lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik ga lekker spinnenkijken of ik wat vet om kan zetten in spierentot laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Slimme Jane!! En ik maar denken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 niks mis met je nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Over slachten en zo. Grappig dat mensen wel vlees willen eten maar niet willen weten waar het vlees vandaan komt. Vlees uit de bio-industrie zou ik nooit meer eten, maar ik heb zelf wel al kippen, konijnen en duiven geslacht. Waarom niet??? Mensen zou ik dan toch wel niet willenslachten/doden:huh: . Alhoewel, hoe is het met een tyrannenmoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ik koop mijn vlees meestal bij AH, gaat in de kar met de gewone boodschappen. Ik probeer zo af en toe wel biologisch vlees te kopen maar vind het ontzettend duur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc, het vlees is niet echt duurder. Als je voor een recept gewoon minder maar dan echt vlees koopt, hou je dezelfde hoeveelheid bereid vlees over. AH en andere supers pompen namelijk hun vlees met water op,zogenaamd omdat het publiek het wenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 quote: Originally posted by: NegrujJacc, het vlees is niet echt duurder. Als je voor een recept gewoon minder maar dan echt vlees koopt, hou je dezelfde hoeveelheid bereidt vlees over. AH en andere supers pompen namelijk hun vlees met water op, zogenaamd omdat het publiek het wenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ik weet wel dat we een slager in ons dorp hebben waar al het vlees dezelfde kleur heeft, barstens vol met kleurstoffen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jane, ik denk steeds als jij het over spinnen hebt dat je dan achter het spinnenwiel zal kruipen... hahaVie, ik rook al 40 jaar en ben aan de pufjes. (Té erg om te noemen eigenlijk) Heb jij ook nog inhalers?Ik dank degene die het daarstraks over snert had (weet nie meer wie) want toen ik naar de winkel was geploeterd door de witte rommel, heb ik ook alle ingrediënten gekocht en het begint al lekker te geuren hier.Waauw: ik heb net een uitnodoging van de online hulp!!tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Negruj ik slacht als het moet ook mijn kippen hoor. Niet die gelegd hebben maar kuikens jazeker, waarom niet. Niks mis mee, ze hebben in ieder geval een goed leven gehad met veel lekkers dus moet dat kunnen. Ook heb ik vaak dieren gehad die ik moets dood maken, geoon om hun uit hun lijden te halen. Ik weet gewoon dat als je naar de dierenarts gaat hij zo'n diertje opkrikt en die leeft dan nog een paar dagen en dan gaat die nog dood. Dan lijdt zo'n diertje nog veel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goed zo Cathy, ik hoop dat het je helpt, ik ben nu 2 weken bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc ze mogen dat toch niet meer? Het vlees kleuren? Wij kochten altijd kalfsvlees bij een boer. Dat was ongeveer, e7,50 per kg. Alles door elkaar van rosbief tot biefstuk. Dat kost in de winkel al gauw zo'n e15,-- de kg. Dat was goed vlees. Zonder kleurstoffen en water. Gewoon puur vlees. Er is bijna geen boer die dit meer doet maar hij nog steeds wel. Dus als je vlees nodig hebt kun je bij zo'n boer gaan kijken. Ook varkensvlees. Ik geloof e4,-- de kg. Spek is dan echts spek met heel weinig vet.:)mmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc, de echt biologische kippen van AH zijn super, moet je doen, heel mals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Willie, is dit van de internetbehandeling hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 WILLIE dat is mooi zeg. Nu zie je ook op papier wat niet meer drinken voor 'n goeds brengt. Wilde je nu helemaal stoppen of dadelijk proberen om minder te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 bol, het gebeurt nog steeds schijnbaar, je kunt aan de kleur echt niet zien wat voor soort vlees het is, je moet goed het kaartje erbij lezennegruj, die zijn inderdaad lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 willie, als je helemaal stopt wordt je ook rustiger in je hoofd. Als je gaat minderen zit je toch onbewust te denken aan de volgende borrel die je eigenlijk niet wilde nemen omdat je anders niet mindert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ga even tv kijken, ik ben er straks weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Negruj als volwassen kippen mals zijn, klopt het niet. Dan zijn ze n.l. veel te vlug gevoerd met groeihormonen, is mij verteld. Kippen van b.v. een boerderij hebben juist heel vast vlees, vergelijkbaar met draadjesvlees. Ik heb de Bresse Hoen, een franse kip en de rolls royce onder de kippen. Die heeft heel vast vlees en dat is heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 bol,Hoevebiesland.nl bij ons in de buurt (Rotterdam/Delft) heeft ook een biologisch bedrijf.Lijkt me ook goed.Ons motto: liever goed eten dan veel eten.Maar verdomme: ik besef dat veel mensen er geen geld voor hebben, maar Lidel heeft ook biologische producten.En het bedrijf is echt goed, alleen de medewerkers worden als slaven gebruikt. Daarom koopik er nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 bol, ik heb het over bio kippen. Ik denk niet dat het volwassen kippen zijn. Ik heb een maand geleden een volwassen en uitgebroedde biokip voor de soep gekocht. Nou die was 7 kg. Maar de soep was waanzinnig lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Willie wat wil je zeggen met het bericht dat je gekregen hebt van je behandelaar? Je vraagt ons blijkbaar om een reaktie maar wat verwacht je te lezen? Het lijkt me dat je er zelf iets mee kan doen.Cathy ik gebruik heel af en toe nog een astmapufje, bijvoorbeeld als ik een stoffig klusje heb gedaan zoals de boekenkast uitruimen. Maar verder eigenlijk niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc, JA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Kan ik een keuze maken?(gedeelte verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden