Spring naar bijdragen

maandag 21 december

geertjegeert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah wat klinkt dat fijn voor je meid. 4 mensen die je helpen. Dan krijgt het leven weer wat meer zin, als alles er weer lekker schoon en nieuw uit ziet. Wat voor 'n kleur krijgen je luiken? Heb al een beetje een voorstelling van hoe jouw paleisje er uit ziet. Hé er moeten ook schapen worden geruimd hé? Ik zag het net op het journaal. Maar hopelijk gaan de dierenartsen jouw huis voorbij. Zou verschrikkelijk voor je zijn meis.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zo'n onbegrijpelijk gevoel dat ik in deze vijf weken ongeveer 450 flesjes bier niet gedronken heb.
Wanneer iemand mij gevraagd had Willie hoeveel flesjes heb jij de laatste 5 weken gedronken denk je.
Zou ik zeggen, na even nagedacht te hebben, tachtig denk ik.
Ik zit er wel 370 naast.
Dat is nog steeds iets wat ik niet in mijn kop kan krijgen terwijl het wel zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah dat zou ik me heel goed voor kunnen stellen hoor. Dieren die je geflest hebt, hebben toch een speciale plaats in je hart gekregen. Paddenstoelen op de luiken? Dat lijkt me juist zo ontzettend mooi. Maar het schoonmaken zal wel niet lukken dan. Fijn meid dat de eerste stap genomen is om je huis op te knappen. Het zal dadelijk ook veel fijner zijn om het dan bij te houden. Geweldig voor je en ik geniet mee met je hoor:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Kit nee hoor de katten zijn naar buiten. Hebben ontdekt dat sneeuw niet alleen koud aan het kontje is maar dat je er heerlijk in kunt ravotten. Soms maken ze een glijerd. Lach me dood. Heerlijk die dieren. Behalve als ze met die sneeuwboots binnen komen dan wordt het minder. Maar daar heb je dieren voor. Het blijft leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...