Spring naar bijdragen

maandag 21 december


geertjegeert

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

Martens,

Proficiat met je niet drinken en ook voor het feit dat je het gewoon gezegd hebt.
Dat viel misschien niet mee maar eenmaal gedaan hoef je je daar nooit meer druk over te maken, deze mensen weten het, dus geen verstoppertje meer, geen smoezen meer etc. Ja, dat voelt heerlijk.

Ik heb dat vorige week ook gedaan en dat verlicht enorm.

Verder een goeie, fijne, leuke en wat al niet dag gewenst aan een ieder, maar vooral: droog!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Bolletje,

Ik heb vanmorgen jouw voorstelbericht zitten lezen en raakte daar erg van onder de indruk.
Wat heb jij het voor je kiezen gehad, onvoorstelbaar.
Jij bent wel een wonderbaarlijk iemand om daar als zo'n prachtig mens uit te komen.

Het kan niet anders als dat jij erg sterk bent want waar komt jou kracht vandaan om ook nog eens kunstschilder en beeldhouwer te zijn, jou creativiteit is dus overeind gebleven.

Je zegt dat je je aanmeldt omdat je nog steeds niet weet waarom je alcohol meent nodig te hebben??????

Bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dar,

Gistermiddag/avond heb jij blijkbaar een stuk van je levensverhaal gedeeld met het forum.

Ik begrijp, nu ik vanmorgen teruglees, dat jij van een moeilijk weg terug bent gekomen op eigen kracht.

Hoewel ik jouw verhaal nergens vind wil ik je toch even laten weten dat ik het zeer knap vind dat je dat wilt en durft te delen, het zegt veel over jouw kijk op en jouw ervaring met dit forum.

Ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Kirky, de winterschilder;).

Dar,
nee het programma loopt wel door, hetzij aangepast.
Ik twijfel een beetje of ik zal gaan, ik durf geen auto te rijden
met dit weer en de wandeling ernaar toe is plm 3 kwartier.
En het is speigelglad op de weg dus ik ben bang dat ik val,
even afwachten nog.........
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

He, Kirky, Dar zal wel 100x hebben nagedacht voor ze haar verhaal plaatste, daar ben ik zeker van.

Het is nog vroeg in de ochtend, laten we het elkaar niet moeilijker maken dat het soms al is.

Opa Kirky,

Vlaams meisje zei het al: wacht je voor het opaschap: zodra die baby er is, val je als een blok, geheid.
Het is FANTASTISCH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, niet om het één of ander, als het op dat moment goed voelde
om te delen, wat is er dan mis met het verwijderen van de posting?
Het gaat om het moment, als je je dan later realiseert dat het wel erg persoonlijk
is op een openbaar forum, heb ik daar alle begrip voor.
De ervaring is gedeeld en kan wellicht anderen, die op dat moment aanwezig waren
tot steun zijn.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, het sneeuwt hier weer en het dooit tegelijkertijd. Ik denk dat ik maar lopend naar mijn werk ga anders kom ik er niet
Ik heb een enorm druk weekend gehad dus had een dagje bijkomen ook niet vervelend gevonden maarja dat plichtsgevoel he, met dit weer zullen er erg weinig mensen op het werk zijn
dus MOET ik wel (van mezelf) ;) en ach, het is ook wel gezellig met een paar man werken, geeft ook weer een andere sfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een drukte in het sneeuwitte landschap. Ik heb gisteravond de 3 zondes begaan die ik me ook had voorgenomen. Zondigen met voorbedachte rade ! Ik was apetrots dat ik mijn vaste voornemen heb weten om te zetten in een vast voorgenomen actie.

Vanavond ga ik weer op droog. Dan ga ik lekker tennissen. Overigens kan je na de tennis ook weer ruimschoots aan het bier of aaan de wijn. Het verbaast me steeds meer dat de beschikbaarheid van C2H5OH zou overweldigend groot is. Dat valt me op omdat ik zo intens bezig ben met het programma.

Veel steek ik op van dit forum ! Dat meelezen alleen al. Ik heb mijn werkzame leven bij de marine doorgebracht. Daar zei men : " een gezellige meedrinker bij de KM is een alcoholist in de burgermaatschappij ". Oud werden ze nooit die dat soort onzin verkondigden.

NikNok :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen vroege vogels

Kirky en Hannah heel veel suc6 met het opknappen, zal vast een paleisie worden.

Je hebt gelijk hoor Albertina dat je uit kijkt met dit weer, zo verradelijk
Ik hoop dat je jezelf een beetje kunt vermaken binnen.

Voor iedereen die gaat werken, werkse
Ik heb mazzel kan lekker thuiswerken en maak daar met dit weer ook heel graag gebruik van:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo DAR ... ik heb een technisch vraagje ... hoe krijf jij het voor elkaar om zo'n allscholver-in-de-sneeuw-foto het forum op te manoeuvreren ? Wat een geweldige foto overigens ! Zelf gemaakt ? Is dat je uitzicht vanuit de huiskamer ?

Een van mijn hobbies is de naatuur bekijken en vooral de foto's. Het zou me niets verbazen als zo'n aalscholver ook nog eens zijn vleugels gaat uitspreiden in de sneeuw om ze te laten drogen .... :)

Hoe kan je foto's op het forum zetten ? Is de vraag, dus. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!!

ik ben zomaar een dag kwijt.
dochterlief was zaterdagnacht naar de grote stad geweest maar helaas kreeeg madame brommerpech.
ze heeft dus een kilometertje of vijf gelopen met de brommer, helemaal bevroren kwam ze om 06.00 thuis.
koppie thee, broodje en een lauw bad om weer warm te worden en daarna naar bed (10.00).
ik ben er alleen nog uitgeweest om te eten maar verder hebben we beide alleen geslapen.

Rise Shine!!!
wat een mooie witte wereld!!


Ik zie dat thee er ook weer is!
alles goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...