VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Tot morgen !! Coco , "niks " of "blauw", We zien wel!!!Slaap lekker allemaal!!Knuf, Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Zo een film kijken op Belgie See ya. Vlaams Meisje, ogen dicht, neus dicht en springen. Alleen de sprong is eng. Als je eenmaal in het water ligt is het heerlijk. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Trusten Nin. en tot morgen weer. Dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Mensen ik stop ook. Kan nog steeds niet gewoon berichtjes schrijven. moet die soms 3 keer doen voor het er op komt, dus tot morgen weer slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Truste voor straks Boltruste trouwens voor allemaal ik ga ooktot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wing:present:ik stop er ok mee, het ging weer helemaal foutzit me rot te ergeren en heb een goed boek.Helaas 2 kinderen op 2 TV's dus moeders kan Canvasfilm niet kijkenof moet naar de koude B&B en daar heb ik geen zin in. Lezen dus, ook fijn.welterusten alvast en hopelijk is alles morgen weer hersteld.Anders krijgen de moderators morgen eens van mij een gele kaart:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 haha kirky, goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hoe gaat het hieronog steeds knudde??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hermie had nergens last van hoe kan dat???? dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Braafste meisje van de klas MeiskeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 HermieYESSSSS ik zou het het haast denken:Ddus ikke niet pffffffffffff;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 goedenavondNinaJe kunt nu kiezen: niks of blauw, één van de 2 moet lukken en anders tot straks slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina misschien nog een tip. Wat mij in het begin goed hielp met slapen was een cd met natuurgeluiden, in mijn geval 'gezang' van walvissen in bed luisteren. Licht uit en luisteren. Ik werd daar zo relaxed van dat ik het einde van de cd nooit heb gehoord.Zit trouwens ondertussen serious request te kijken en de laatste tussenstand is ruim 1,7 miljoen! Als je dan weet dat 1 net tegen malaria 5 euro kost.. worden heel wat mensen mee geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik heb wel een boel gelezen maar ben suf van de errors....Slaap lekker allemaal. Duim svp voor me want ik vind een derde dag droog een beetje eng. Bah, ik zit er tegenaan dat ik ut "verdiend" heb.... hard gewerkt vandaag. Fraaie valkuil.Het theewater staat op....doei!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik ben weer weg........nog geen doen.... Cathyvolhouden hè, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ssshhhht Kirky waarom denk je dat ik altijd zo low profile ben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hermie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 wingik stel voor om ze mee te laten doen met Idols !Nee, even zonder dollen...Ik had er al naar geluisterdIk vind het ....bijzonder...Het klinkt 'oer' ...Het raakt me ergens van binnen...ik merk dat ik er naar kan luisteren en dan nergens aan denk..Misschien goed om naar te luisteren bij 'drukte om drukte'Misschien kan ik erbij in slaap vallen?Meditatief...Zoiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Neeeeeee Wing, niet doen!!!Dat is toch hondenvoer (tenminste die gaven wij het altijd).Ik moet er niet aan denken het zelf te eten daardoor (maar waarom eigenlijk niet? zou ze wel even koken/bakken oid). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ThéHet is even niet anders.Ben zo'n beetje door de dag heenhier geweest. Geen grote excessen.Blijkbaar hebben 'ze' ervoor gekozenom niet de site helemaal plat te gooienmaar gaat het lezen en plaatsen veellangzamer..Wat is de beste keuze? helemaal plat?Of dit?Ik weet het niet...Zal wel weer recht komen..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hermie, hoeveel van die 1.7 miljoen zou nu daadwerkelijk in hulp omgezet worden?Hoeveel vangt de organisatie, en hoeveel wordt er onderschept door de corrupte regering?Ik wordt er wel eens moedeloos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 3 berichten verdwenen verder nu pfffik kom straks nog wel even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Alaine tuurlijk zal er een gedeelte van de opbrengst voor zogenaamde 'overhead' worden gebruikt. Alle deelnemers incl. de dj's doen iig allemaal vrijwillig en kosteloos mee. Maar het grootste gedeelte van deze actie wordt echt wel gebruikt waarvoor het ingezameld wordt. Misschien een druppel op de gloeiende plaat maar elke druppel zorgt ervoor dat die plaat iets minder gloeiend wordt toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Kirky, ik ben nu ook nog aan het werk (echter geen ICT-er); moet nog een half uur.Mijn broer echter zit wel in de ICT; ik weet dat hij geregeld 'dienst'heeft waarbij hij 's nachts of in het weekend kan worden opgeroepen bij een haperend systeem. Vaak lukt hem dat van huis uit weer op te starten, maar soms moet hij daarvoor eruit naar het hoofdkantoor.Jawel mensen, er wordt hier en daar nog wel gewerkt in dit land!Maar ben het met je eens: bij Tactive zal er wel geen sprake zijn van een spoedsituatie, dus morgen waarschijnlijk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden