lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik heb m wel ingelogd gezien Bolis vast aan het sneeuwballen gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 quote: Originally posted by: NegrujJacc, Ik had net al een bericht gestuurd maar kennelijk liep iets mis. Kijk even onder www.wildernisvlees.nl en lees ook de doelstellingen. Beter hebben wij 3000 jaar geleden ook niet geleefd. Want niet altijd is er dierleed. Het kost alleen meer geld om een goed stukje vlees te kopen. En natuurlijk is stoppen met het een niet helemaal te vergelijken met het andere. Maar er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan het eten van echt lekker vlees. Trouwens lieve woman, pest je mij met je bijdrage van 16.57?? Ik verbeter omdat ik toch al een pesthekel en onzekerheid heb over mijn schrijfsels.Na de operatie van mijn moeder en M schreef ik aan mijn collegae een bericht van twee kantjes. Ik dacht dat alles prima op orde was, maar later hoorde ik dat het barstte van de ... me.Het is gewoon niet mijn taal en ik zal het me ook nooit perfect eigen maken. Nederlands is een verdomme moeilijke taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Oké Jane dan blijven we gewoon nog wachten.Heb trouwens morgen weer dienst. Hoop dat we het niet al te druk krijgen. Het meeste wild dat nu aangereden wordt, wordt meteen de auto in geladen voor de kerstdagen dus die ritten zijn er bijna niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Negru hoezo nederlands?????? Kom jij uit het buitenland dan? Misschien een stomme vraag, zal eens ff kijken bij wie is wie.Hé je staat er niet bij boehoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 jane , ik hoop juist met behulp van dit forum aansluiting te vinden met lotgenoten en zonder Refusal verder te gaan. Met lukt het altijd, jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Bolletje dat meen je toch niet zeker. Er is toch bijna niemand meer die nog zelf wild slacht?Maar goed, ik wens jullie een heel smakelijk eten en een fijne voortzetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 bol, ik zal dat echt niet op dat forum zetten. Maar ik woon hier al een tijdje en ben helemaalNederlander geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ja hoor Vie. Als wij het moeten gaan halen wordt het ook naar een wildpoelier gebracht. Niks mis mee denk ik. Beter nog dan het dier in een vriezer te gooien en naderhand naar het destructiebedrijf af te voeren. Nu kunnen de vellen nog gelooid worden en weet ik veel wat ze er nog mee doen, maar het diertje is dood dus heb ik daar weinig moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Bolletje, hij staat er wel bij.Waar kom je vandaan Negruj of is dat een geheimpje. Ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Okiedo Negruj:)Hey die Soothe, ook weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ales je nadenkt is het heel eenvoudig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Vraag al beantwoord. Oké! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Negruj ja ik haal er het wordt Neger uit maar dat is een scheldwoord volgens iemand die ik ooit op kamers gehad heb. Zij kwam uit Suriname en zei dat ze liever zwarte genoemd wilde worden. Wij zijn toch de blanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 NegrujIk begrijp dat je liever zonder doet,maar er is niets mis mee om het te nemenals hat dan fout gaat toch?Misschien leg je de lat te hoogof is dit niet de goede tijd van het jaarmet zoveel verleidingen rond de feestdagen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Duitsland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ff omdraaien Bol/loB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 OOOOOOOOOOOOOOOOOO oké heb hem Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Even een correctie, in het Deens Jorgen, met zo'n streepje door de o van Jorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ik heb het gegoogled netDuitse naam en betekent landwerkermaar ja een naam kan overal gebruikt wordenzelfs jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jij denkt zeker laat ze maar kletsen he Negruj? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 quote: Originally posted by: NegrujAls je nadenkt is het heel eenvoudig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ooohhhh Raymann:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hebbes,maar omdat iedereen en dus ook mijn collega's dit zouden kunnen lezen, ben ik voorzichtig.Ik heb gewoon een stomme naam gekozen, hij leek mij zo leuk Turks. Als ik een snor op heb en in Turkije ben, word ik ook in het Turks aangesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 maar die is 43 en jij 57, ra ra wie houdt wie voor de gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden