor geslaagd en helaas anatomie mag ik nog een keer doen. Tsja het is niet anders. Ga met frisse moed weer aan de slag en in april slaag ik gewoon met een 10! Ik wil iedereen hier die voor me geduimd heeft nogmaals bedanken, het heeft toch een beetje geholpen:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Har, ik zou dus Seroxat kunnen gaan slikken.Ook om enige paniek en een soort compulsief handelen de kop in te drukken.Wat mij weerhoud is een zeker mannelijk onvermogen!Dat komt (zeker bij mannen) vaak voor.Het medicijn ligt hier, maar ik heb een zekere weerstand.Het is niet verslavend, mooi allemaal, maar met stoppenstort het hele serotonine gebeuren in elkaar,enkan een lelijke depressie toeslaan!En Har, ook blijft er niets meer over wat de moeite waard is.Dus, eerst maar een beetje therapie!Sterkte, je zal het nodig hebben.Aanpassing, beetje vreemde zin. Logisch komt het mannelijk onvermogen bij mannen voor.Ik bedoel, dat mannen er iets meer last van hebben! Het is me wat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Oeps, Har weg!! Ik ook.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve Isa,Weet je trouwens dat de Kabouter van onze Co daar in mee speelt. Kan niet zo gauw ontdekken wie die kabouter is.Gisteren hebben we te horen gekregen dat mijn kabouter 16-10 naar huis mag. De behandeling daar loopt ten einde. Per 1 dec. krijgt hij een flat en moeten we (Letty en ik) het zaakje daar gaan in richten.Dus nog hard werken om alles klaar te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Mogge allemaal,Sylvie heel veel sterkte met het overlijden van je zus. Hoop dat je goed afscheid van haar kan nemen voor zover je over goed kan praten want het is natuurlijk vreselijk. Isa goed dat je er weer bent en je grenzen aangeeft.Theemuts jij ook weer veel sterkte want dit gaat voor jou ook niet in je kouwe kleren zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Mensen ik ben er ook weer van tussen. Fijne dag iedereen en tot later.-- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hoi Isa,Ik ben blij weer wat van je te horen, maakte me zorgen.Grenzen aangeven is belangrijk en ikzie dat jij dat nu heel goed kunt. Logisch dat je er de tijd voor neemt ode volgende stappen te nemen, zou iedereen moeten doen. 4 o clock cuppa soup. ff pas op de plaats, de balans opmaken en dan weer verer. Jammer dat daar soms vervelende opmerkingen of berichten voor nodig zijn. Maar anders dedenwe het misschien helemaal niet. We ien vaak bij een ander wel wat fout gaat, maar trekken het niet altijd door naar onszelf.Als ik heb meegedaan in kwetsende opmerkingen of zo os te nieuwsgierig was, dan spijt me dat oprecht. Ik merk inderdaad wel eens dat ik me laat meeslepen door de toon die wordt gezet hier, en dat heeft weer te maken met mijn prive, daar is het ook hectisch en dan lopt bij mij de boel wel eens wat door elkaar.Maar ik ben blij dat je vol goede moed hieer weer verdr gaat, je hebt een heerlijke onbevangen manier van schrijven en geen oordeel, dat waardeer ik.dus nu weer naar de orde van de dagliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hermie,2 out 3 ain't bad. En anatomie is niet bepaald het leuke deel he, ik heb diepe bindweefselmassage geleerd,om te kunnen doen, en de anatomie is de reden waarom ik een B regristratie kreeg i.p.v. de A. En als je dat weet dat ik daar juist het hardte op leerde en extra dingen in deed. Zooo frustrerend.Maar we duimen gewoon nog een keer en dan alles gericht op die anatomie, dan kan het niet misgaan.Sterkte met je oor,weet je dat je een uienkompres kan maken: gewoon uit fijn maken in katoenen theedoek en om je oor binden,geen gezicht, maar helpt wel, kan gewoon naast de medicatie hoor.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hermie beterschap hoor. Heb nooit oorontsteking gehad maar moet erg pijn doen. Jammer van de anatomie dat je nu weer zo lang moet wachten om het over te mogen doen. Als dat het enige vak is wat over moet heb je heb nog goed gedaan omdat je zo beroerd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen lieve allemaal,Isa wat ben ik blij dat je er weer bent, ik wist dan wel via msn hoe het met je ging.Maar mensen hier begonnen naar je te vragen en het is niet mijn taak om daar wat over te zeggen.Ik had kunnen zeggen dat het wel aardig met je ging maar de laatste dagen was je ook niet op msn anders had ik je verteld dat men zich hier zorgen over je maakt.Maar je bent er weer en ik ben er blij om.Liefs aan allen, Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tasseke hoi,Heb jij enig idee waarom de moderator Sylvia's bericht van gisterenavond heeft weggehaald. Deze ochtend is ook aangepast.Het was toch geen fake?We hebben hier zelfmoordpogingen, doodverklaringen, alles al gezien.Vandaar mijn vraag!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Isa: fijn dat je er weer bent en je hebt de mooie eigenschap om een ander te ondersteunen.Daarvoor hoef je zelf niet altijd sterk over te komen, jij mag ook zwak en zielepieterig zijn.Sylvie: gecondoleerd met je lieve zus. Het komt zo dichtbij als je eigen lieve zus sterft.Hier op het forum zullen we het er allemaal wel moeilijk mee hebben nu.De enige troost is dat we je willen bijstaan. De liefde voor je zus zal altijd blijven bestaan.Je herinneringen en ook de toekomst ga je samen met haar delen, dat is het wonderlijke.Pas goed op jezelf. Je zus zou ook niet gewild hebben dat je nu ziek werd van de drank.Probeer het in de hand te houden door af en toe wat te eten.Probeer toch in moeilijke momenten iemand te bellen of bij iemand op bezoek te gaan.Ik treur met je mee.Soothe: zijn die berichten weggehaald????? Ik heb niks verkeerds gelezen???Ik heb dit ook meegemaakt en dat zijn hele gevaarlijke tijden voor een alcoholist. Dit zijn emoties waar een 'gewoon' mens al geen raad mee weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ja ik heb het gezien, misschien toch te persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden