Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Mooie bloeddruk Bolletje. Nee Bolletje geen refu, dan was ik er niet meer geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Nu is de Heineken Brouwerij fel tegen alcohol onder de 18 jaar. Toevallig heb ik in 1975 geëxposeerd in de Heineken Galerij Ferdinand Bolstraat Amsterdam. Op het kantoor werd ik ontvangen. Tot mijn verbazing toen zat iedereen die daar werkte gewoon bier te drinken onder zijn werk en ik deed lekker mee. Echtwaar. Eens per jaar kregen de kunstenaars die daar geëxposeerd hadden een feest door Heineken aangeboden. Het bier dat daar getapt werd was zo lekker dat heb ik het nooit meer gehad. Sorry, een visioen en gelukkig verleden tijd maar misschien kan ik Heineken nu aansprakelijk stellen voor mijn alcoholisme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Als ik mijn bijdrage zo terug lees , merk ik dat het wel erg veel ik-boodschappen zijn. Sorry, ik moet nog wennen. Ben het niet gewend over dingen/gevoelens te schrijven.negruj:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Willie, dat lukt helaas alleen in Amerika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Willie, toen ik op de horeca vakschool zat, had ik een rondleiding,op het Frederiksplein.Beetje het proces leren. mooi die grote ketels en... een heel lekker biertje na afloop.Daarna als een speer de kroeg in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Soothhe Dan ken jij de Heineken Gallerij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Op het Heinken plein toch. Nooit binnen geweest!In mijn tijd was er nog geen Gallery, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Negru het gaat voornamelijk om de onderdruk. Die moet voor iemand van mijn leeftheid rond de 90 liggen. Bovendruk heeft meestal te maken met spanningen of lich. arbeid.120 onderdruk is veel te hoog. Toch zal ik eens gaan proberen of ik het met een keer per dag slikken af kan. i.p.v. 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Soothe, Welk jaar praat jij over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 De oude Heineken brouwery op het Frederiksplein, hoek Ferdinand Bol straat.Daar is ook het Heinkenplein.Waar is de gallery dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 De oude Heineken Brouwerij zat Stadhouderskade hoek Ferdinandbolstraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Nu woon ik al weer 33 jaar op het platteland {grens Drenthe/Groningen) Maar van Amsterdam en Hilversum weet ik nog alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 De jaren Zestig denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 SORRY IK WIL HET NIET STEEDS OVER ME ZELF HEBBEN. MAAR IK VOND HET WEL LEUK EVEN SOESEN ZONDER DRANK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Bolletje Ben jij je bloeddruk aan het meten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Stadhouderskade zekers.Frederiksplein, ik zie het ruim.Tegenover de Nederlandse bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Kirky, ontspan even man.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Trusten Ari:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goeienavond saamBol speciaal voor jou gemept: 3-1 gewonnen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Soothe een onbeschofte vraag maar hoe oud ben jij dan, want volgens mij moet ik U zeggen. Had zelf geschat zo rond de 45 maar dat komt ook omdat jouw schrijfstijl heel anders is dan die van Willie.Bovendien wist ik het al van Willie maar van jou nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hallo allemaal,ik heb een ge-wel-di-ge avond gehadWe hadden binnen een uur een choreografie klaar en het is echt zoooo gaaf !De stof gezien voor de kostuums Ik ben echt heel blij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Yes Jane zo ken ik je weer. Wie echt vecht, wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Woman heerlijk voor je meis. Genieten geeft positieve energie. Kan nooit kwaad. Nu nog lekker ff chillen op de bank en terug kijken op een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hebben we allebei gekregen wat we nodig hadden Woman,ja ja Bol: en verdiend;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Bolletje, zoiets vraag je toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden