Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goh zegNet De Wereld Draait Door gezienConfronterendOver die film van Kluun (schrijf ik dat goed ?)Bij mij ging het ook zoIk werkte samen met mn vriend, waar ik een ongeveer 4 jaar een relatie mee had. Hij ging een reis maken door Afrika, dus ik had de leiding over de winkel. Toen brak ik mn nek en hij was onbereikbaar. Toen hij weken later terugkwam uit de bush van Afrika was hij heel erg slachtoffer. Hij moest nu alleen de winkel draaien en ook nog 1x per week (!) op ziekenbezoek bij mij met een tas boodschappen en voor me koken. Een paar weken later (ik was nog lang niet genezen) kwam hij met de mededeling dat hij weer naar Afrika ging voor 6 weken. Ik heb het toen uitgemaakt. Ik had hem zo nodig ....Achteraf is gebleken dat hij toen in Afrika vreemd ging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja ik doe mee... quote: Originally posted by: witteJammer dat je al weer weg bent Woman, anders had ik je kunnen vragen of je mee doet met onze pact van vandaag.. Ik ga dr ook vandoor, laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Bolletje die film is toch wel te krijgen via internet ? Bol.com ofzo ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Even voor je gegoogled:http://www.bol.com/nl/p/dvd/da...020101002004000001327:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Woman ik heb hem als het goed is, al besteld dus kijken of het lukt. Maar dan p.b. ik je wel. Voor als jij hem ook wilt.Jeetje zeg wat een rotervaring van die vriend. En erg gemeen om iemand zo te behandelen. Dat kun je niet maken. Dan heb je geen gevoel in je donder denk ik,Maar over het algemeen lees ik toch wel een vrolijke Woman.Zeg heb jij dat nou ook dat, als je besluit te gaan drinken dat je van te voren heel hard gaat werken? Ik heb me altijd af gevraagd hoe dat nu bij mij komt. Las dat jij ook onrustig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kirk dan zal je zeker een hele lieve opa worden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Deze meneer gaat naar bedtruste:lips:voor straks allemaaltot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Lieve mensen,Dank jullie allemaal voor de felicitaties.Ik heb ze net allemaal gelezen. ik zit hier te glimmen achter mijn beeldscherm!Ik ben zo blij dat het mij gelukt is ....van te voren niet gedacht.Ik bekijk het per dag!Fijne avond!Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kirky ik vond je vroegere hoofd beter bij je passen. Toen ik trouwde kreeg ik er ineens een paar kleinkinderen bij, maar ik ben toch mezelf gebleven.Grapje van je natuurlijk, maar toch vond ik je vroegere hoofd leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dank je Kirky, ik vond die dikke snorrenkop niks voor jou.Ja, ik weet dat verhaal nog van de vorige zwangerschap, die tot jouw geluk niet doorging. Nu toch wel weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Bedankt voor alle meedenkers en goede wensen en raadgevingen.Het inderdaad geen trekhet is stress om een situatie waar ik zelf geen controle over heb.Die heb ik uit handen moeten gevenaan de andere kant is iets misgegaanook al heb ik alles geprobeert aan mijn kantom het goed te laten verlopennu is het een kwestie van dat vertrouwendat ik in die andere persoon hadniet van dit ene incident te laten afhangen-dat betekend aanvaarden dat anderen ook fouten mogen maken-dat terleurstellingen bij het leven horen-dat het denken dat ik zelf de situatie beter zou hebben afgehandeld mij alleen maar belemmert in het accepteren van wat er gebeurt is.-ik moet loslaten en vertouwen dat hetw eer goed komt-na de regen schijnt de zon-every cloud has a silver liningwat dat is in deze situatie moet ik nog achter komenmaar er in geloven zal ik zekerEn gelukkig gaat het alleen maar om geld, iets waar ik nooit genoeg van hebwaar ik mee geleerd heb te leveneen situatie die ik aan kanhet gaat alleen om het nu te accepteren zonder me zelf pijn te doen door te gaan drinkenen de fout van de ander los te laten en in een ander licht te gaan zien.Corinne heel veel sterkte met je moeder.Ik drink niet maar ga misschien wel een zak drop halen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja klopt helemaal !Ze heeft ook zo'n vlinder op haar rug !De omschrijving klopt ook precies, ze loopt me nu al overal achterna...het is een heel appart en grappig beestje. quote: Originally posted by: DarIk wil de film graag zien, van Kluun. Heb je de boeken gelezen? Wat heeft hij zich als een schoft gedragen maar wat waren die boeken toch ook intens en ik heb er enorm bij zitten janken... Dat is wel confronterend voor jou dan, woman Is jouw kat familie van de Bengaal?die zijn gek op water namelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Rudy de knoop komt door communicatie.En de oude gewoonte om de schuld bijmezelf te zoekenIk had nog meer moeten leiden, vertellen, zorgen dat het goed kwamik vertrouwde erop dat het goed zou komenIk liet niet al mijn angst zien dat het niet goed zou komenik kon geen boosheid laten zien toen het niet goed kwamIk kon alleen maar denken, wat had ik beter kunnen doen?Hoe kan ik zo aardig mogelijk blijvenEn een derde partij heeft mij bedrogenmet recht in de ogen kijkenzonder te blinkeniets beweren wat voor 99% niet waar is.Ook dat gaf oud zeer de schuld bij mezelf zoeken waarom mensen dit me aan doenTerwijl ik juist moet denkendie mensen zijn zo, wees blij dat je zelf niet zo bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Woman, Rudy Witte, Kit het pact staat nog steeds en het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dat is heel waar Winghet was er nooithet zal er nooit zijnen we zijn het niet eens nodigwant we doen ons hele leven al zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kirky je zal een goeie opa worden nu je droog staat en nuchter met die kleien om zal gaan.Tini gefeliciteerd met je hele jaar:sun:Zo en nu ga ik drop halenook troost ik weet hetmaar ikmoet wat dempendaar ben ik nog wel het meeste aan verslaafd denk ikdempennet als inhaleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik bedoel natuurlijk die kleine, die wel uit de hollandse klei getrokken zal worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja, Safi. Vandaag ben ik de trek voor. Soms heb ik van die dagen dan sjees ik door, niet eten en veel teveel doen, dan gier ik op een adrenalinerush. End of story is dat ik mezelf dan compleet voorbij ren en op een onbewaakt moment wel vind dat ik een slok verdiend heb na al die inspanning....Dus ik zit en relax....beetje eten, beetje chillen, morgen weer klusjes doen. Niet toch nog even de was doen, nee morgen is ook ok. Zitten blijven dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Woman pas geleden hadden we bij de D.A. Bengalen zitten prachtdieren, Rode en bruinen, Af genomen van een fokker. er zaten twee nestjes van een moeder schofterig hé? Worden er kittens geboren, halen ze die bij het moedertje weg en flessen ze. Het moedertje wordt na 6 weken weer krols en hup weer met jonkies vol douwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Sterrenmuntthee plus mijn geheime perzikhuidjesrecept, en naar bed. Fris en vroeg weer op!Safi je redt het wel. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik ga ook af sluiten. Saf. een grote pluim voor je meis. Ben echt wel een beetje jaloers op je dat jij de kracht hebt ook al is het moeilijk geweest, om toch aan te kloppen bij het forum. Top meid.Hoop ooit ook zo ver te komen. Maar het is altijd erg goed om voorbeelden te hebben. mensen waar je aan vast kan klampen. Zij heeft het gedaan, dus misschien lukt het mij ook.Hoop dat je lekker pit je hebt het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kwam ook nog net ff kijken hier en iedereen weltrusten wensen, althans dat hoop ik. Ik ga maar wat lezen ben nog zo wakker als een hoentje en zo helder in mijn hoofd. Erg fijn maar zou nu wel graag slaap krijgen.....Tot morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Knap hoorVoor je eerste dag Erik:present:Hou vol!!!Safi , still going strong???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hallooooooo..............Ben onverwacht aan het oppassen bij een vriendin.Zij heeft 3 kindjes, 2 zijn hier dus (bij haar thuis) en eentje van 2 jaar ligt in het ziekenhuis met de mexicaanse griep.Mijn vriendin blijft dus slapen in het ziekenhuis en ik blijf wachten tot haar man thuiskomt, en dat wordt wel een latertje denk ik.Ik zag dat Thé ook ingelogd is, alles goed Thé?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hee erikje slaap wordt vaak onrustigals je stopt of mindertJe kunt wat melatonineof 5,99 nachtrust en fit weer op (zo heet het merk enzo veel kost het ook) bij de DAdrogist bestellen, zijn kruiden die goed werken.Truste vast Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden