Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 jaccwat zeg je nou over die sigaretten tegen iemand die ermee gestopt is...Jij zou toch ook stoppen? Komop Soothe gaat ook stoppen en volgens mij waren er een aantal meer gestopt, o.a. AR maar eigenlijk niets meer over gehoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 jaaaaaaaaaaa maar uiterste datum is 1 januari, ik ben me nu aan het voorbereiden hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 hartstikke goed jacc, het is moeilijk maar te doen!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc en de nog rokers onder ons: (Co jij mag ook, vooruit)ff kijken op telegraaf.nl16.32 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik ga stoppen met vleeseten. Heb schoon genoeg van die dierenmishandeling bah stelletje beulenGister zag ik op National Geographic dat een groepje zware jongens (uiterlijk als Hells Angels) op pad zijn om dierenbeulen aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Bij de AA adviseren ze om niet tegelijk te stoppen met drinken en roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Als het je lukt met A te stoppen dan moet roken toch geen probleem zijn?Jij kunt het echt wel!!!!Drinken zie je overal en is kennelijk prima, als roker wordt je in veel landen niet gewaardeerd . Dus doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Janegezellig berichtje Ik hoop dat ik nog op tijd ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 womanwaarom niet tegelijk stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 jane, ik lees het net, nee daar wordt een mens inderdaad niet vrolijk van, maar is het bijna 1 januari...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ik heb nog maar 2 mensen die roken in mijn vriendenkring, iedereen is gestopt, ik moet het dus ook kunnenWoman, bij ons op de AA zeiden ze dit ook jaren geleden, het zal er ook altijd blauw van de rook, nu mag je er niet meer roken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc jij hebt gelijk,Als je echt een datum prikt en erna toe leeft kan dat soms helpen. M is op deze manier ook gestopt, in een leuk restaurantje in Delftshaven. Die avond heeft zij nog een half pakje gerookt en ik elke sigaret aangestoken, terwijl ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer had gerookt....en het lukte haar op deze manier.Maar je komt er nooit meer overheen.Ik was er ook meteen weer vanaf. Ga ervoor volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 womanhet dierenleed is vreselijk.... lateerrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 misschien ga ik het al voor de kerst proberen, ik ben dan toch bij mensen die allemaal niet meer roken en zo gezellig is het nu ook weer niet: in je eentje in de kou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 woman ik ben ook niet meer zo'n vleeseter maar moet wel bekennen dat ik net een hele grote pan zuurkool heb gemaakt, met spekjes. Straks lekker de koekenpan in met geraspte kaas erover, lekkerrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Woman, maar jij wilt wel stoppen met drinken en tegelijk het eten van vlees:huh:?Ik zou niet zonder vlees kunnen , wel matig en niet elke dag. Maar probeer eens "wildernisvlees", dat toch echt zo lekker en de dieren leven het hele jaar in de vrijheid die Nederlandhen kan bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 negruj wat is wildernisvlees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Stoppen met vlees eten is iets anders dan stoppen met roken. Ervaring hier op het forum leert dat mensen die ook stoppen met roken weer terugvallen in drinkgedrag. Eerst het een, dan het anderTis een advies, je hoeft het niet aan te nemenUgh ik heb gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Und jetztDouchen, en me bezig houden met buikdanskostuums JippieMuziekje aan tralalie tralala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Volgens mij heeft iedereen toch vlees nodig denk ik. Alleen moet het niet te veel worden. Ik was vroeger een echte vleesvreter. Nu eet ik meer groenten en iedere dag nog wel vlees. Ongeveer 1 ons. mag een grammetje meer zijn maar dat vele vlees van vroeger niet meer.Ach ja, als je tegenwoordig scharrelkipeieren eet dan hebben drie kippen 1 vierkante meter grond. Is dat scharrelen? Nee dus. Echte scharrelkippen lopen hier rond, bij mij achter in de tuin. En dat proef je echt. Dat zijn na zes weken nog kuikens en het vlees is net draadjesvlees. De botten kun je niet kapot bijten hoor. Moet je eens proberen met die opplofkippen uit de winkel. Lachertje toch:(T'is om te brullen boehoe:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Cathy, ik heb even op mijn agenda van twee jaar geleden gekeken, maar ik ben november 2007 gestopt met roken. Na bijna dertig jaar stomen.Ik vind het zo leuk hoe iedereen opgewonden is van de sneeuw. Nou, het is hier kraaksneeuw en geen pap, en de lucht ziet er uit of er nog meer gaat vallen. Wat zijn we toch eigenlijk een stel heerlijke kinderen om daar pret in te hebben. Vinden jullie dat niet leuk? Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jacc,Ik had net al een bericht gestuurd maar keenelijk liep iets mis. Kijk even onder www.wildernisvlees.nl en lees ook de doelstellingenen.Beter hebben wij 3000 jaar geleden ook niet geleefd.Want niet altijd is er dierleed. Het kost alleen meer geld om een goed stukje vlees te kopen.En natuurlijk is stoppen met het een niet helemaal te vergelijken met het andere. Maar er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan het eten van echt lekker vlees.Trouwens lieve woman, pest je mij met je bijdrage van 16.57?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 negruj, ik had er nog nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hebben wij vandaag al iets gehoord van WILLIE? Hij is er tot nu toe iedere dag nog geweest, maar ik heb hem vandaag nog niet gezien. Heb ik er overheen gekeken?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Negrujik lees net je berichtje bij de arresleejammer dat het is misgegaan,misschien beter toch de refusal nog een poos te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden