Spring naar bijdragen

donderdag 3 december

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Bakkie dan wens ik je heel veel succes jongen. Vind dat je het al erg goed doet:present: Grote pluim voor je.
Ja w.b. het slapen. Bijna iedereen heeft daar mee te maken. Je moet je natuurlijk slaapritme weer terug krijgen en dat kan soms erg lang duren. Bij mij heeft het wel 14 jaar geduurd. Scheelt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Als iemand makkelijk kan los laten, zal deze eerder in slaap vallen dan iemand die veel ligt te malen.
Ook tabletten kunnen in het begin een avrechtse werking hebben. Heb je met de H.A. besproken hoelang je ze gaat slikken? De kans zit er soms in dat die ook veel nodig gaat hebben. Maar ik vind wel dat je heel open schrijft. Heel fijn te weten hoe jouw leefwereld is.;)
Bedankt dat je dat met ons deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godzijdank! Stelt me weer gerust, verder morgen maar even zien wat het wordt.

Mbt de slaappillen heb ik al voor mezelf gesteld dat ik er vanavond niet aan ga, twee dagen achtereen zonder werking heeft geen nut. Stel je voor dat ik het een week gebruik en zonder al helemaal niet meer kan slapen en met pillen ernstig slecht. Zijn we nog verder van huis. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willie dan ben je stoer. Heb op mijn bovenarm een hele grote vogel en aan de andere kant een roos.
Soms willen mensen een foto van een dierbaar iemand of dier voor altijd bij zich hebben.
Maar het kan zelfs een geloofsovertuiging zijn. Of laten zien bij wat voor 'n volk je hoort b.v. de Berbervrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kit

Hi Baklap,

Jonge kennissen van mij heb ik de laatste jaren meegemaakt van studeren naar het werkende leven.

Ze zijn na elkaar preasus geweest van een studentenvereniging.

Er werd gezopen en toch haalden zij er de alcholisten tussen uit, want die drinken door waar een ander stopt.

Jij hebt nu voor jezelf te zorgen want met wat je vertelt ben je behoorlijk agressief als je teveel drinkt.

Als je nu begint anderen te waarschuwen en je zou weer onderuit gaan dan maak je jezelf extra kwetsbaar.

Als je stopt met drinken is je filter naar de buitenwereld en je innerlijke belevingen te open.

Je hebt stuiterballetjes in je hoofd en in je lijf.

Je kunt geen grote beslissingen nemen want over een maand denk je er waarschijnlijk totaal anders over.

Hou het simpel en overzichtelijk en mocht je nog geen ADB-er zijn: schrijf je in

Succes.
:heart:

Bedankt voor je reactie. Maar wat bedoel je met te open? Moet ik gesloten zijn naar mijn beste vrienden toe?

ADB'er ben ik al, en het ging allemaal oke de afgelopen weken... tot zaterdag.

Heeft er iemand een idee wanneer dat getril met de handen eens weg gaat? Het is al stukken minder, maar het zit er nog steeds. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kit,
Die aai over z'n bol was omdat hij voor het eerst van z'n leven toe gaf dat hij toch wel verkeerd bezig is met mensen. Ik heb hem ook al eerder gezegd dat ik geen drank meer voor hem ga halen. Als hij nog wil drinken heeft hij telefoon.:heart: Ik doe het niet meer.
Maar je bent een scheetje hoor:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,
sorry, kreeg 2 x telefoon en ben toen de stad in geweest, zonder
uit te loggen of af te melden. Sterklaastijd, brrrrr.
Lllig dat ze nu niet thuis wil komen, en of je dit moet pikken?
Ik weet niet waar je goed aan doet, maar ik zou wel even
informeren bij een rechtswinkel, via internet of desnoods via zo'n inloopspreekuur
bij advokaten waar je dan gratis advies kunt krijgen. Als er zoiets in de buurt is.
En anders een opvoedspreekuur. Want het is niet goed voor je dochter om speelbal te worden.
En tussen ex en jou gaat het niet om winnen, of om haar gunst. En dat wordt het wel zo,
wie haar het meest verpest die heeft haar. Ja en straks? Nee das korte termijn denken
en het werkt averechts. Ik weet niet wat jullie afspraken waren bij de scheiding, maar je
ex zal toch wel gevoelig zijn voor wat uiteindelijk het beste is voor haar?
En natuurlijk mis je haar en dat mag je haar zeggen ook, op een neutraal moment zodat zij het ook kan geloven en het niet als verwijt oppakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kit

Hi Baklap,

Goed dat je reageert.

Jouw filter staat te open voor alle indrukken die je ervaart.

Niet omdat jij te open bent naar vrienden maar je neemt minder selectief waar als je stopt.

Gaat over naarmate je niet drinkt.

Heel goed dat je al een ADB-er bent.

Oh ik denk dat ik je begrijp.

Het leven zo is inderdaad erg overweldigend. Beangstigend zelfs...

Zit ook te twijfelen om vanavond een bakje koffie te doen bij een vriend van me, ik verveel me hier stierlijk en heb echt behoefte aan wat sociaal contact... weet niet of dat verstandig is.

was ook van plan te gaan sporten maar mn racket staat nog op mijn studentenhuis en ik heb geen zin om daar weer met drank geconfronteerd te worden. Uberhaupt niet met die gast waar ik het niet mee kan vinden. Misschien volgende week dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah blijf sterk meid. Dadelijk hebben ze je precies waar ze je willen hebben. Kwaad en weer in de goot. Blijf, hoe moeilijk dit ook is, sterk dan neem jij het heft in handen en laat je niet ondersneeuwen door een of andere @#$opmerking die kant nog wal slaat. Ik wil echt niet stoken hoor maar het lijkt net of ze een pispaal nodig hebben. En als jij weer gaat drinken of kwaad wordt hebben zij hun zin, en jij laat je weer daarvoor gebruiken. Je bent een kanjer, zorg dat dat zo blijft. Laat je niet kisten meid. Je kunt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...