meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Goedenavond allemaalEven melden dat ik een heerlijke middag heb gehad met m,n nichtik had haar al sinds juni jl niet meer gezien Ze was dan ook heel erg verbaasd toen ze me zagik kreeg pluimpjes van der heel apartdat ik dus zolang nie tmeer had gedronken en dat ik zoveel was afgevallen is nu 30 kg sinds ik niet meer drink goed hedaar werd ik helemaal vrolijk vanen deed me erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Bolletje,Wij zijn 42 jaar getrouwd. Dat gaat niet zomaar. Maar wel nog steeds bij elkaar.Nu ik deze stap genomen heb moeten we allemaal ook de kinderen (buitenshuis) hieraan wennen.Ik heb voor niemand geheimen ze mogen "alles" weten maar het is een proces waar je door moe met als perspectief dat je er samen beter uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Meiske toppertje van me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Bol:present:en een lieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Meiske, wow, 30 kilo minder!Wat knap van je! 30 kg hoeft van mij niet, maar 10-15... zou leuk zijn. Eerst maar eens helemaal van de drank afblijven, en als het daarvoor nodig is om vaker kleine beetjes te eten of soms te snoepen...kan me op dit moment niets schelen. Als ik op dieet ben en honger heb, is het juist moeilijker van drank af te blijven. Pluim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Drup:heart:Hannah:heart:Meiske wat lekker voor je, voel maar wat alocoholloos met je doet en neem de complimentjes in ontvangst en koester ze. Jij doet hetBaklap welkom op het forum, dit is onder andere je begin naar een nieuw persoon, je zult er door veranderen in positieve zin door niet meer te gaan drinken (alcohol) veel thee drinken heeft me erg geholpen en het liefst met een pittig iets er in zoals gember. Veel water drinken gedurende de dag, zelfs als je geen behoefte hebt aan water.Ik wens je heel veel succesAlle nieuwkomers welkom trouwens en succesDeze jongen gaat naar zijn bedjetruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Hoi Alainedankjeweljou gaat dat ook lukken hoor echt wel;)ik ben ,toen ik geen drank meer dronk ook gelijk weer gaan joggen en dat heeft me enorm veel geholpen on en van de drank af te blijven enaf te gaan vallenlieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Hey meiden volslank is mooi hoor. Als ik een naaktfiguur moet schilderen, schilder ik er altijd ietsie pietsie meer bij. Vooral de heupen. Een beetje Rubensachtig. Dat vind ik ook zo mooi aan Belgische knollen. O nee, ik wil vrouwen niet vergelijken met Belgische knollen hoor( nou ja als ik soms in de spiegel kijk dan ben ik er niet ver vandaan:() maar goed. Een beetje vet op de ledenmaten kan helemaal geen kwaad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 AR dankjewel en ja ik voel me echt heerlijk en ben zeker van plan om als dranklosede wereld door te gaan:)en slaap lekker AR:lips:knuffeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ha ha bol ik ben allang blij zo hoorben nog lang geen lat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Poes is wegDe deur per ongeluk open laten staan en ze is em gesmeerd. Ze is hier nu 2.5 weekDie komt wel weer toch ????Vannacht een extra lang rondje met da dog lopen, en met voer rammelenZowie weet wie Poespoes is, dus die zal wel helpen zoeken, en vannacht kan Zowie los dus dan hoop ik dat Zowie haar vindtBakje voer bij de achterdeur en een kleedje en wat speeltjes zodat ze ruikt dat we hier wonenIk heb de buren gewaarschuwdZe heeft een bandje om met mn telefoonnummer in zo'n kokertjeEn aan dat bandje zit een boerenzakdoekje dus zeer herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 agossie womantuuk komt je poes wel weer terugmeestal laat ik een nieuwe poes een week binnen en dan gaat het meestal wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ow dat is geruststellend nieuws meiske, dank jePoes wilde ook zo graag naar buiten steeds, misschien is het ook gewoon wel tijd daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Woman dat is erg kort 2 en een halve week. Is ze gechipt. In ieder geval gelijk de Dierenambulance bellen en eventueel het chipnr. door geven. En een beschrijving van de kleuren van poespoes.Is ze de achterdeur uit gegaan en heb je een tuin? Of de voordeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Aangezien ik wel eens vaker u-tube zaken of foto's zie staan die niets met alco-onthouding te maken hebben, wil ik jullie deze 2 clipjes niet onthouden. Ik moest er erg om lachen. Trusten allemaal, ik ga nog even TV kijken en dan slapen; morgen weer vroeg werken.http://www.youtube.com/watch?v=NIEkZVPgQ5Ahttp://www.youtube.com/watch?v=B61BsyPWwGM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Jemig woman,schrikken natuurlijk met een nieuwe poes.Gelukkig zijn ze slim hoor.Heb ik goed onthouden dat poes van stromend water houdt?Kun je ventueel een tuinslang ophangen en water zachtjes laten lopen(in grote bak gelijk voor de planten), misschien hort ze dat van verre?En een bekend muziekje in de kamer, ze hebben goeie oren!Kaarsje gaat aan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Je hebt inderdaad kans dat Zowie haar terug vind. Dat zou geweldig zijn meid. Ik hoop het voor je. En inderdaad katten zijn heel slim. Als ze het gevoel heeft dat ze zich lekker thuis voelt zal ze hoogstwaarschijnlijk wel terug komen. Is ze gesteriliseerd? De natuur is helemaal van slag. De dieren ook.Als je vanacht hard hoor miauwen is dat Zowie hoor, dan roept hij haar. Katten zijn geheimzinnige wezens, die ineens weer voor je neus staan. Mijn kater is al meerdere malen 5 dagen weg geweest. Ze vinden altijd de weg terug. Heb je het oude baasje al gebeld? Misschien ff doen. Sterkte meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 poeh, t gaat weer. kreeg net een biertje aangeboden. was lastig maar toch maar nee gezegt... wel lekker tot rust gekomen, de paniek is weg. Zit nu wel voetbal te kijken dus kan niet heel lang reageren zonder dat men komt kijken wat ik aan t doen ben. Nu ff een glaasje spa halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Lieve mensenik ga naar bed:lips: slaap lekker allemaalen lieve knuffel van me:present:woman poes komt wel terug echt wel knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ik ga hetzelfde doen als Meiske. Trusten en tot morgen weer.Woman sterkte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Poespoes is gechipt en heeft een kokertje om met mn telefoonnummer. Ik zal voor elke deur iets leggen wat bekend ruikt. Ze is heel aanhankelijk en volgt me altijd overal in huis. Dat zal buiten dus ook zo zijn. Maak me geen zorgen hoor, tis een slimme meid en al erg gehecht aan ons. Vannacht als het stil is buiten neem ik haar voerbakje mee om mee te rammelen. Ze is ook gesteriliseerd. De vorige eigenaar woont helemaal in Haarlem, dus die wil ik liever nog even niet ongerust maken ....Morgen de tuinslang tevoorschijn halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Das twee keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Hee woman,das schrikken...Hoop dat je dr snel weer hoort miauwen..Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Kijk maar uit dat je van zoveel knopen niet in de knoop raakt wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Wing, knoop dat in je oren.Wat een ontknoping! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden