Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Negruj ja ik haal er het wordt Neger uit maar dat is een scheldwoord volgens iemand die ik ooit op kamers gehad heb. Zij kwam uit Suriname en zei dat ze liever zwarte genoemd wilde worden. Wij zijn toch de blanken.

Geplaatst

Negruj
Ik begrijp dat je liever zonder doet,
maar er is niets mis mee om het te nemen
als hat dan fout gaat toch?
Misschien leg je de lat te hoog
of is dit niet de goede tijd van het jaar
met zoveel verleidingen rond de feestdagen:present:

Geplaatst

Hebbes,
maar omdat iedereen en dus ook mijn collega's dit zouden kunnen lezen, ben ik voorzichtig.
Ik heb gewoon een stomme naam gekozen, hij leek mij zo leuk Turks. Als ik een snor op heb en in Turkije ben, word ik ook in het Turks aangesproken.

Geplaatst

Over slachten en zo. Grappig dat mensen wel vlees willen eten maar niet willen weten
waar het vlees vandaan komt.
Vlees uit de bio-industrie zou ik nooit meer eten, maar ik heb zelf wel al kippen,
konijnen en duiven geslacht. Waarom niet??? Mensen zou ik dan toch wel niet willen
slachten/doden:huh: . Alhoewel, hoe is het met een tyrannenmoord?

Geplaatst

ik koop mijn vlees meestal bij AH, gaat in de kar met de gewone boodschappen. Ik probeer zo af en toe wel biologisch vlees te kopen maar vind het ontzettend duur

Geplaatst

Jacc, het vlees is niet echt duurder.
Als je voor een recept gewoon minder maar dan echt vlees koopt,
hou je dezelfde hoeveelheid bereid vlees over.
AH en andere supers pompen namelijk hun vlees met water op,
zogenaamd omdat het publiek het wenst.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Negruj

Jacc, het vlees is niet echt duurder.

Als je voor een recept gewoon minder maar dan echt vlees koopt,

hou je dezelfde hoeveelheid bereidt vlees over.

AH en andere supers pompen namelijk hun vlees met water op,

zogenaamd omdat het publiek het wenst.

Geplaatst

Jane, ik denk steeds als jij het over spinnen hebt dat je dan achter het spinnenwiel zal kruipen... haha

Vie, ik rook al 40 jaar en ben aan de pufjes. (Té erg om te noemen eigenlijk) Heb jij ook nog inhalers?

Ik dank degene die het daarstraks over snert had (weet nie meer wie) want toen ik naar de winkel was geploeterd door de witte rommel, heb ik ook alle ingrediënten gekocht en het begint al lekker te geuren hier.

Waauw: ik heb net een uitnodoging van de online hulp!!
:)
tot later...

Geplaatst

Negruj ik slacht als het moet ook mijn kippen hoor. Niet die gelegd hebben maar kuikens jazeker, waarom niet. Niks mis mee, ze hebben in ieder geval een goed leven gehad met veel lekkers dus moet dat kunnen. Ook heb ik vaak dieren gehad die ik moets dood maken, geoon om hun uit hun lijden te halen. Ik weet gewoon dat als je naar de dierenarts gaat hij zo'n diertje opkrikt en die leeft dan nog een paar dagen en dan gaat die nog dood. Dan lijdt zo'n diertje nog veel meer.:(

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...