Spring naar bijdragen

vrijdag 4 december

dhen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal, alles nog een beetje roger hier?

Net teruggekomen van tactus voor de intake. wat ik er een beetje uit opmaak is dat ze persoonlijkheidstesten willen gaan doen en een lichamelijke check. Hij zegt: het beste is om te stoppen met alcohol want anders kunnen we niet testen, maar als je het echt bij een paar biertjes kunt houden is dat je keuze. Zoals vanavond met sinterklaas mag het.

Verder zij hij dat mijn oude alcoholgebruik alles behalve gezond is maar dat wist ik natuurlijk zelf al een beetje en dat hebben we aangepakt. Maar het ligt dus waarschijnlijk aan een of andere psychische reden, depressie of weet ik het. Ik weet ook niet of ik hier nou blij mee moet zijn of dat ik dit nog erger moet vinden maar het is in ieder geval iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, ik heb/had visite, de ene is naar boven meegesnukt om de laptop te maken de andere is mee naar de kolenboer. :D

Zo´n makkelijke vorm van de gastvrouw spelen heb ik nog nooit meegemaakt. B)

Een beetje vreemd maar wel grappig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Coco

hallo baklap welkom

wat was jouw plan in 1ste instantie? voordat je naar Tactus ging ? stoppen of minderen?

Minderen, dit ging best wel erg goed tot zaterdag en zondag toen ik mijn emoties ging verdrinken. Toen ben ik, na een week probleemloos alcoholvrij, naar tactus gegaan. Daar zijn door testen uitgekomen op een persoonlijkheidsonderzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie het maar als een uitdaging Baklap
vanavond kan het gezellig zijn zonder alcohol
Anders houd je jezelf steeds vaker voor de gek
Kerst, Oud en Niuw, verjaardagen, weekend, leuk avondje enz enz
en dan hebben we het nog niet over al die emoties
en dat je gemakkelijker niks kunt drinken
(probleemloos een week zonder schrijf je)
dan matig. Wie kan dat nou? Zeldzaam zijn die mensen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

baklap,what a name by the way,iedereen heeft gelijk,de absoluut droogstaanders en de "met sinterklaas mag het"zij het met mate!
alleen alles waar te voor staat!!??

maar tactus heeft wel gelijk,en dat is hier al vele malen gezegd/geschreven,niemand besluit om van het ene moment op het andere om alcoholist te worden ,er is altijd een reden,en als je die kent wordt het een stuk gemakkelijker om jezelf in de hand te houden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap die Tactus pakt het niet tactvol aan zeg. Zeker zelf nooit aan de drank geweest. Wat een stupide opmerking. Iedere Jan boeren Pummel weet dat je het niet bij een glaasje kunt houden. Ben op hem af geknapt. Wie schreef er van de week de geheimzinige prins op het witte paard. Nou voor mij ie ie de zwarte man met de zeis hoor.:angry::angry:
Dadelijk mag je jezelf nog belonen omdat je je katerdag goed hebt doorstaan.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jane4

Ik wil graag even wat voorleggen hier.

Een van mijn volleymaatjes rook de laatste

wedstrijd heel erg naar drank, ze was veel te laat

omdat ze zich had verslapen (20.00 uur begon het)

en ik wist al dat ze veel dronk, ook wel overdag.

Ze zit ook midden in een scheiding en heeft het zwaar.

Mijn Florence Nightingale syndroom zit steeds in te fluisteren

om haar aan te spreken en van het forum te vertellen.

Maar wie ben ik om dat te doen en wil ze er van af?

Zou ik "goede" raad van haar willen als het andersom was, denk het niet.

Mag ik de trainster inlichten dat zij met haar praat of is dat ook al

te veel willen redden. en waar bemoei ik me mee?

Oeps Jane moeilijk delemma
ik zou het zo niet weten ,maar weet zij van jou alci probleem
als het ja is dan geen probleem om der aan te spreken
als het nee is wordt moeilijker dan:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam Ken je de zin "Lig niet zo te kwallen?" Misschien niet hoor en hoe mijn hersencapaciteiten zijn, maak je daar maar niet druk om. Dat zit wel goed hoor.
Waar ik me iedere keer weer aan stoor is, dat je het hier niet serieus neemt. Eigenlijk zouden we bij jou het gevoel moeten hebben dat je ons, helpt. Wat jij iedere keer weer doet is mensen voor gek zetten.
Iedere keer weer opnieuw haal je hele berichten weer naar voren om die vervolgens weer de grond in te boren.
Onder het mom van ff leuk wezen jongens. Dat is wat mij stoort. Kom nou eens met iets zinnigs. Iets waar we echt wat aan hebben. Maar dat gequote daar schiet je niets mee op. Daar storen mensen zich aan. Daarmee help je niemand.
Laat zien dat je exalki ben hen help ons. Dan wordt je belangrijk voor ons, niet op deze manier. Hoop dat ik zo duidelijk ben.En dat je er iets mee doet zodat we ook bij jou aan kunnen kloppen en jij ons van nuttige raad kan voorzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed vandaag Coco, ik vannacht 10 uur geslapen!!! Ik werd pas om 9 uur wakker, ik wist niet wat me overkwam.... Heb net wel bijna mijn magnetron opgeblazen omdat ik even opnieuw moet leren hoe alle huishoudelijke apparatuur werkt haha Praatte je net trouwens over die nieuwe kwallensoort die ze recentelijk in de oceaan hebben gevonden? Volgens mij was dit vorige week op de TV maar toen was ik zo beschonken dat ik het allemaal niet goed gevolgd heb .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Dar,
Wat fijn dat ze je eindelijk eens serieus nemen. Werd tijd. Ja het zal voor veel mensen een drukke maand zijn maar dan denk je tenminste niet aan dingen die je overstuur maken, of aan drank. Dat is weer het voordeel van de dec. maand. Ach en over een paar weken hebben we al weer de kortste dag. Dan weer op naar de lente.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cooootje Ja dat waren joekels. En dat allemaal door de verandering van het klimaat. Nou schijnen er nog grotere jongens te zijn. Ben benieuwd waar dat allemaal naar toe gaat. Weer een ijstijd? Schijnt toch een keer in de 30.000 jaar te zijn. Toen was er ook geen co2 uitstoot. Misschien hoort het gewoon bij het grote geheel, en kunnen we er gewoon niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...