Gast Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hihihi, Emmaroos, ik moest ´m ook 2x lezen. Maar is nu redelijk duidelijk. Maf hè om dingen in je dromen weer terug te krijgen waarvan je denkt dat je die allang afgesloten hebt. Het brein zit soms maar raar in elkaar, vind ik dan. Nee, Tas ik kende die gast niet maar een vriend die bij me in de auto zat wel en die zei "en nu maken dat je wegkomt!" Ik ga er maar niet bij stil staan wat er was gebeurt als ik alleen was geweest want voor die opmerking zag ik totaal geen gevaar. Gewoon iemand die een beetje gek doet op psychiatrisch terein dat gebeurt wel vaker, voor het gemak even vergeten dat er ook mensen bij kunnen zijn die aggressief kunnen worden. Het was i.i.g. een spannend bezoekje wat ik me nog lang zal heugen denk ik en wat maakt dat ik toch wat wantrouwiger ga zijn naar mensen die opvallend anders gedrag vertonen. Jammer maar helaas, maar ik moet ook aan m´n eigen hachje denken. Denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Misschien dat je hersenen nu aan het verwerken zijn wat er 10 jaar geleden geweest was, of wat je toen misschien wel wilde? Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Spud, het brein zit inderdaad raar in elkaar en ja, ik kan er niet teveel over zeggen hier maar het verward me behoorlijk.Nou ja, de dromen zullen wel eens overgaan.Eng verhaal van jou trouwens, ik zou behoorlijk angstig geweest zijn.Tasseke, grappig wat je zegt over stout zijn, in dromen mag alles inderdaad, zolang je maar niet hardop praat, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve mensen die het vroegen, mijn zus meldde me dat het een kwaadaardig melanoom is en dat er verder gekeken gaat worden of het uitgezaaid is naar lever en longen. Zij is er vij koel onder, wat ik ook zou zijn als het mij betrof, maar ondertussen is de hele wereld om haar heen in rep en roer.Ik kan me dus even niet bezighouden met kleinigheden zoals ruzietjes en irritaties.En ik hoop dat jullie ook beseffen dat er meer is dan dat. Wees blij dat je met je pootjes op de wereld staat en mee mag doen!Daar mag ook wel eens aan gedacht worden.En verder kan ik momenteel niets met mijn ongerustheid, het is afwachten. Kit, ware woorden. Maar wat leuk eigenlijk, wij hebben niks meegemaakt.... voelt toch alsof we weer kind zijn en andere mensen veeeeeeel wijzer. Ik ben trouwens bijna al mijn Latijn weer vergeten. Daarom heet het ook een dode taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve Vie, ik wens je heel veel sterkte! Ik hoop dat ze er op tijd bij was... Logisch dat ze er nog koel onder was, die is gewoon nog in shock en is het kwartje nog niet gevallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Dank Jacc en Kit. Het is gewoon afwachten. En het leven gaat door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 ik moet er even vandoor meiden, sigarettten halen, ik word bloednerveus als ik er nog maar een paar heb! Maar ja, dat had ik eergisteren met wijn ook hahaha tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hoihoi. Pffff, net mn eerste Negende Stap telefoontje gedaan. Zat het alweer dagen uit te stellen, zag er tegenop joh...Maar goed, net mn dagelijkse meditatie gelezen, ff tijd genomen voor mediteren en een 'gesprekje' met mn Hogere Macht en hoppa, daarna de telefoon gepakt. En zoals het ook beschreven staat in het Big Book én al vaak werd en wordt gezegd; het viel reuze mee. Die man vond het heel netjes van me dat ik de brief gestuurd had en nu belde. Pfff, piewiet, deze hobbel is genomen en me idd alweer voor nix zorgen gemaakt. ben blij dat ik het gedaan heb. Op naar de volgende. Yihaaaaa. Jip, je klinkt wat bozig. Relax. En een excuus afdwingen gaat toch niet meid. Wellicht heb je gelijk, dat kan best maar misschien kun je ook eerst es iets laten gaan? Tís maar een suggestie. Hermie, ff over Adam's grapje. Ik moest er ook ff om glimlachen. Dat wil niet zeggen dat ik niet begaan zou zijn met Floortje haar situatie, integendeel. Maar je mag weten dat Floortje hier al wat langer schrijft. En soms waren die schrijfsel niet altijd even helder of was ze na een noodkreet weer weg. Dat heeft dus ook een geschiedenis. Nogmaals, ze zit wrs in een vervelende situatie, maar ja, lighten up zou ik soms willen zeggen. Ik kan wel mee gaan zitten huilen maar daar wordt het niet beter van. Ik zit me nu dan af te vragen waarom meerdere mensen vaak menen ergens iets over te willen zeggen, hun mening willen geven. Soms kun je ook dingen laten passeren, toch? Maar ja, ik geef ook vaak mn mening. Waarom? Wat koopt iemand daar voor? Waarom wil ik dat zo graag gezegd hebben? Gehoord worden, ik ben er ook en ik tel ook mee? Dat is een oud iets bij mij en is er vaak nog wel hoor. Weer stof tot nadenken, isse goed, isse groei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Tsss, had dit op Sinterklaas draadje gezet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Zo zeg heVeeeeel te laat wakker vandaagFOEI ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Floor er zijn van de week reuzenkwallen aan gespoeld hé? Er is er volgens mij een flink verdwaald.Laat je niet kisten meid. Je weet toch welke berichten je serieus moet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Floor Wees voorzichtig ok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Tapas spijbelen? Denk aan je raport hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 BB, hartstikke goed gedaan van jou.Ik heb gisteren trouwens ook het big boek besteld, ben erg benieuwd.Hoop hem snel binnen te krijgen.Vie, kop op hoor, misschien is het allemaal in een vroeg stadium.Ik heb op chirurgie-oncologie gewerkt en daar kwamen veel mensen met melanomen en vaak een goede afloop.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Vie is de spanning nog een beetje te dragen meis? Hopelijk komt er gauw wat duidelijkheid van hoe nu verder. Knap trouwens dat je zuster zo reageerde. Misschien wil ze je niet teveel belasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Kirk het verbaasd me dat je nog berichtjes kunt schrijven. Had verwacht dat je al lang en breed in St. z'n zak zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ikzelf ben wat moe. Zal blij zijn als alles achter de rug is hoor. Een kabouter die zo ontzettend veel klaagt, weer nieuwe tabletten halen omdat hij zo'n last van z'n keel en slokdarm heeft. Ligt erg veel in bed. Een hoop gepoetst, in gepakt enz. Dus de Bol gaat ff op de bank gamen. Een beetje m'n gedachten verzetten.Ik voel me redelijk maar merk wel dat ik toch ongerust ben zeker over zijn slokdarm. Ja Ramses is er ook aan overleden dus is dat het eerste waar ik dan aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Kirk waar woon je heu hue?????? Ben er zo hoor ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Kirk geef je adres maar via een p.b.tje hoor, anders hebben we problemen met de andere vrouwen van het forum. Ik denk wel dat ik weet waar dat is waar jij woont. Beschrijving is me duidelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 O heu Kirk ik lees bijna nooit p.b. tjes. En zo eerlijk hoef je toch niet tegen je vrouw te zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 En dan moeten we voor joubureau 2e jeugdzorginschakelen Kirky:Dwant je hebt de beschrijving van Bol wel gelezen he gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Vie:heart:weet geen woordenmaar leef mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Gestopt 17 november 2009Heb daardoor 205 flesjes bier minder gedronken.Zit nu aan een kopje thee met een stroopwafel om deze moeilijke uren door te komen. 3 tot 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ja Jane ik kom met heel ander materiaal aan zetten hoor als het mij te gortig wordt. Dan moet je eerder denken aan een grote hamer, een boomstrok van 40 kg. buiskruid in het ergste geval........ kannonne zeg er komt bij mij nu ineens een beeld opzetten van wat ik allemaal kan gebruiken om de mannen er onder te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coco,Ik heb er soms moeite mee Maar ik moet het zelf doen. Oke als je partner je helpt scheelt dat. Nu help ik mijn vrouw zij drinkt minder nu door mij. PRIMA Maar ik had liever dat het omgedraaid was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden