bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 O nu weer wel.Probeer het Nien je zult zien dat het mee valt.Anders zoveel mogelijk schrijven wat je voelt dan kunnen we je ondersteunen.Alles wat je voelt deel het met ons en je zult zien dat wat jij voelt, meestal door ons ook gevoeld is. Daar door is het minder eng voor je.
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Dar bedankt voor het receptals dit bericht eindelijk doorkomt:present:
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Vanmiddag iemand van de post aan de deur met een doos wijn, voor mij?Bleek een straat verderop te moeten zijn; ik heb het eerlijk gezegd en vond het niet eens jammer!Dat voelt toch wel anders dan een paar maanden geleden.Hebben jullie ook zo moeten vechten om je kerstboodschappen? Had ik eindelijk een menu samengesteld, zijn een aantal zaken gewoon uitverkocht en worden niet meer geleverd!Vooral die hartige taartjes met linzen, geitenkaas en cranberries leken me zo lekker...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Nee Alaine ik heb niet hoeven vechten want ik heb vorige week alles al gehaald;)vandaag alleen nog wat verse groentes en zoMaar vond het wel vreselijk druk overal en dat zal morgen nog wel erger zijn
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Niet zomaar stoer hoor Wingik vertrouwde mezelf juist niet met minderenen durf nog steeds niet iets uitproberenmaar ben toch blij met het resultaat
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Bij ons niets open met Kerstjammer, waarschijnlijk alles dan juist 1/2 prijs:(ik heb recept net geprint en halveer de suiker thnx
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Nu lukt posten ineens goedals ik met switchen eruit word geknikkerd kom ik met blauwe pijl linksboven weer meteen terugi.p.v. helemaal overnieuw beginnen. Ik leer nog eens wat hier:)
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Nee hoor Opa Kirky ik vind jou ook een echte stoere kanjer hoor:sun:
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Tot morgen !! Coco , "niks " of "blauw", We zien wel!!!Slaap lekker allemaal!!Knuf, Nina
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Zo een film kijken op Belgie See ya. Vlaams Meisje, ogen dicht, neus dicht en springen. Alleen de sprong is eng. Als je eenmaal in het water ligt is het heerlijk. Echt waar.
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Trusten Nin. en tot morgen weer. Dikke
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Mensen ik stop ook. Kan nog steeds niet gewoon berichtjes schrijven. moet die soms 3 keer doen voor het er op komt, dus tot morgen weer slaap lekker allemaal.
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Truste voor straks Boltruste trouwens voor allemaal ik ga ooktot morgen
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Wing:present:ik stop er ok mee, het ging weer helemaal foutzit me rot te ergeren en heb een goed boek.Helaas 2 kinderen op 2 TV's dus moeders kan Canvasfilm niet kijkenof moet naar de koude B&B en daar heb ik geen zin in. Lezen dus, ook fijn.welterusten alvast en hopelijk is alles morgen weer hersteld.Anders krijgen de moderators morgen eens van mij een gele kaart:angry:
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Hoe gaat het hieronog steeds knudde???????
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Hermie had nergens last van hoe kan dat???? dan:D
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Braafste meisje van de klas MeiskeB)
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 HermieYESSSSS ik zou het het haast denken:Ddus ikke niet pffffffffffff;)
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Nina misschien nog een tip. Wat mij in het begin goed hielp met slapen was een cd met natuurgeluiden, in mijn geval 'gezang' van walvissen in bed luisteren. Licht uit en luisteren. Ik werd daar zo relaxed van dat ik het einde van de cd nooit heb gehoord.Zit trouwens ondertussen serious request te kijken en de laatste tussenstand is ruim 1,7 miljoen! Als je dan weet dat 1 net tegen malaria 5 euro kost.. worden heel wat mensen mee geholpen.
smart Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ik heb wel een boel gelezen maar ben suf van de errors....Slaap lekker allemaal. Duim svp voor me want ik vind een derde dag droog een beetje eng. Bah, ik zit er tegenaan dat ik ut "verdiend" heb.... hard gewerkt vandaag. Fraaie valkuil.Het theewater staat op....doei!xxx
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ssshhhht Kirky waarom denk je dat ik altijd zo low profile ben..
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Neeeeeee Wing, niet doen!!!Dat is toch hondenvoer (tenminste die gaven wij het altijd).Ik moet er niet aan denken het zelf te eten daardoor (maar waarom eigenlijk niet? zou ze wel even koken/bakken oid).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden