Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Amsterdam, maar Albertina ook, en die meldt mega(witte) vlokken.Zou ze maar wat zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Cathy,Lees net dat je vriend weer terug is, super wens je veel succes. Een relatie gaat niet vanzelf !!! Toi Toi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Bolletje,jawel ik werd met sneeuw wakker hoorhet dooit al weer wat wegmaar er schijnt nog meer in aantocht te zijnheerlijk, ik vind het prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik ga wat doen. Het is een beetje weinig alcohol gerelateerd.Hoewel...we moeten niet aan de glühwein gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goedemiddag samen womanhahaha we mogen ook niets hier naar de gallemiezen zelfde effect maar klinkt lang niet zo lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hier is het een klein beetje wit, maar hoor net op het journaal dat in friesland een 50 cm sneeuw ligt. hier nog niet een cm , het is niet eerlijk. En in Amsterdam ook geen sneeuw.Bij ons in Overijsel/Drenthe ook nietssssssssssssssssssssss. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 gelukkig hou ik niet van glühwein bbrrrrr ben daar een keer zoooo misselijk van geweest tig jaar geleden. Op mijn werk hadden de apothekers het zelf gebrouwen en mij voorgoed naar de trek ernaar genezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Coco ,Sluit mij bij je aan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr warme wijn gatsie om misselijk van te worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 geduld sanne is een schone zaaktrouwens er is nog een plaatsje vrij op de arresleewaar blijf je nou?hoezo geduld:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Sannede witte sneeuw is niet eerlijk verdeeld. Ook hier in de Achterhoek het miniscule laagje van gisteravond weer bijna weg. Ik hoop op meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jane ik ben al weg , op weg naar de arreslee !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jane ,Ik had mij al opgegeven. Sta in de lijst bij Women. Was al ingestapt, wat zal ik meenemen een lekker pan met soep. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 goedemiddag allen, hier heeft het vannacht gesneeuwt maar er is gelukkig niets bijgevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik lees net dat er geen treinen meer rijden rondom Utrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 snert-meid:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Dan wel snert met veel vlees en natuurlijk rookworst haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 hoi jaccik ga even de buienradar kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Weet dat je heel veel kaarten kunt versturen via internet.Maar ja aangezien ik geen ouders meer heb, stuur ik mijn ooms en tantes ook allemaal een kaart ( zo veel zijn het er niet) , Die zijn allemaal nog digibeet, dus geen verstand van computers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Co waar zit die apotheker dan? Misschien voor degene die er wel van houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nabij Grunn.... en het sneeuwt maar door; weliswaar kleine miezervlokjes, maar toch. Ik heb nu de helft van de oprit schoon (wat heet) en moet eerst bijwarmen hier, met m'n natte tenen. Wel leuk, ik heb de auto ook aan de ene kant van sneeuw ontdaan, gek gezicht levert dat op. 20 cm heeft het kapje....Voor het donker wordt zo maar verder en nog even kerstkaarten posten.Jane bedankt voor de tip. Ja, idd net fotoos buiten gemaakt. Maar ook mijn kersttak leek me leuk om met jullie te delen.Tot later... o ja en ik blaas wel wat sneeuw naar jullie toe. Er is genoeg hoor.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ga boodschappen doen , wat zulllen wij vanavond weer eens op tafel zetten.Tot laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Sanne doe dan maar geen erwtensoep hoor. De arreslee is niet zo supergroot;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 nou boldaar zeg je wat. Die apotheker woont tegenwoordig niet ver bij mij vandaag, tenminste ik niet bij hem, hij woonde veel eerder deze kant op. Leuke vent trouwens, de enige normale, de rest deed aan klassejustitie (waren er een heleboel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik ben er net een paar via Hallmark aan het versturen Sanne,maar zooo traagik had ze net zo snel geschreven en gepost.Maar mijn zus vertrekt morgen naar Budapest om 14 dagente gaan kuren in zo'n oord, en is ook nog jarig zondagdus dan gaat Hallmark toch weer snellerook lekker alcoholgerelateerd he Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Coco heb ik ook net gedaan, volgens mij valt het allemaal nog wel mee maar ik ben wel blij dat ik de deur niet mer uithoef, mijn dagelijkse pakje sigaretten gehaald dus dus ik kan er weer tegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden