meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: meiskevlaammeisje je hebt een bericht voor bolletje bestemd in mijn PB gezet, dus als je bolletje nog een keer wilt pb-en dan ontvangt ze het van je , snap je:) Nina lees dit even anders denk je dat bol niet reageert op jou bericht:Digusted; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 wat een gedonder hier nadat tactive onderhoud heeft gepleegtik vlieg steeds weggeen doen zo ik ga deruittot laters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hai meis,"k snap het maar dot forum doet raar hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wie is Tactive kIRKY, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 halloaaa allenjeetje wat een gedoe, forum rammelt aan alle kantenzijn ze nog steeds bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik ben het ook beu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ze hadden beter even op deze draad kunnen waarschuwen als ze gingen beginnen methun werkzaamheden en weer melden als ze 'klaar' zijn ermee. Nu lijkt het erop dat zenog steeds bezig zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 En inderdaad Kirky, als er niet zoveel sneeuw lag ging ik ook gelijk een fles wijn kopen!! Wat een gedoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Bij mij werkt het allemaal prima:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hermie werkt het ook nog bij jou als je gaat switsen van heteen naar het ander,dan krijg ik die foutmeldingen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 C'est ça meiske, vanaf 't moment dat je gaat switchen is het gedaaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Qui Nina:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Goeie avond, Ik kan niets meer terug lezen. Wat is dat nou weer voor een flauwe kul zeg TACTIIIIIEVE DOE ER EENS IETS AAN ZEG. Veronderstel dat er 10 mensen zich willen aanmelden, kunnen ze niet op het forum:) Nee hoor flauwe kul natuurlijk maar ik kan niets terug lezen. Zijn ze ff bezig. Maar inderdaad ze zouden kunnen waarschuwen als ze gaan werken aan het forum, dan kunnen we daar rekening mee houden.Ik ben net terug, heb geboord, schilderijen op gehangen, kast in elkaar gezet stoel gemaakt en boodschappen, boodschappen en..... ja je raad het al boodschappen gedaan. Moest iedere keer wer terug omdat de kabouter weer iets moest hebben.Nou ben ik een beetje moe en ga dadelijk lekker ff op de bank hangen. Is het vandaag met iedereen goed gegaan? Het zal wel want daar vertrouw ik gewoon op.Ik zelf had vanmiddag ineens berentrek in alcohol. Zomaar, ik was klaar met werken en ging zitten en hup daar was het duvelgevoel. Schrok me wild zeg. Maar ben gewoon door gegaan nadat ik het tegen m'n kabouter had gezegd. Die zei dat hij me wel wat wilde aanbieden maar ik zei dat ik een refu. geslikt had en anders had ik het denk ik ook niet gedaan.Nou mensen ik ga ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 WILLIE kun je geen Alive gebruiken voor je jicht? Daar zit toch paracetamol in? Laat je vrouw je eens lekker in smeren, misschien helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Lieve mensen ik deruit geen doen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Meiske ik kan switchen wat ik wil, geen probleem. Komt vast omdat ik altijd zo'n braaf meisje hier ben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina heb je het vandaag wel droog kunnen houden meid?O ja, mij hadden ze wijs gemaakt dat Tactive een prins op het witte paard was. Nou dat heb ik geweten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyhet begint nu zo irritant te worden met foutmeldingen , ik zou haast naar de winkel gaan om een krat bier te kopen . Kirk laat me niet lachen:) Wat leuk dat je de foto's gezien hebt van je kleinkindje. Werd je niet heel ontroerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Eerlijk bol??Nee, , maar "maar" een halve fles wijn!! Sorry!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hey Coooocoootje wijfie, hoe is het met jou? Ga je met nieuwjaarsdag ook een duik in de zee nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina maakt niet uit. Zolang je hierin eerlijk blijft waardeer ik dit enorm. Het is ook moeilijk en soms moet je tig keer porberen, maar eens zal het lukken. Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 &^&^%%$##$%#@@ BOLduiken in die ijskoude zee neeeeeeeeeeeeee hoor, mij niet gezien...maar ik had wel willen komen kijken en aanmoedigen... helaasNee Bol, ik kan helaas niet nieuwjaarsdag, ben ik thuis bij mijn zoon, andersis hij helemaal alleen, enne : niemand laat z'n eigen kind alleeeeeennnnn:moon:tenminste Cocootje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Oh lieve Bollie dat hoop ik zo echt, maar het is zo verdomd moeiilijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hè?????? dacht dat ik mijn hele bericht kwijt was....ERROR maar staat er gewoon....Nah zal wel danMaarre Vlaamse Deerne, wat nu??? bent ge voor gaas gegaan voor hetlonkende gerstenat???Ik dacht dat alleen mannen zich laten lokken door de Sirenes maar oh jeeNina je had geen wassenbolletjes in de oren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden