druppeltje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Ja Fruitvlieg dat zou wat zijn he maar dan kom ik hier niet meer want jullie zouden me nooit geloven hahaha. Woon in Amsterdam en niet in Lourdes dus blijf er nuchter onder. Ben wel in Lourdes geweest en kwam er genezen van terug. Vind dit zelf wel een goeie maar die van jou zeker ook. Zou een bak zijn of nee een container als zoiets zou gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Bolleke ik kan niet gaan want moet op mijn katje passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Isa,Ik ben 14 jaar geleden gestopt met roken. Ik heb dat gedaan door géén sigaretten meer te kopen. Nu vind ik het nog steeds lekker ruiken, maar wil geen sigaret meer opsteken omdat ik te bang ben dat ik: asbakken moet legen, gordijnen moet wassen, sigaretten moet halen, peuken moet weggooien en het plafond regelmatig moet witten. Oftewel: ik wil géén moeite meer doen om te roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Lieve mensen. Voor diegene die morgen naar de meeting gaan, een hele fijne vruchtbare dag.Hopelijk kunnen jullie een hoop bij praten en elkaar op, een andere manier leren kennen dan via het forum.Voor die gene die thuis moeten blijven, treurig maar we zullen wel een uitgebreid verslag krijgen van alles, ben vooral benieuwd naar het optreden van Woman maar dat zal wel lukken.Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 @wingchunEcht niet meer willen drinken en aan Soothe een goede hebben... die ervaring had ik lang geleden al eens. Heb in 2007 al eens een discussie met Soothe gehad over minderen of stoppen. Hij was heel stellig in stoppen, ik dacht dat ik na een paar weken wel kon minderen ipv stoppen. Achteraf had hij ook wat mij betreft wel gelijk. Maar ik weet nu niet wat ik wil precies. Genieten van een enkel drankje gaat mij denk ik niet lukken. Met de consequentie daarvan heb ik het moeilijk. Zolang ik het druk heb met werken, leren en sporten valt het wel mee. Maar uitgaan, vakantie en dan nooit meer drank. Ik wil nooit meer zo afhankelijk zijn en drinken in hoeveelheden die me kapot maken, zoveel weet ik zeker. En dus wil ik nooit meer drinken maar eigenlijk ook wel. En nu ga ik slapen, was de hele dag al zo moe op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Bol, Woman komt ook al niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Welterusten allemaalen voor sommigentot morgenop het forum en later in het echieJane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Banjo heeft ook haar avondrondje gelopen dus drup kruipt er ook in. Ben stuk van de spanning nu weer met deze kat dus ff energie opbouwen om te vechten. Komt kee want heb wel mijn lenzen uit maar brilletjes bestaan ook nog dus houd haar scherp ik de gaten. Banjo is erg gek met deze kat dus heb er vertrouwen in dat ze me waarschuuwd. Trouwens beide liggen op bed dus meer kan ik niet doen.Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Coco; feli met je geslaagde avond en Jip met je grapefruit/thee verjaardag.Forumontmoeters (raar woord) Fijne dag morgen.Corinne; gecondoleerd met je moeder en voor jezelf en je gezin wens ik jullie liefde en wijsheid. Hou vol, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 zag je te laat kirky,Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden