water Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 quote: Originally posted by: willieWoman en anderen Verschillen forumgenoten zijn al een ouwe stompen wat afkicken aan gaat. Ik ben een oliebol Vertel me eens was was de moeilijkste periode? Voor mij was de moeilijkste periode de tijd vlak voordat ik stopte. Drinken om de ontwenningsverschijnselen te verhelpen, niet slapen omdat ik nòg een biertje wilde, sjouwen sjouwen sjouwen met kratten, verwaarloosde huisdieren, m'n werk niet goed doen,altijd ziek zwak en misselijk, rijden met m'n duffe kop, enzovoorts ga maar door nog veel meer.Stoppen was eigenlijk een enorme opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Duidelijk verhaal bedankt.Wanneer je het zeggen wilt natuurlijk ? hoe oud ben je en hoe lang heb je veel gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Willie,voor mij waren de eerste drie dagen het moeilijkst, en later een paar erg gezellige feesten in de horeca.normaal gesproken zou ik dus die feesten mijden,maarrr het was mijn werk:huh: dus dronk ik maar drie liter water in drie uur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Ik? ik ben nu 49 en ik dronk op m'n vijftiende al regelmatig teveel. Tussendoor ook nog wel eens wat andere "genotsmiddelen" genuttigd. Van 2000 tot 2007 liep het met de alcohol echt de spuigaten uit, dus daar ook maar mee gestopt. Maar ik rook nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 BEN IK OOK VAN AFGEKICK HA HA HA HA Maar ik kan gelukkig goed zingen en daar vind ik mijn bevrediging in. (GRAPJE) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 De droge arre-slee pact kerstnacht, eerste en tweede kerstdag oudjaar en nieuwjaar Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Bolletje Alaine Emmaroos PippieAlbertoWillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Droeg arre slee En de winnaar krijgt 5 kratten spuitwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 ER op NL1 gaat momenteel ook al over iemand met een alcoholprobleem.Of komt het doordat ik er mee bezig ben, dat anderen me ook opvallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Wanneer je glazenwasser bent zie je overal ladders zelfs als je op vacantie bent Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 ladders zat dus Williewelterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Weltrusten allemaal!Ik merk al dat velen gaan slapen, en zelfs ER is afgelopen.Nou is ook de batterij van m'n notebok bijna leeg, dus des te meer reden af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 ik ga ook naar bedtruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Ik nomineer Darde beste (gootsteenont)stopper van 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Je maakt me aan het lachen Wing.Ik ga afsluiten.Arreslee nu maar op een ander draadje zetten Woman?Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 'k heb toch trek in een late-night-snack!Wat zal 'k 'ns eten...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Ik nomineer Woman. Ze is heel erg lief, behulpzaam en zorgzaam. ** voutje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Zonder twijfel, Dar is de grote winnares.Ze is intelligent, bedachtzaam, opmerkzaam, opbouwend en gemotiveerd.Echt een moordmeid waar je op slag verliefd op zou kunnen worden!Niet dat d'andere candidaten zoveel slechter zijn, maar 'k bemerk bij die mensen toch een te hoog mismoedig mijmerend g'halte, waaronder ook ik te rubriceren ben.Ben 'k nu zo'n beetje de enige hier die nog op is...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Ik ook, ik wil zo wat gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Tsja, wat nu nog te doen...?Jullie vragen om een partijtje Hartenjagen zal wat lastig worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 't zou op zich wel leuk zijn als deez' forum een webcam optie had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Gunn, en dan ons omsreeks deze tijjd met kleine oogjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Mn hart schrikt helemaal van zo'n lieve opmerking, Tatum Ik zal een Arreslee draadje openen voor wie er ook op wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Laten we 't voorbeeld volgen van d'andere forummers.G'woon de luikjes toe en morgen weer met frisse tegenzin er tegenaan...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Woman, je verdient het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Zijn er mensen die g'zellig tegen een (troost)partner aan kunnen kruipen?Die zin moet je een beetje op z'n Vieze Man's (Kees van Kooten) manier uitspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden