tapas Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 goedemorgen! Wat een heerlijk grijze dag vandaag!Ik zit mezelf flink achter de vodden om mijn huis op te ruimen! opruimen, zuigen en dweilen, moet lukken toch?Pip, wat mij in het begin hielp is om mijn lijstje met korte en lange termijn voor en nadelen van drinken en niet drinken (jaja, als je dat opsplitst heb je zo ongeveer een heel boekwerk)er bij te halen. Korte termijn voordeel van drinken op laten wegen tegen het lange termijn nadeel van drinken, en korte termijn nadeel van niet drinken afzetten tegen het lange termijn voordeel van niet drinken.Verder per dag blijven kijken en bij trek... uitstellen tot morgen!! Alleen vandaag drink jij niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Precies Dar. Je laat ook een wond bij die ander achter en daar voel je je dan weer schuldig over. Veronderstel dat die schutting niet van jou is maar van iemand anders. Daarmee beschadig je die andere. Niet dat ik nu zo'n heilige ben hoor, en het zal best gebeuren dat ik iemand pijn doe, maar er naderhand op terug komen en laten zien dat je er spijt van hebt, of dat je het niet zo bedoelt hebt, dat is vaak moeilijk maar niet onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Dar,Ik vond het gedicht over "je moeder verliezen" nog steeds erg aangrijpend.Die van die spijkers ook, dat verhaal.Mooi!De kerk is wat dat betreft voor mij ook een plekje om rust te maken in je hoofd.Vandaag werd er door de kinderen uit de kinderwoorddienst (die vertellen het vaakhet mooist) verteld dat ze brillen hadden gemaakt van karton, om met "liefde" naareen andere te kijken zoals bv. Moeder Theresa (ook heilig verklaard) dat deed.Hmmm, een doordenkertje voor mij.Sluit grappig genoeg naadloos aan bij de AA. Wat kun je veranderen aan jezelf?Een ander kun je niet veranderen.Het "Alleen vandaag"-gebed van BB heb ik gelamineerd en 15 x uitgedeeld op de AA.Terwijl het daar van daan komt, waren de groepsleden er toch heel blij mee.Ik voel me weer gemotiveerd, en heb iemand bezocht meteen waar ik tegenop zag,maar veel te lang niet geweest was. Voelde goed.Goed.Even schakelen. Als dat mag. Ik heb een kook-vraag.Mijn ex komt eten vandaag (past mooi in de bril hè van het kijken naar de ander!)en ik had vorige week zaziki gemaakt (teveel) en ingevroren. Nu heb ik een waterige brei met klontjes. Ik heb het in de koelkast laten ontdooien.Hoe krijg ik daar weer een egale massa van?In de mixer doen met eigeel erbij, en dan olie erbij druppelen (alsof je mayonaisemaakt?)Wie weet er wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Poeh Houtje dat is een moeilijke vraag. Ja het is altijd moeilijk om dingen in te vriezen die veel water bevatten. Het water komt meestal bovenop te liggen Misschien kun je het in een vergiet met daarin een schone theedoek, gooien in de hoop dat het vocht daardoor weg lekt en dan de rest weer op kloppen met een paar vorken? Ja ik denk maar iets?Of met keuken papier, zoveel mogelijk vocht eruit te halen?Succes meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Je bent weer helemaal gesticht, Houtje Ik zou dat met die zaziki doen net als met hangop: in een schone theedoek doen en laten uitdruipen. Als je dan te weinig overhoudt kun je het misschien nog aanvullen met yoghurt en wat komkommer enzo.Ik ben lekker uitgewaaid en natgeregend en zit aan de warme chocola met slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Dar. wat als de winkels vandaag dicht zijn? Dan is Houtje het houtje;)Verder gaat het hier gruwelijk donker worden. Heeft wel iets knus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Ja, alles vers maken is ook een goed idee. Of pizza bestellen Sorry Bol, jij had die raad al gegeven van het laten uitlekken. Dat zag ik even niet vanwege die enorme dot slagroom tussen mij en het beeldscherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Wow Vie, en dan morgenweer hardlopen om alles eraf te krijgen.Maakt niet uit hoor, berichtjes kruisen zich nu eenmaal vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 jemig wat een draderige dag vandaag ik hou het maar op de dagdraad.Bol het betrekt hier ook zo, gezellig. Echt een lazy sunday-afternoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Vie. Moet jij van de week nog D.A. draaien? Ik vanavond tot morgenavond. Hoop dat we het niet al te druk krijgen, en misschien komt er nog een heel klein hondje voor mij langs. Ben nog steeds aan het zoeken naar een chihuahua. Zo'n heel oud bakkie met de tandjes er uit.Maar andere soort hondjes zijn ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Hoi,Hanna gezellig hoeft niet hoor, maar wel respectvol met elkaar om gaan. Discusie oké maar dan niet rond gaan slaan als een ander een andere mening heeft. Kalmte bewaren en niet door het lint gaan, en open blijven staan voor andermans mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Woensdag weer, Bol. Vanavond tot morgenavond? Dat is wel een heel lange shift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 HalloVanavond de stille tocht. Hopelijk wordt het droog want nu miezert het. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Woman er is vanavond weer een mooie film op belgië 2 "Khadak" Misschien wel iets voor jou en voor enkelen van ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Waar is Tasseke eigenlijk de laatste dagen ?Ze had kiespijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Nog even aansluitend op het onderwerp van gister,http://www.dewegvanhethart.com...hten/gibran/gibran.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Dank voor de tip Bol,ik heb de TV voor mezelf vanavond en het lijkt me een prachtfilm!4 sterren in mijn gids. Ik vind die Canvas films altijd een beetjeop filmhuisfilms lijken, je hoeft er alleen niet voor door de regen.groetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 En meiske, weet iemand iets over haar?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Wauw Woman je gaat het dus doen. Ben je mal over het weer je voelt het niet eens omdat je met heel iets anders bezig bent. Ik was altijd blij als het regende want dan zag niemand die immense tranen die ik jankte. Dit is geen opgave hoor maar een mooie gedachte aan je nabestaande die je diebaar is en even er over extra nadenken als je dat wil. Weet net zo min als iedereen of er een hiernamaals is maar als dat zo is loopt je vader met je mee en zal er blij om zijn. In gedachte loop ik met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Tessa gaat alles nog goed met je?En met je kat?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 quote: Originally posted by: houtjeMijn ex komt eten vandaag (past mooi in de bril hè van het kijken naar de ander!) en ik had vorige week zaziki gemaakt (teveel) en ingevroren. Nu heb ik een waterige brei met klontjes. Ik heb het in de koelkast laten ontdooien. Hoe krijg ik daar weer een egale massa van? Wie weet er wat? Houtje: een paar lepeltje cement ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Zo ik ben er ook weer. Onverwachts bezoek gekregen. Altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 TJonge wat een draadjes worden er geopend, niet bij te houden.Er is een levensdraadje wat door je leven loopt met ups en downs.Beiden vallen niet te ontkennen.Ik heb moeten leren om hier mee om te gaan.Het positieve en het negatieve.Alles werd met drank overgoten.Negatief, klinkt alsof het erg is, maar is dat zo?Het leven wil ons iets vertellen, op wat voor een manier dan ook.We kunnen ervan leren, we mogen ervan leren, afsluiten kan.Gewoon een ander levensdraadje openen en de boel achter je laten.Maar je neemt jezelf altijd weer mee, welke overstap je ook maakt.Hier gaat alles goed trouwens, maar niet vanzelf en ook niet gemakkelijk.Zonder alcohol is het leven in ieder geval stukken beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Thé dan mag Tactive wel personeel aan stellen voor dat werk. Daar heb je je handen toch aan vol.Bovendien denk ik dat dat niet haalbaar is. Iemand kan zich toch anders voordoen dan dat hij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Ik ben ook weer thuis Dochter en ik zijn wezen shoppen in Alkmaar (koopzondag). Zeer geslaagd. Ik heb zelfs een combinatie van een korte rok met legging gekocht. Ik draag normaal altijd (spijker)broeken, maar deze combinatie stond ook erg leuk. Heb ik morgen wat anders om aan te trekken naar werk Dit is mijn laatste dag van drie weken droog na mijn laatste terugval. Ik voel de positieve energie van het niet drinken door me heen stromen. Ik heb weer zin om leuke dingen te ondernemen.Of moest ik dit verhaal nu op het positieve draadje schrijven????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden