lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieve Albertina,ik heb bewondering voor jouhet is een zware periodeen je neemt de volleverantwoording voor hetrisico dat je nu loopttrek te krijgen en er aan toe te geven.In de 10 jaren dat je zonder hulpmiddelvan de drank kon blijven, paste dat dusen nu dus Refusalpetje af hoor:present:Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieve Jane,ik word verlgen van zoveel lof!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Zo paar boekskes gehaald... lekker weer lid van een bieb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 MeiskeDat zal je zoveel kracht geven, als je dat aankunt!Ik kom ongeveer eens in de week-10 dagen in de kroeg waar ik altijd drink.Iedereen heeft wel door dat ik gestopt ben,ik krijg fris aangeboden.Ik blijf wel veel minder lang en ga minder vaak,maar ik miste sommige gesprekken wel,over nieuwe muziek, films.Ik kom nu vroeg en als ik uitgekletst ben ga ik weer, zo maak ik ook niet teveel dronken mensen mee en de barman drinkt op dat tijdstip ook niet.Ik zat zaterdag naast een van de grootste drankorgels van weleer,hij is al een tijd gestopt,en ik wilde eens in gesprek met hem,dacht wel wat te herkennenmaar door het gesprek wat hij met zijn andere buur had dacht ik"eigenlijk nog steeds een ....., ook zonder".Ik moest wel lachen om mezelf en het werd nog 00.30 thuis ook,en dat op water!!(en wat leuke nieuwe bandjes, en nu weet ik nog wie het zijn!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lekker Julius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Meiske,heel goed dat je de confrontatie bent aangegaan.Juist door dingen te vermijden maak je het jezelflastiger.Door de dingen in de ogen te kijken maak je jezelf sterker.Kijken naar waar je bang voor bent,Ik Quote Rudy even,"de angst in de ogen durven kijken"Val,Goed dat jij ook de confrontatie aandurft om naar de kroeg te gaan.Je loopt niet weg voor jezelf.Dat maakt je alleen maar sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ik vind het ook wel knap dat je dat gewoon doet Valentineen omdat je eerlijk gezegd hebt te stoppenkan het ook en heb je gelijk een stok achter de deurwant als je daar weer zou gaan drinken, oeioeioeidan kun je of noooit meer stoppen of er nooooit mer meer terechtzonder rode oortjesJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 HoiMezelf overeind gehezen en even de stad in geweest. Weer veel te veel geld uit gegeven.Nou ja er zit wel een fijne badjas bij maar het moet wel stoppen, want anders gaat het uit de hand lopen.Is er ook een gdb forum ? (geld de baas)Vanavond visite. Morgen yogaDe hele week best druk. Prima Ow ja en Apocalypse Now is ook een erg goede film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nou Jane,Ik denk dat ze het wel leuk/gezellig zouden vinden als ik weer zou drinken hoor,maar dat is hun probleem dan maar.De barman zei laatst nog "Maar zoveel dronk jij toch helemaal niet?"Voor hun/zijn maatstaven viel ik dus wel mee,vandaar dat ik zo ongestoord mijn gang kon gaan.Ik heb hier wel eens iets gelezen over de neiging van mensen met een alcoholprobleem om een omgeving op te zoeken waar je makkelijk(er) kunt drinken zonder er op aangekeken te worden,en dat was hier zeker het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 JJJJJJJOOOOOOEEEEEEEHHHHOOOOOOEEEE Kanjers ik ben er weer.Heb wel effe wat vluchtig gelezen maar mij viel me op dat er veel complimenten en emotions gegeven zijn. Altijd erg goed. Zeker voor ons dus maar lekker veel doen. Op ons duvel hebben we zat gekregen en dat helpt demotiverend.Ikzelf heb het vandaag erg rustig gehad. Alleen een jonge kater van plus minus 9 mnd. op gehaald. Hij was aangereden en volgens ons hoofd was er niet veel aan de hand. Ikzelf vond hem erg sloom maar zooooo ontzettend lief. Naderhand bleek hij toch wat erg warm te zijn en ik heb wat extra aandacht voor hem gevraagd. Maar wat een scheetje.Verder reed ik met iemand die niet zo prettig is. Begon toch gelijk vanochtend weer te comanderen. Ja dan moet je de keuze maken, of er iets van zeggen, of gewoon maar laten zitten en voor het laatste heb ik gekozen. Anders wordt het toch weer een rot sfeer.Maar het is iemand die graag alles over neemt en laat zien dat ze erg veel verstand van zaken heeft. Och ja.Verder ben ik er achter gekomen dat ik niet 7 maar ruim 10 jaar werk bij de D.A. en dus het langst werktvan de 187 mensen. Leuk hé?Nou mensen ik ga ff wat eten en zie jullie straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ari, dank je meis.Ik log nu uit, ga vanavond naar een homedecor party.Kom vanavond laat nog wel even.Allemaal een fijne avond hoor.Liefs ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieverds zijn jullieallemaal echt te gek:heart: zo daar zitten jullie bij mij echt wel dikke knuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieve mensen ik ga eten ,heb 2 x gekookt het eerste was verbrand,tja computeren en koken gaat niet samen bij me;)tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Goed zo Dar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Dar,zo ik dacht al ????????denk die werkt daro maar niet dus (geintje)maar mijn nieuwsgierigheid is bevredigd:)knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hoi beste lieden,Even laten weten dat het hier wel vrij goed gaat.Veel in mijn leven is in beweging en dat is niet altijd even makkelijk.Ik sla me er doorheen, maar word er wel erg moe en gestresst van.Ik heb al voor hetere vuren gestaan.En natuurlijk even iedereen een onder de riem.Goeie avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 En, heette het ook pine-peak, Dar? Wel heel leuk, zo'n tocht.Ik kreeg net een mailtje met een song van Elvis Costello: God give me strength. Nou dat heb ik vanavond wel even nodig.Maar het lukt wel weer allemaal... dankzij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ja das een hele leuke buurt he Dar,ik ben daar met dochter als baby bijzo'n hele oude chinese dokter geweest voor exceemhij was nog hofarts geweest in China, een hele bekende,en dan ook meteen even die tokootjes in natuurlijkecht zo'n leuk levendige buurtJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Corinne,Ik heb gelezen dat er wel het een en ander op zijn kop staat voor jou.Ik kan niet beoordelen of dat goed of slecht is om te doen,alleen aangeven dat je hart volgen tot de beste resultten zal leiden op de lange termijn.Veel sterkte en ik hoop te lezen hoe het je vergaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nog hofarts Jane?? Dan was hij wel oud, de laatste Chinese keizer is in 1912 afgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nou ja, misschien kon hij met zijn eigen kruiden wel heeeel oud worden!Aanp. Ik neem Chinese kruidenleer wel degelijk serieus mensen, ik probeer niemand belachelijk te maken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 En het belangrijkste vergeet ik weer eensdie vraag waarom het zo moeilijk is hulp voor jezelf te vragen?Tsja ik ken ook heel erg,soms denk ik te arrogant?soms bagatelliseer ik mijn problemenen soms vraag ik hulpmaar ik heb gemerkt in de reguliere hulpdat ik veel toch onder de maat vindmeer zo van stort je hart maar eens uiten wat tips, die vaak wel goed zijn voor de 1e hulp, accute dingen zal ik maar zeggen,maar echt de diepte in, dat ging niet echt. heb biografische gesprekken gehaddat vond ik erg verhelderend (antoposofische tak), maatschappelijk werk en cognitieve therpaie.Maar aan lichaamswerk, mindfulness en meditatie heb ik meer.Misschien scheelt het wel, dat ik pas sinds kort eerlijk durf te zijnover mijn drankgebruik.Ik blijf het moeilijk vinden.Soms is de persoon ook belangrijker dat de methode; als je zokwetsbaar bent, moet het wel klikken zodat je jezelf toe durft te vertrouwen.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hier ook de gedachte, een hofnar. Wanneer? De ming dynastie?Lang geleden.Herstel hofarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Jane,Volgens mij speelt die eerlijkheid een rol.Hoe kun je verwachten dat je in gesprekken echt diep kunt gaan als je iets verborgen moet of wilt houden,ook al heb je daar een goede reden voor?Lichaamsgerichte therapie vraagt minder van die openheid naar anderen lijkt me,dan moet je vooral op jezelf gericht zijn.Ik begrijp overigens wel wat je bedoelt met persoonsafhankelijkheid.IK heb goede en minder goede ervaringen met hulpverleners gehad in het verleden,hoewel ik vooral erg ontevreden was over de RIAGG, dus de organisatie zelf.Zouden de mensen die daar werkten toen daar misschien ook in gevangen gezeten hebben?Ik doel dan op de oppervlakkigheid van de contacten, de symptoombestrijding.Ik heb daar echt last van gehad, mijn toenmalige problemen hebben daardoor alleen maar langer geduurd.Maar dit is 10 jaar geleden, ik weet niet hoe het nu is daar.Hulp voor jezelf vragen, lastig onderwerp.Heeft het iets te maken met jouw gevoel voor eigenwaarde, of denk je "Dat moet ik toch zelf kunnen?'.Baggetaliseren, dat herken ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Qing Soothe, Ming eindigde in de 17e eeuw, maar die vazen he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden