Spring naar bijdragen

zaterdag 21 november 2009

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane nee ik kom niet. zou niet weten hoe ik er moet komen. Har zien we de laatste tijd niet meer en die woont niet zo ver bij mij vandaan. maar ik durf niet zo goed zo'n eind te rijden. i.v.m. de kabouter. Als ik met de d.a. rijdt ben ik met een kwartier thuis.
Maar misschien volgend jaar, Het kan hier gaan want plaats zat ook voor overnachten, maar dat moeten we dan bekijken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen :)

Corinne en Meiske heel veel sterkte, ik denk aan jullie :heart:

Safi en Calimero van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!! :):heart::musicnote::moon::present::):heart::musicnote::moon::present:

Cocoooooo, ik ben super trots op je, hartstikke goed zeg, Toppie meis :present::present:

Verder voor een ieder die lang op kort gestopt is een :sun:

Drup, sterkte hoor, met de poes.
Steek hier ook een kaarje voor je aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing bedoel je uit treden of afscheid nemen van het leven tijdens het leven. Ze gebruiken hun lichaam optimaal en als het sterft voeren ze het op aan de gieren. Afscheid nemen van hun lichaam betekent ook afscheid nemen van al hun gevoelens w.b. het materiele. Proberen te leven in een hoger bewustzijn. Vind dit knap hoor. Kiezen voor het vredelievende en niets doden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen.

Safidepafi van harte met je verjaardag.

Heb de hele dag gewerkt en heb niet de puf om alles te lezen nu.

Kom gewoon ff laten weten dat het niet drinken voorspoedig gaat en (net als vorige pogingen) het inmiddels ietsie pietsie makkelijker wordt dan de eerste dagen. Zit nu op dag 5. (houd in mijn voorstel topic ergens in een oud bericht een lijst bij waarin ik 0-en wil zetten. Dat is voor mij een beproefde methode gebleken.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lief kan maar beter op afstand blijven Wing.
Straks hak je haar nog met liefde in de pan. Wat paprikapoeder en tijm erbij.....smullen maar!

Dar, zo'n telefoontje heb ik ook gehad. Ik had er meteen een heel raar gevoel bij en heb het afgekapt.
Je hoort ook wel eens dat je heel veel voor het telefoongesprek moet betalen dus gelijk kappen dat soort telefoontjes.

Bolletje, je kabouter lijkt me een rasechte alcoholist.
Laat je niet teveel meeslepen. Moeilijk voor je hoor. Je doet het goed :present:

Drup ik duim voor je katje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco, ik heb je verslag over de carnavalsavond gelezen.
Wat een spiegel he waar je nu in kunt kijken. Top dat het je gelukt is. Zo zie je maar weer, je kunt veel meer dan je dacht.
Goh dat is ook wat dat jij en Jane nu kinderen hebben die op de leeftijd van uitproberen komen.
Lastig lijkt me dat. Openheid is denk ik heel belangrijk. En zelf kunnen jullie nu het goede voorbeeld geven. Verder alleen maar hopen dat het goed gaat. Je kunt niet alles voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,
Vandaag ben ik gestopt met roken. Ik had gezegd dat ik het maandag zou doen maar gisteren pakte ik het boek nog eens van Nederland stopt en ik had geen zin meer om door te roken.
Ik vind het al zo lang erg dat ik doorrook en het stinkt enz enz en nu dacht ik, ik doe het gewoon nu vandaag.
Ik had zuigtabletten gekocht en daar heb ik vanmiddag één van gehad en dat doe ik nooooooooooooooooooooooooooooit weer, wat goor, lijkt wel pure nicotine wat door je keel gaat, het deed gewoon pijn en dat was bij een eerdere stoppoging met de kauwgom ook al zo, bah, rottroep.
Dan maar cold turkey, voor mij is dit het juiste moment. Heb niks meer in huis nu en ik ga er voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isa het gaat nu goed maar mijn gevoel is ook zo goed.
Het is ook zo waar wat er in dat boek staat.
Je wordt niet rustig van een sigaret, je heft juist je ontwenningsverschijnsel op tot de volgende sigaret.
En je moet ook eerst weten hoe een verslaving werkt, dan pas kun je er vanaf komen. Nou wie weten er nu wat een verslaving is, juist wij toch?
maar jij gaat ook goed hoor met je 9 sigaretten, goed bezig meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plof komt drupje binnen vallen maar dat zijn jullie hopelijk wel gewend van me.

Sjonge zo'n dierenspoedkliniek ie hetzelfde als een EHBO-post want je legt het loodje al voor je aan de beurt bent. Was pas om 20.30 thuis. Toen snel een kopje soep want ging bijna van mijn graatje en Caro en een vriend mailen die erg ongerust waren.

Kat heeft een insult gehad en vermoedelijk door kanker. Moet haar nu 24 uur observeren en maandag naar eigen dierenarts. Dag meeting alweer. Naja de poes lijkt nu niets te mankeren als behave dat het vrouwtje weer 6 spijkers aan haar kist heeft gekregen.

Woman belde me nog om een andere keer samen af te spreken dus das leuk. Zo leer ik jullie wel kennen alleen lijkt het een voor een te gaan in plaats van de hele bups hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...