Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Zowie:http://img203.imageshack.us/img203/79/zowie001.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Woman misschien dat je de hoop hebt, in de toekomst zo sterk te zijn dat je eerlijk durft te zeggen "nee dank je wel ik drink niet"Een fiets, dus een vervoermiddel staat voor zover ik weet altijd voor geest. groei. Een nieuwe weg die je in slaat. Een nieuwe start.Wat leuk dat je zo'n boefje hebt zeg. Ja terriƫrs staan er om bekend dat ze erg eigenwijs zijn. Maar dat vind ik altijd zo leuk aan die kleintjes, en ze zijn voor de duvel en z'n ouwe moeder, niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hey Co een peuk aangestoken in je droom? Het is maar een droom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ikzelf heb net ff zonder stroom gezeten. Wat is het dan in ene stil in huis zeg. Bah. Het duurde veel te lang en liep met m'n ziel onder m'n armen. Heb geprobeerd om ff "het Urantiaboek" in te kijken maar heb het weer heel gauw naast me neer gelegd. Veel te wetenschappelijk en te ingewikkeld. Niks voor Bol d'r Bol hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 isakan je daar geen antwoord op geven helaasdat je het wilt is begrijpelijkhoe erop gereageerd wordt is afwachten denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ja zo'n ongewilde stilte is toch andersdan dat je zelf de radio uit zet hƩ bollie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nou dat is best een interessante vraag Isa. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je deze vraag nu even op een tweede plan zou kunnen zetten en je niet afvragen wat een ander er van zegt?Je stelt deze vraag vast niet voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hai Isa,Wat anderen zullen denken kun jij niet weten, niet invullen. Als jij het doet omdat het je een goed gevoel geeft is dat alleen maar goed. Vraag jezelf echter wel af of je het zelf stiekem niet doet in de hoop dat anderen alle ellende uit je verleden zullen vergeten. Als men je vergeeft is dat de beloning van je nieuwe leven, als men je niet vergeeft is dat aan hun. Je kunt mensen niet dwingen je te vergeven. Jij kunt niet anders dan nu goed doen. Tors het verleden niet mee maar laat het achter je als leerzaam naslagwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Lieve Isa. Op de eerste plaats moet je het doen om daarmee schoon schip te maken met je eigen geweten. Dat geeft al een hoop opluchting. Ja en zien of mensen het waarderen, dat merk je pas achteraf. Belangrijk is dat je je beloften waar gaat maken en daardoor een tevreden gevoel krijgt over jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 isa doe het vooral voor jezelf zou ik zeggenals er positief op gereageerd wordt dooranderen is dat mooi meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hallo allemaal. Ik ben weer klaar met werk voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 even een kleine verbetering van mezelf. Natuurlijk mag je wel hopen dat anderen je zullen vergeven, maar je kunt het niet eisen, of je fouten afkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Co heb je vanacht ook de smaak nog geproeft van die peuk, of kan je je dat niet herinneren? Kan me voorstellen dat dat in je droom zelfs vies was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ja zeker geproefd en die peuk was niet te pruimen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Co hihihihihi Je bent op de goeie weg:moon: Raldedaldedal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Als de mensen van je houden zullen zij alleen maar blij zijn dat het goed met je gaat. Beloftes inlossen? Dat kan niet, want je hebt de belofte al niet gehouden. Maak een belofte aan jezelf en hou je daaraan. Dan gaat de rest vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Mensen ik wil ff zeggen dat ik het Forum vandaag weer toppie vind. Voor iedereen een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hey bolletje, ik ben jouw advies aan het volgen. Een slokje of gewoon even achter de computer. Het werkt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ha Isa,ik denk dat het er ook aan ligt welke beloften en toezeggingen je hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat er bij zijn die je nu nooit zou doen, omdat ze niet passen bij jou (misschien wel bij de ander, maar dat kun eerst checken), ze misschien gedaan zijn uit alco-schuldgevoel en je nu niet meer goed zouden doen ze te houden, moet je bij jezelf checken, en sommigen kloppen misschien wel en dan kun je kijken of je ze kunt en wilt waarmaken. Het klinkt ingewikkeld, dus beginnen met een klein prioriteitenlijstje ismisschien handig. Hoop dat je er wat aan hebt,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Suf. ik heb besloten om jou gewoon maar Knuffie te noemen. Dit past gewoon beter bij je. Dus bij deze beste forumleden. We hebben onze Suf om gedoopt naar Knuf okƩ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Isa, je bent inderdaad teveel bezig met "had ik maar" . Elke dag zijn er positieve dingen, die je maar heel moeilijk kunt zien als je je zo druk maakt over gisteren. Geniet van elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Isa, je kunt pas trots zijn op de dingen die je hebt gedaan en bereiktals je ze ook kunt accepteren, dus ook van jezelf accepteert dat jeniet alle beloften waar gaat/kunt maken.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 We zouden met zijn allen een online cursus mindfulness kunnen gaan doendan zijn we samen met het heden bezig (leuk workshopje voor de meeting?Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 isaik spreek even voor mezelfik kan het verleden niet meer veranderenwat gebeurd is, is gebeurdniet meer terug te draaienik schaam mij ook voor mijn drankverleden en alles wat daarbij hoortik heb de keuze gemaakt (de knop omgedraaid) dit achter mijte latenen verder te gaan met mijn nieuwe drankloze ikwat nu gebeurt kan ik nuchter doen en erachter staanNatuurlijk vergeet ik daabrij de dingen niet tijdens mijn alcoholgebruik maar gebruik mijn energie lieverin het nu om vooruit te komenik heb geleerd om niet te snel meer belofteste maken, zeker als ik ze niet kan nakomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Bolletje, Het is hartstikke lief dat je Suffie van haar naam wilt halen, maar er IS AL EEN KNUFFIE hier op het forum. Ze komt niet vaak, maar toch.Suffie zal even een berichtje naar de moderator moeten sturen en vragen om een andere naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden