Spring naar bijdragen

Zaterdag, 28 november 2009

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal
pfff wat heb ik een pijn....en t slapen word me niet makkelijker gemaakt door mijn puppy
kan me amper bewegen..maaar zij heeft ook haar aandacht nodig!
ben al blij dat de buurt zich afwisseld om met haar te gaan wandelen..
dat is t nadeel als je geen partner meer hebt...
de drank kan ik gelukkig nog steeds laten staan...al word ik nu zwaar op de proef gesteld
en is t verlangen erna wel groot....

maar ook vandaag laat ik de eerste weer staan!!! fijne droge dag vandaag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dar daar zijn ze al iets te oud voor,maar alles kan natuurlijk als je maar engelengeduld hebt!
de grap is dat ze slecht zien,maar des te beter ruiken!
dus als je hand nog naar appel ozid ruikt,heb je er zo een paar gaten in gestanst

maar we houden vol,het zal wel nooit zo worden als bij www.valentinesperformingpigs.com maar zo gek hoeft het ook niet,tis hier geen circus!

lekker!!! amandelstaaf! kom maar op,ik ben al uren wakker!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen mensen,

Gisteravond de eerste verjaardag gehad sinds een jaar of 16 dat ik lekker aan de cassis zat..
Ben zelfs met de auto gegaan, ik dacht nog ik hoop dat ik moet blazen ;)

Hanna dat klinkt als verkeerd voedsel, sowieso vet voer daar bij die chinesen.. Je mag er ook nooit in de keuken kijken, dat vertrouw ik nooit helemaal..

Mousie beterschap! Heb je wat gekregen voor de pijn of neem je gewoon paracetamol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gevoel Michiel? Ja hè?

Hannah weet jij niet wat roti is? Een gat in je opvoeding meid! ;)
Het is een Surinaams kipgerecht met aardappelen, spercieboontjes en vaak ook een gekookt ei, dit alles met curry in een deegflap gewikkeld. Ook erg leuk om zelf te maken trouwens. Maar waarschijlijk is je maag daar nog niet helemaal aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu Kanjers,
Hannah Heel knap dat je het gisteren droog hebt kunnen houden meis. Alleen rot dat je zoveel gekotst hebt. Ja die spanningen moeten er dan toch uit. Maar je bent een kanjer hoor;)
Verder zijn er al veel mensen weer op, ondanks het klutenweer. Had vanochtend ook graag wat langer willen blijven liggen maar moet er vandaag weer tegenaan.
Nou eerst Unoxie ff voeren en een beetje poetsen, en uiteraard af en toe op het forum kijken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...