Spring naar bijdragen

vrijdag 6 november


albertina

Aanbevolen berichten

Mutsje we passeerden elkaar. Kan me goed voorstellen dat je na de spanning van het ziekenhuis samen wat ontspanning zoekt want maakt de tongen wat losser en de pijn minder erg. Alleen je lost het probleem er niet mee op want is er nog steeds (zag ik dinsdag aan mezelf ook). Je weet dat een alcie geen fles kan delen met iemand want die wil de hele fles en zo niet dan nog een. Dit heb je er van geleerd en dat is toch een teken dat je op de goede weg bent en er eerlijk in kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe jouw reactie is meer rationeler, ik doe het liever vanuit een stuk gevoel en begrip. Niet dat ik dat bij jou niet lees hoor maar ik wil graag op mijn manier blijven reageren. Dat vind ik het prettigst, en heb ik niet het gevoel, daardoor iemand pijn te doen. Maar nogmaals jouw reactie is jouw reactie en helpt ook.
Iedereen moet zo reageren zoals hij zich daar het prettigst bij voelt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup. geweldig dat er niu wat meer duidelijkheid is over je racemonster. En zeker dat je nu kunt bellen wanneer iets je niet duidelijk is. Toch hoop ik dat het lange wachten lang gaat duren, en je dadelijk lekker kunt zitten in je schootmobiel, dat je kontje niet al te pijn gaat doen, en tevreden bent met dat ding.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje
zo te zien zit er nu schot in het leveren van je stoepferrari
ben hier voor jou blij om
want je zal merken dat het je weer een stuk vrijheid en
zelfstandigheid op levert
zelf ben ik toe aan een nieuw exmplaar
ben benieuwd hoelang dat gaat duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, dat het soms misgaat vind ik ook heel begrijpelijk.
Het ging hier 30jaar mis.
Een terugval is te begrijpen! Maar er is altijd wel een reden of geen reden.
Dat nu moet aangepakt, zolang we een reden (die er gevoelsmatig misschien is)
als drink reden zien, komen we niet los.

We bedoelen zo'n beetje hetzelfde, laten we er geen oeverloze discussie van maken.

En Bolletje, ze kennen mij hier wel zo'n beetje.
Ieder heeft z'n eigen benadering!
Dat is ook het mooie van dit draadje, pak eruit waar je wat aan hebt.
Het zet allemaal tot denken aan en dat is de bedoeling.

Dag Bolletje.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik was eigenlijk van plan eerst maar antivries te gaan kopen zodat ik hem kan ontdooien als hij komt hahaha. Nee ben er wel blij mee dat die man me serieus nam en tenminste de moeite nam het uit te zoeken en me uitleg te geven. Zoals ik al zei dat scheelt echt veel want voelde me nu niet meer afgescheept met een k-smoes want de extra spiegel, windscherm, aangepaste leuningen zitten er al lang op dus. Rugleuning duurde idd erg lang en nu is het alleen de stoffering nog (zou te hard zijn voor me) dus er is weer hoop. Dinsdag kreeg ik er het van op mijn heupen en nam een fikse slok, nu heb ik die reden dus niet meer.

Maja zoals Soothe al zei er is altijd wel een reden en ik denk dat een alcie er wel duizend heeft.
Dus niks lopen zoeken, wat anders doen en trots zijn op jezelf dat je het vandaag niet doet. Zo zijn we allemaal begonnen toen we stopten toch? Erger nog toen ik hier net kwam kreeg ik het advies niet van dag tot dag te leven maar van uur tot uur. Desnoods een eierwekker zetten. Kreeg zo de hik van dat ding dat ik het hele kreng heb gesloopt toen en nooit meer een nieuwe heb gekocht. Zelfs de wekker van de oven ging er aan hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé wat ben je toch goed om vaak duidelijheid te brengen in mijn berichjes. Merk dat ik vaak niet zo goed over kan brengen wat ik bedoel en dan krijg je reacties van b.v. Soothe die het niet begrijpt, of daar tegen in opstand komt.
Dank en voor mij blijf je een sterke kei:present:
Ik kan en wil niet zo rationeel reageren omdat ik dan toch het gevoel heb over andermand gevoelens en strijd, heen wals en daar pas ik voor. Liefdevol reacties en begrip op brengen voor mensen die af en toe in de fout gaan vind ik prettiger om die zo te benaderen. Daarmee kom is in de klinch met mezelf en krijg daar spijt van omdat ik dan het gevoel heb, veel te hard te zijn. Ik kan ook nooit beloven aan mezelf dat ik niet meer drink. Loop zelfs te denken dat als ik met de verhuizing van de kabouter, een dag te gaan drinken, Als beloning (stomme smoes) maar wil dat wel gaan doen. Maar tegen die tijd kom ik hier om hulp vragen als dat me lukt, want dan pak iets van mezelf af waar ik nu al behoefte aan heb, Maar het is nog niet zo ver.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je Bako. :heart: Nou als die van jou ook zo lang op zich laat wachten dan had je die toch echt in de lente aan moeten vragen hahaha. Wat ik zo jammer vind is dat we de winter tegemoet gaan dus vrees hem niet zoveel meer zal kunnen gebruiken omdat je zo stil zit op zo'n ding dus veel kou gaat krijgen. Naja laat hem eerst maar eens komen en dan zie ik wel verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds, ik ga wat doen.

Samen trekken we ten strijde tegen de duvel en we worden steeds een beetje verstandiger.
Ook ik ben hier nog steeds. Deels om een positieve insteek te geven,
deels als een stukje therapie.

Ook voor mij staat het eerste glas een armlengte van me af.

Groet allen, en... Nee, ik zwijg.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat net de bel maar de voordeur is naast de keuken dus kijk altijd eerst wie er staat voor ik openmaak. Staaan er 2 engeltjes voor de deur zo leek het want jonge meisjes in een donkerrood lange fluwelen jurk. Dacht dat het mijn tijd was dus maakte maar open want je komt er tocht niet onderuit. Wij zijn de zusters van Amsterdam. Huh? Naja kapte dat al snel af want na het overlijden van mijn man ben ik het geloof een beetje boel kwijt geraakt en dat zei ik ook. Stopten ze blijkbaar nog snel een kaartje in de bus www.mormon.org/nl. Ga straks wel ff kijken want de kleding had ik nog nooit gezien en de jehovah die hier vaak komt dragen hun eigen kleren. Zo aan het internetadres te zien lijken het wel mormonen maar kan het helemaal fout hebben. Ze hebben kerk op een heel bekend adres maar op de voorkant van het plaatje staat een kerk die daar helemaal niet is, erger nog daar is helemaal geen kerk maja dat zegt niks.
Ga nu ook maar eens wat doen en kijk straks wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje. Heeft iemand ooit gehoord van de Miller therorie (de tragische held)? Deze opmerking plaatste de h.a. van het verpleegtehuis n.a.v. het gedrag van de Kabouter. Het slachtoffer dat mensen naar zich toe trekt om te laten zien hoe erg het met hem is maar van de andere kant mensen af stoot om vervolgens te mopperen en klagen dat niemand iets voor hem doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
en hier is Jane nog even als mosterd na de maaltijd.
Lekker gevolleyed en koffie met taart wegens verjaardag.
Lees ik bij en kom is weer tegen wat ik als het verschil in rose en witte liefde zie.
Begrijpen is rose, begrijpen kost niets, begrijpen helpt op korte termijn
Niet tolereren is witte liefde, lijkt harder, is moed voor nodig om te zeggen en helpt op de langere
termijn.
Ik zet het maar even zo neer, want je leest natuurlijk wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Ook ik koester me in begrip en vrouwen zijn daar een kei in.
Maar uiteindelijk ben ik beter af met de harde waarheid, want die schop onder mijn kont die heb ik
helaas nodig af en toe, en soms wat vaker ook.
En ik denk ook dat we heel voorzichtig zijn met begrip, want er sluipt een soort toestemming in voor de toekomst, want we gaan allemaal nieuwe crisissen in en emoties tegen komen, waarbij we vroeger de fles pakten, het is juist de bedoeling dat we die aan leren gaan zonder.
En verder natuurlijk opstaan en weer doorgaan, maar das vanzelfsprekend.
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup. Dacht dat de mormoongemeentschappen alleen voor komen in Amerika maar blijkbaar heb ik het mis en is het hier ook in op komst. Zou betekenen dat mannen meerdere vrouwen mogen trouwen. Nou mannen maak je bost maar nat hoor. Werk aan de winkel want het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn om een gezin van 30 kinderen te onderhouden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje
doe je rustig met de mormon.org
je schreef dat je je geloof een beetje kwijt was na het verliezen van je partner
ga heel bewust om met alles wat op je pad komt met betrekking tot geloof
kwetsbare mensen zijn makkelijk te verleiden tot.
beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...