bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Lieve Nina, fijn dat je al gelijk zo open bent. Je schrijft dat je twee kids hebt, heb je er ook een man bij:)w.b. het slapen. Ja dat is in het begin erg moeilijk voor sommigen. Je bent zolang gewend om te slapen met drugs of met alcohol, je lichaam en geest moeten weer opnieuw leren om op een natuurlijke manier te gaan slapen. Meesal is het ook een beetje angst om de controle te verliezen.Maar wat knap dat je toch van de drug af gebleven ben. Het zijn toch twee heel verschillende dingen, of zie ik dat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Liev Théé wat fijn dat je weer terug bent meid. Ik heb je gemist. Hoe gaat het nu met je? gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Welkom Vlaams meisje , hou je eigen naam maar anoniem hoor(maar mag ik je van nu af aan wel VM noemen dat typt wat makkelijker..)Wij zijn mensen die gemotiveerd zijn niet snel beu hoor,We zijn hier tenslotte ook allemaal voor de eerste keer geweest.Gewoon lekker meekletsen zou ik zeggen.Goed dat je gaat stoppen trouwens voor je kinderen.Een dronken ouder is verschrikkelijk voor kinderen.En ik kan het weten!hee theemutsie beetje bijgekomen van alles???je hebt helemaal gelijk met wat je zegt hoor Bolletje.Zo werkt het, lastig maar waar...Ben een beetje blij dat je nog ingelogd staat, en niet bent weggelopen Isa;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Isa,Wat voor problemen had jou omgeving er dan mee op de'n duur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ik heb weinig tijd nu maar wil toch even reageren.Isa, voor ons ben je wel belangrijk!Maar waar het vooral om gaat is dat je jezelf belangrijk vindt en voor jezelf zorgt.Soms kan dat zijn door je pinpas af te geven, maar dan wel als het je eigen keuze is.Ik lees dat je sowieso niet gaat drinken, dus mag je jezelf best vertrouwen.En dan wordt het ook minder belangrijk wat anderen van je denken.Bolletje, goed dat je eerlijk naar jezelf bent en hem toch geslikt hebt.Nu moet ik weg, naar drinkende vrienden maar ik neem mijn eigen warm te maken alcovrije drankjes mee, krijg ik het ook lekker warm!fijne avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Even tussendoor hoor,Het is toch niet normaal meer he al die kerstkaarten.Ik heb gewoon schrijfkramp!Gelukkig heb ik de adressen op een sticker staan.Dat scheelt de helftMaar eigenlijk wil ik jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen.Dat met een link in je berichtje snap ik nog steeds niet (anders had ik er een kerstaart ingezet), maar denken jullie er allemaal maar een mooie kerstkaart bij, want iedereen van hier gun ik die van harte!!!!Ik verheug me nu zelfs op de arreslee rit, met zn alle...Hoe gek kan het worden hier op t forum:o:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ja hoor Thee helemaal duidelijk.Rust in jezelf, is weer terug,tenminste zo lees ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 En dan nog even tussendoor, want jullie staan allemaal al veel verder dan ikke, is het 0 of kan sociaal gebruik voor sommigen? Of moet ik het gewoon dag per dag bekijken? Maar allez, in alle geval eerst stoppen voor ik me zo'n vragen stel??Liefs, N; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Thé heb je die tomaat mee laten bakken dan? Waren ze erg zacht toen je ze er in deed? misschien iets te rijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Er is er maar 1 die dat kan inschatten VM en dat ben jezelf!Er zitten hier zowel minderraars (blijf het een apart woord vinden,Ik ben toch niet minder raar??)als mensen die 0 nemen (ook weer zo raar... als je 0 je kan toch niet 0 nemen..)Onderzoek bij jezelf wat bij jou past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Nina Eerst proberen te stoppen. Dat is al een hele kluif hoor, dat doe je niet zo maar. En daarna verder kijken, maar in jouw geval denk ik dat soc. drinken er niet in zit. Je bent al erg gevoelig voor verslavingen omdat je ook al drugs gebruikt hebt denk ik. Er zijn, misschien weet je dat niet, pillen bij de huisarts, de zogenaamde Refusal. Dit ontneemt je de kans om te gaan drinken. Ik gebruik ze zelf ook. Daardoor kun je gewoon niet drinken, en het wordt al een stukje rustiger in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 by the way ik zit nog steeds met bevrozen leidingen.:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi Thee, welkom terugvet kan een hogere temperatuur aan dan tomatendie uit veel water bestaan (denk ik), ik heb die combinatienog nooit gehad, gelukkig kun je de balletjes nog eten.VM als je je aanmeldt voor de ADB behandeling kun je samen met je persoonlijke begeleider kijken of het haalbaar is om matig te drinken met af en toe dagen helemaal zonder, of dat helemaal stoppen beter is. Mijn ervaring is dat stoppen uiteindelijk veel gemakkelijker is, want het geeft rust en is duidelijk.vele anderen die geprobeerd hebben weer sociaal te gaan drinken hebben uitglijders en vallen weer helemaal terug of nog erger en die zien we dan vaak niet meer hier of na een poos weer.Maar wat belangrijk is dat je doet wat bij jou past, dat werkt het beste.En op momenten dat je het moeilijk hebt (HALT-momenten: Hungry Angry Lonely en Tired)gewoon hier inloggen en van je af schrijven of iets leuks gaan doen, eten maken enz enz, we zijn er dan voor je en helpen je door die momenten heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 bliep bliep Alfa hier bolle. out of space. Hey kanjer wat leuk dat je er ook weer bent kerel. We hebben je gemist hoor. Hoe is het met Alfa Romeo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ik weet dat ik "zaag" zoals we hier in vlaanderen zeggen, maar heeft antibuse etc. zin?? En diazepam voor de eerste dagen of is dat allemaal naast de kwestie en komt 't der gewoon op neer om te zeggen "gedaan en gedaan". En terugvallen dan??Ik zei het al he, ik als vlaamse sla jullie hier dood met domme vragen waar jullie waarschijnlijk al zo vaak hebben op geantwoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Heeeeeeeeeee Alfwat heerlijk dat je er weer bent!!We hebben je gemist man.Maar dat zul je wel gelezen hebben (toen je stiekum meelas;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi lieve mensen, Nog een laatste "domme" vraag. Wat met een week stoppen en terugvallen? Hoe pakken jullie dat aan?Liefs, N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Neee onze slee zit zeer zeker nog niet vol.En als dat wel zo is dan bestellen we gewoon een grotereWoman zal je er wel bij gaan voegen als ze je berichtje leestdat je bij ons in wil stappen.Wordt geregeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi Alfmissed ypuwelcome back:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 hmm witte vraagt zich af of deze vraag cynisch bedoeld is of een constatering is????Witte geeft geen antwoord voor ze deze vraag beantwoord krijgt van Alf:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden