willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Het is me gelukt vandaag maar vraag me niet hoe. Ik heb het ervaren als een martelgang. Super chagrijnig Ook tegen mijn omgeving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 willie, gewoon trots op jezelf zijn dat er al bijna weer een dag opzit. Was de macaroni leker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Mijn vriend nu vijand wijn coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Jacc. Het was geen fijne dag. Ik heb niet gedronken maar het was de moeilijkste tot op heden.Ik niet daardoor niet lekker gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve willieje moet het niet als een martelgang zien maar zie het als een topsportwant dat is het wat je aan het doen bent als je aan het afkicken benten met topsort bereik je toch ook niet inene de top toch???????maar vindt het knap van je hoor lieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 willie, mijn smaak is na een dag alweer redelijk teruggekomen, ben nog niet zo ver dat ik al in de keuken ga staan om te koken, maar Appie heeft heerlijke maaltijden, fruitsap helpt ook heel goed merk ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Met jullie praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 ik ook en het helpt! Moet wel eerlijk zeggen dat ik dit forum erg verslavend vind, ik ruil nu het ene in voor het andere haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 is moeilijk hoor Coco, om in het begin sober naar de kroeg te gaan! Heb ik vroeger ook wel eens gedaan toen ik nuchter maar vond de mensen met een borrel op helemaal niet meer zo leuk als vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Cocco 6-10 aangemeld DAT IS SPEK OP DE KAT BINDEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 daarom ben ik hier ook de hele dag, ik vanochtend een lijstje voor mezelf gemaakt met eenvoudig dingen, maar kom er niet aan toe omdat ik de hele tijd aan het meekijken ben, ik praat dan gewoon over eenvoudige zaken zoals de planten eens water geven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 ik moet weg, tot morgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Dar. wat een goed idee. Ga hem gelijk openen. wellicht hebben er veel mensen iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Voor mij zou dat zo zijn Maar voor jou misschien een test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 oei, zie inene dat ik 1700postings heb gedaan hier.Maar en ik ben vandaag precies 4 maanden zonder alcohol!!helemaal niet bij stilgestaan,wilde even uit gaan rekenen hoeveel per dagmaar dat maakt me eigenlijk niets uit.Ik ga onverwacht bij strandvriendeneen avond volleyen, leuke beloning dus.Dacht ik mail ze eens of ze nog elke vrijdag trainenen ja, of ik ook kom? Leuk he, is al een paar maanden geleden.Leuke mensen, gemengd team enne ze drinken wel een wijntjena afloop, dus gauw gezegd dat ik 23 u de trein terug wil dus daar nietaan mee doe. Ooeefff, net de kroeg dus.hup in de beentjes, op de fiets, in de trein, opd de fiets in de regenen dan lekker meppen terwijl jullie moege beppen;)doei doeienne morgen de gedichten niet vergeten he?ik heb de mijne afen moet er hier nog 16!maar ff niet aan denkenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Jacc Appie lekkere maaltijden?? Ik weet wel dat ze goedkoop bier hebben euro 3,90 krat.Nu loop ik er langsOok lang het bokbier wat ik zo lekkervond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Druk bezig met doedelzakken gedoedelPlaatjes zoeken van bosnimfen en magische bosfeeen voor de kostuums. Heerlijk Vanmiddag even de stad ingeweest en van alles gekocht onder het mom van sinterklaaskadootje voor mezelf snel weer verder dingen doen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coco goed dat ik niet in die kroeg ben want ik had groot talent in iemand over te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Zo ik heb een nieuwe draad geopend. Afreageren. Hopelijk dat mensen er datgene kwijt kunnen raken, en zo wat minder belast zijn met rotgevoelens. Zou erg fijn zijn en ze blijven er niet mee zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hoe lang heb jij gedronken? IK zeker 30 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Mensen voor de duidelijkheid Ik probeer zoveel mogelijk energie van jullie te stelen om van de drankt af te blijven. Ik hoop ook wat terug te kunnen geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Jane Kanjer. 4 mnd. Het is nog al niet wat zeg. Geweldig meid. Weet bijna zeker dat je het vol blijft houden.:rose::light: Zo hé hé daar ben ik moe van, maar ze zijn je van harte gegund meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Cooooo ik heb de mijne al klaar. Maar ziet iedereen mijn gedicht:huh: Want dan ben ik natuurlijk knap de pineut. Morgen wordt er weer een draad geopend (zucht) en daar zullen de vonken van af vliegen. Dan zien we precies wie de echte dichters onder ons zijn.Ik schat jou op raport cijfer 9. We zouden eigenlijk moeten stemmen wie het leukste gedicht heeft in gezonden. JAAAAAA????? Laten we dat gaan doen. Anoniem een cijfer geven voor het leukste gedicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Marieke ho ho niet zo snel zeg. Hoe is het nu met je? Hoe gaat het met je huis nu? Alles een beetje op orde of is het nog steeds moeilijk. Heeft je zoon inmiddels al iets gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve Willie zolang je hier energie steelt is het niet erg hoor, als je maar niet van je eigen gezondheid steelt. Dan ga je de vernieling in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden