willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 IK geef je een knuffel en een aai omdat je zo eerlijk bent. Maar een schop onder je ....omdat je het weer niet kon laten.Nieuwe ronde nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Danku nonkel willie, heb dat regelmatig nodig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Willie naar wie is jou berichtje? Misschien moet je gewoon de naam als eerste schrijven. Dan is het wat gemakkelijker. Ik ben n.l. heel bang dat ik die schop onder m'n kont krijg, en ik doe nog wel zo m'n best.Doe jou na;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hey Kirk. Hoe was het bij Hannah? Ben je lekker op geschoten? Wat zal het mooi en gezellig voor haar worden zeg. Fijn dat je dat voor haar doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Nee, lieve Bol dat was voor mij bedoelt!! Jullie doen allemaal nog steeds veeeel meer ullie best dan (alhoewel ik natuurlijk vind dat ik mijn UITERSTE best doe)Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Proberen he om 't op z'n vlaams te zeggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Wat voor 'n kleur Kirk? Nou als het niet goed is dan hoor je het echt wel van Hannah. Zo eerlijk is ze wel. Maar het zal wel goed zijn hoor. Belangrijk is dat ze geholpen wordt en dat ze er dadelijk lekker en schoontjes bij zit. (fluisterend vraagje) Heeft ze een mooie kerstboom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik ga mijn mannen in bed leggen, beetje tv kijken en hopen da'k dan kan slapen!!Anders kom ik straks nog el es terug!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Kit, je bedoelt dat Willie niet reageert. Is dat het?Dat is inderdaad niet netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik doe maar een gooi hoor. Ik zag je advies en een boekentip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hannah wat klinkt dat fijn voor je meid. 4 mensen die je helpen. Dan krijgt het leven weer wat meer zin, als alles er weer lekker schoon en nieuw uit ziet. Wat voor 'n kleur krijgen je luiken? Heb al een beetje een voorstelling van hoe jouw paleisje er uit ziet. Hé er moeten ook schapen worden geruimd hé? Ik zag het net op het journaal. Maar hopelijk gaan de dierenartsen jouw huis voorbij. Zou verschrikkelijk voor je zijn meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Goeie avond Soothe. Hebben jullie ook zo'n last gehad van de sneeuw of ben je vandaag lekker thuis gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Bolletje, het sneeuwt nu! Op buienradar zie ik dat het een klein buitje is.Van Zuid naar Noord.En ik ben binnen. Vind je dat geen strak plan?Moet jij er nog uit?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Kit, Je hebt gelijk dat ik nog niet gereageerd heb maar eerst moet ik het natuurlijk lezen. Ik kom er zeker op terug.Ik ben maar op een ding uit. Begrijpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Watte, kan niet meer volgen? En ook niet slapen trouwens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Het is zo'n onbegrijpelijk gevoel dat ik in deze vijf weken ongeveer 450 flesjes bier niet gedronken heb.Wanneer iemand mij gevraagd had Willie hoeveel flesjes heb jij de laatste 5 weken gedronken denk je.Zou ik zeggen, na even nagedacht te hebben, tachtig denk ik.Ik zit er wel 370 naast.Dat is nog steeds iets wat ik niet in mijn kop kan krijgen terwijl het wel zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Moet je het in je kop krijgen Wiily?Nog een maandje verder en je bent uitgeteld. (de flesjes)Dan wordt het een way of life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Kit,Ik blijf me ook nog steeds voorhouden dat ik maar een groentje en jullie de echte verslaafden.Natuurlijk weet ik dat het anders is. Dat moet slijten volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hey nonkel Willie,Fantastisch toch!! Sorry heb vette vingers dus kan nie zo goed typen!! (Ben de laatste tijd verslaaft aan vis pastei op brood). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Nee Soohte ik blijf lekker binnen vanavond. Er komt zo een mooie film dus dat wordt genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Bollie, dewelke,maar waarschijnlijk hebben we hier een ander netwerk, want hier is er echt niks op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hannah dat zou ik me heel goed voor kunnen stellen hoor. Dieren die je geflest hebt, hebben toch een speciale plaats in je hart gekregen. Paddenstoelen op de luiken? Dat lijkt me juist zo ontzettend mooi. Maar het schoonmaken zal wel niet lukken dan. Fijn meid dat de eerste stap genomen is om je huis op te knappen. Het zal dadelijk ook veel fijner zijn om het dan bij te houden. Geweldig voor je en ik geniet mee met je hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Kit je bent ondeugend tegen bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hahahaha Kit nee hoor de katten zijn naar buiten. Hebben ontdekt dat sneeuw niet alleen koud aan het kontje is maar dat je er heerlijk in kunt ravotten. Soms maken ze een glijerd. Lach me dood. Heerlijk die dieren. Behalve als ze met die sneeuwboots binnen komen dan wordt het minder. Maar daar heb je dieren voor. Het blijft leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Zijn drinkkebroeders en zusters vaak mensen met een "filosofische" inslag?Het lijkt erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden