Spring naar bijdragen

Donderdag, 29 oktober 2009

Suffertje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar ik heb vanmiddag gebeld en dinsdagmorgen hoor ik wanneer we de flat kunnen gaan bezichtigen. Heb daarna Boutertje gebeld en die klonk erg positief. Was erg vriendelijk en vroeg ook hoe het met mij ging. Lief hé? Ja dan is het taakdat, als we het gezien hebben, te proberen zo gauw mogelijk vloerbedekking te leggen en dan in ruimen. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. /zie wel op tegen het vele werk maar goed als ik eenmaal bezig ben zal het allemaal wel mee vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heelt tijd alle wonden,
Ik keek met afgrijzen naar mezelf
van toen.
Nu met liefde

Gelukkig heb ik mijn naaste niet hoeven verliezen,
maar hem op dat vieze matje hebben
zien liggen zal ik nooit vergeten.

Gelukkig bracht dat mijn ommekeer
en kon ik het schip wenden.

Pas toen ik jullie vond
kon ik het ook toepassen.

Mijn dank is hiervoor nog erg groot
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dar,
Hij zag mij niet zo vaak drinken hoor. Als ik eens per week of een keer in de 10 dagen dronk, was dat vaak thuis. Soms als het erg moeilijk met hem ging, dronk ik wel bij hem, maar dan om het een beetje vol te kunnen houden.
Ik ben niet zo veel veranderd naar hem toe. Ik denk eerder dat het komt doordat hij het einde ziet van z'n verblijf in het verpleegtehuis, en dat hij weer naar huis kan. Ook dat er nu meer vaart zit in het verhuizen naar de flat.
Maar hij zei vanmiddag nog dat het allemaal maar milimeters vooruit gaat. Dat heb ik gecorrigeerd door te zeggen dat het juist erg snel gaat en dat hij nu erg veel geluk heeft.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing dat moet inderdaad een vreselijke ervaring geweest zijn voor je. Dit kun je, hoe graag je ook zou willen, nooit meer vergeten en zal altijd pijn blijven doen.
Ik hoop dat je in de toekomst veel liefde zult ontvangen, zodat dat de pijn wat kan verlichten.
Dit is mijn wens voor jou.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Wat ben ik blij dat ik deze site heb gevonden, en wat zijn alle verhalen herkenbaar!
Alle hulp en antwoorden op mijn vragen zullen me stimuleren vaker hier te komen en ik heb al gemerkt dat ik ook mijn hoop en twijfels hier kwijt kan.

Tot gauw - nu eerst even eten maken ...

Groetjes

Doesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest net ff naar de wc en zag een tasje aan de voordeur hangen. Nieuwsgierig als een vrouw maar kan zijn vloog ik er natuurlijk ook opaf. Zat een heerlijke fles taki taki in en ben dol op dat spul. Heb het al eens uitgelegd maar voor de later aangeslotenen zal ik uitleggen wat het is. Het is een zeer pittig gekruide tomatendrank uit Zuid Amerika met extra vitamine C. Erg lekker (vind ik) om te drinken maar ook in de soep. Is te koop bij sommige slijters wat een gevaarlijke toko is voor ons maar als je meteen naar de kassa loopt en er om vraagt dan red je het wel hahaha. Zat ook een fles lime in het tasje en daar ben ik ook gek op met ijswater.

Straks vanaf de stoel nog lekker houzen voor de tv dus voel me een verwend drolletje. Vraag me alleen af van wie de flesjes zijn want die iemand moet me wel erg goed kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O schei uit Druppeltje, ik dacht al, ik moet even inloggen. Maar nou snap ik het: takitaki! Heerlijk! De vlammen slaan uit je oren en het is ook nog eens vrij duur. Wie heeft jou dat lekkers wel gegeven?

Doesca welkon hier. En succes met het niet-drinken. Je hebt er al ervaring mee dus je weet hoe prettig het is om helder te zijn. Dan lukt het je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kaia, fijne verjaardag en wat heerlijk dat je dat kunt vieren met een helder hoofd :musicnote::sun::musicnote:

Woman en Wing en anderen, ook ik heb afscheid moeten nemen in deze wereld van degene van wie ik mijn leven lang enorm veel hield.
De eerste jaren was er pijn en was ik een stuk van mezelf kwijt.
nu is er alleen nog liefde en warmte en is hij mijn beschermengel. Op de achtergrond wordt er over me gewaakt.
Maar die pijn ja die was er en hoe. Dat kan niemand wegpraten.
:heart:

Vandaag een fijne dag op het werk gehad. Dat geeft de burger weer moed.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n glazenwasser wil ik ook wel Drup, hoe heb jij die zo ver gekregen? Maar ik weet wel meteen wat ik voor mezelf ga halen als morgenavond iedereen aan de wijn zit. Dus dank voor de tip.
Heb vandaag mijn dag niet zo en ga maar eens beginnen in een boek dat ik gehaald heb bij de bieb. Hoop dat het boeiend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...