tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 speciaal voor pip dan, komt u toch hieeerrrrr voor eeen koppjjjjjeeeee kofffffiieeeeee we maken een grap en geven elkaar een brooooodddddjjeeee en de daaaaggggg van vandaaaaagggg is weerrrrr gooedddd Nou als je nu nog niet wakker bent!de katten zijn hier gevlucht wat een lekkere tijd trouwens om te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoorde ik daar Tas zingen ???????????Ben nu wakker hoor Dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ha Vie,zit het hele dagdraadje van gisteren door te scrollen op een berichtje van jouje bent dus al net zo dozig als ik geeft niet, donderdag ga ik voor je in de herhalingjane,ook jij een goedemorgen!!ik pas wel op hoor, vandaag in ieder geval een rustige dagop die rot kat na dan!ga straks toch maar even een rondje lopen met die beesten, ik merk best dat ze het ochtendrondje missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Wat ga jij doen Tas?Lekker rustig aan vandaag denk ik toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 ik kom dus net tot de conclusie dat het dinsdag is en dat ik een afspraak gisteren heb gemist nee vandaag gewone rustige dingentjesik wil mijn badkamerdeur nog even schilderenbeetje rommelen in huis en vooral genieten van de enige vrije dag van de weekoh, ja en sinterklaas niet te vergeten, ik heb natuurlijk weer een lootje getrokken van de moeilijkste persoon die je in mijn familie kan bedenken (nee ik heb niet mijzelf).niet veel soeps dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oh ja voor wie zich nog niethebben aangemeld, Vie we noemen geen namen enwijzen niemand na hoor Pipmaar vergeten jullie niks?Op de thema's staat de infoen aanmelden kan tot de laatste dagff pben voor het adresof iemand die gaat en die jemisschien al kent, mailenHopelijk wordt het lekker druk,dus goed uitzieken Tas.Ik ga lekker weer een dagje Elysium doenmijn kaart moet op, erg he, wat een luxe probleem. En ik heb besloten dat mijnbegeleider gelijk heeft: niet drinken verdienteen beloning, en dit doet mijn lijf en leden zoontzettend goed, ik voel me altijd stinkendrijk daar, dat ik zo maar weer een dagje vakantie pik.Tot vanavond dus allemaal,geniet van de dagHoud m droog en met een lach:)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Volgens mij is iedereen weer in slaap gevallen door het liedje van Tasseke Ik ga maar weer es wat doen.Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hey Isa, lukt het een beetje met je dagschema?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Isa je bent een topperrrrrrrrrr :) Bij mij gaat ie ook goed hoor.Helpt toch wel zo'n pact Nu ga ik er echt vandoor hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 pip,ren je niet te hard?fijne dag vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tas, had mijn vergissing gisterenmorgen om 8.43 bekend, met het schaamrood op de kakan.Jane we noemen geen namen? Ik had toch nergens in al mijn vertrooidheid een naam genoemd hè?Ik hoop voor jullie dat de meeting gezellig en druk wordt, maar wat ik zo gelezen heb van de mensen die de vorige keren zijn geweest, zal dat wel lukken.Isa veel succes met je training vandaag.En voor wie gaat rennen: ren ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 hahahaha Vie,en ik maar denken de eerste pagina's kan ik overslaan!ondertussen ben ik druk bezig om mijn medicijnen weer te krijgen en mijzelf op te geven voor dat waar jullie geen namen van noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Jammer ik kan niet op de meeting komen maar hoop dat het erg gezellig wordt maar zo te horen zal dat best wel lukken. Ben heel benieuwd wat jullie die dag gedaan hebben dus dat wordt volop lezen.Heerlijk.Drup lukt het een beetje met je racemonster? Die had je deze week toch gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Mensen ik ben er van door. Tot vanavond allemaal en een fijne dag nog. doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 pfffff,hebben jullie enig idee wat het betekend als je een weekje afwezig bent geweest???schrik me een hoedje van de meeting, die is al aankomende zondag!!!mijn hersenen draaien op volle toeren om alvast warm te stomen voor het grote sinterklaas gedichtdan ben ik enigzins nog verplicht om alles een beetje door te lezen want stel je voor dat ik iets gemist heb!nu is mijn koffie koud gewordenhoezo een rustige dag?ps, waar is theetje gebleven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goede morgen beste mensen!!!Ik voel me super....ben heel trots op mezelf.....Vandaag 1 jaar niet gedronken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(wel liters water:D)Bloemen voor mijn aller, aller grootste forum vriendin:present:Houtje...dank je voor al je steun het afgelopen jaar!Rudy, jij ook bedankt voor je wijze woorden!Alle mensen bedankt die mij gesteund hebben.Lieve mensen...ik ben zo blij!Ik hoop ook dat iedereen de kracht kan vinden om die stomme drank vaarwel te zeggen.Want drinken lost echt helemaal niets op!Die 5 minuten vergetelheid staan in het niets voor wat je er voor terug krijgt als je die kurk op de fles laat!!!!!!!Vandaag ga ik mijn overwinning vieren!Liefs Tine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedenmorgen allemaalTINE GEFELICITEERD:musicnote::musicnote:enz- enz en een lieve knuffel van mij erbijwat goed van je Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tine dat is een heel mooie mijlpaal, van harte gefeliciteerd en je bent met recht trots op jezelf!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 :moon::DB)TINE, VAN HARTE GEFELICIFLASTAART:moon::DB)Tine,nondejuuu wat kan een jaar hard gaaneen jaar van hard werkeneen jaar van afscheid nemeneen jaar van terugkijkeneen jaar van terugnemen wat je al die jaren hebt laten liggenen nu op naar het volgend jaareen jaar van oogsten van wat je hebt gezaaideen jaar van genieten van je eigen ikeen jaar van overwinningeen jaar van het nieuwe begingefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goeie morgen allemaal, Vandaag ga ik voor het eerst sinds maanden een dag niet drinken. Gisteren met hoofdpijn naar bed en voelde me vooral een slappe zak. Wel goed geslapen voel me alleen niet zo lekker vandaag maar dat zal wel komen door de mexicaanse griepprik van gisteren. Ga nu snel aan de studie, moet nog veel doen vandaag. Wil vanavond perse klaar zijn en een wandeling maken voor het slapen gaan. Hardlopen lukt vandaag niet, heb veel spierpijn van de krachttraining van gisteren (en wie weet ook als gevolg van die prik)Tine van harte, een enorme prestatie!Ik heb trouwens niet de tijd om op dit forum heel intensief mee te lezen en te reageren, doe een parttime studie naast 32 uur werk in de zorg en ben dus nogal druk. Doe wel mijn best om als ik tijd heb te lezen en te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tjeetje die tas heeft geen moeite met gedichten en rijmen of hoe je dat dan noemt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Erik,succes vandaag!!maar eeuuhhh, neem wel even de tijd en de moeite om aan het forum deel te nemen als je het moeilijk krijgt.daar zijn we voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Erikwrom lukt hardlopen niet ,je hoeft niet gelijk een marathon;) te lopen hooral loop ik krom van de spierpijn effe naar buiten doet een mens goed hoortwee kilometer is ook al goed ik ga zo ook nog de 10km doen dus ga je mee?????????maar wat goed dat je een voornemen hebt om vandaag niet te drinken wens je veel sterkte ermeeknuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik ben vandaag nogal een beetje gaotischte lang geslapen denk ikdus ik ga zo joggenDar wat een mooie opening en zo vroeg (vooor mijn doen dan vandaag)PiP en IsA zijn ook goed bezig met hun dag ritmeVie alles goed met jou vandaag?????en voor degene die ik niet genoemd heb allemaal een fijne droge dageen lieve knuffel van mij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 tjaaaaaaa meiske,ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichtenmaar verder kom ik niet zit al ongeduldig te wachten wie ik door de husselton toebedeeld krijgdat wordt natuurlijk teruglezen en nog een keer teruglezenhet kan met mij twee kanten op;een fijne sinterklaas toegewenstof............een epistel van 3 a-viertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden