lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Oeps, nou zoiets was het wel hoorstond in de folder, maar dochter is nu 14dus ruim 12 jaar terug al weer,dan zal het wel een koninklijk of keizerlijk arts geweest zijnmag dat ook, of gaan jullie nu op alle slakken zout leggen?Nog ff en ik ga in mijn oude agenda''s zoeken,maar gelukkig heb ik zo een ouderavond, dus ik hoefniets te bewijzen (voor mezelf):huh:Jane:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nee hoor Jane,geen zout, maar ja, het is mijn vak.En Mao had ook allerlei artsen aan zijn zijde (aan de macht 1949-1976) en hij had ook wel een soort van hofhouding, ook al was hij geen keizer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Van alles wat Valentine,ik ga er bovenof eronder zitten vaakmaar zelden ernaastals ik de hulpvrager benDaar moet ik nog wat mee.dank je Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Succes op de ouderavond Jane, en ga ajb niets overhoop halen meid,het is totaal onbelangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Corinne,Een terug,dappere strijdster!Dar,Oh, heerlijk die buurt, als ik echt weer goed ter been ben en weer lang kan slenteren is dat één van de 1e buurtjeswaar ik weer eens lekker ga shoppen.En wat een overwinning heb je behaald doorje te gaan orienternen voor hulp.Jane,Goh, dat klinkt mij nou bekend in de oren,ik durfde of wilde ook nooit hulp te vragen.Nu leer ik het steeds meer, ik vind het daarom prettig dat ikin groepsverband en individueell therapie heb.In de groep ben je allemaal ervaringsdeskundige van je eigen problemendaardoor kan je elkaar juist zo goed helpen.Zie het maar als een :musicnote:aan jezelf dat je het nu toch doet.Tiepfaut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieve mensen, ik ga eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Woman las ff terug. Dark cristal? Uit het jaar 1900 en nog wat? Dat waren tenminste films. Je bedoelt die film met die poppen? En die slechte gieren. Die????? Dan vond je The never ending story misschien ook wel kei gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Soothe doet het chique, neemt gelijk een privé arts.Verschil moet er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Als je het maar weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 KIrky:DIk kom niet meer bij;) van het lachen en ja is wel lachwekkend:present: voor jou dus en je oplettend heid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kirky,Hahahahahahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hallo mensen,Heb een pagina hiervoor al gezegd dat ik terug ben maar misschien heeft niemand dat gelezen. Wil me niet op dringen hoor maar wil gewoon zeggen "IK HEB JULLIE GEMIST":( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 thats life... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 God zij dank Julius, een reactie. Ik schrok al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 En wat voor een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kaptan Krik, JJJAAAA vreselijk heel erg hoor. Ben blij dat ik weer thuis ben en ff op de kof. kan komen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Och Kirk doe mij maar een scheutje melk er bij. Maar zonder dollen. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kirk kijk maar uit dadelijk krijg je een negerzoen. O sorrie dat mag ook al niet meer. Die hebben we niet meer.Hahahaha die Deugniet van een Wilders toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kirk dat zijn ook maar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Vanmorgen op de radio,"als je weet dat je op zondag in de file komt te staan,weet je in elk geval dat je voor het zingen de kerk uit moet" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hahaha Kirk toch. Negerzoenen mogen niet meer verkocht worden. De naam was discriminerend voor zwarte mensen. Ik weet niet hoe ze nu heten maar negerzoenen mogen niet meer genoemd worden.Er was ook sprake om zwarte pieten ook niet meer zo te noemen. Dat was rot voor zwarte mensen.Maar als dit nu niet meer mag, zou dat zonde zijn voor de kinderen, omdat die niet anders weten dan, dat er bij St. Nicolaas nu eenmaal zwarte Pieten horen die hem helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hahahaha die Albertina toch. Jij deugniet:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 RAPILOS,BACK IN TOWN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kirk helemaal niets mis mee. Daar begon het altijd mee en inderdaad toen stonden we in de file. Pech hebben dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Bolletje lekker gewerktbij de DA,In duitsland heten negerzoenen riesen chÖcolate KÜssen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden