Spring naar bijdragen

vrijdag 25 december eerste kerstdag

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Wil iedereen fijne kerstdagen toewensen en voor wie het moeilijk heeft heel veel sterkte. Vind het draadje van de arreslee erg hartverwarmend.

Om 12 uur naar het bejaardenhuis helpen met het kerstdiner. Sta voor het vierde jaar achter de drankwagen hahaha. Naja kan ook niet anders want wil wel helpen maar kan zo slecht lopen dus balanceren met de borden kan nooit goed gaan dus schuffel ik achter het karretje zodat ik wat houvast heb. Meer een drankrollator hahaha. Vind het een erg leuk alternatief als je alleen bent want zo ben je niet alleen en maak je meteen mensen blij. We komen altijd in het zwart en krijgen dan een mooie goudkleurige kerscorsage en een klein wit schortje voor. Die glunderende oogjes van die oudere mensen is een echt kerstgevoel voor mij ondanks mijn verdriet. Daarna mogen we zelf eten en wordt er opgeruimd maar dat hoef ik niet want ga lekkers uitdelen voor de dieren daar. Veel van de ouderen hebben alleen maar een AOW dus weinig extra geld om hun dieren te verwennen en dat doe ik dan. Koop tussen de 60-100 euro vanalles als hondenkluifjes, kattensnoepjes, knaagdierenstaafjes, vogelzaadjes etc. Vind ik het hoogtepunt van de 1e kerstdag maar kost me zoveel tijd omdat velen een praatje willen maken en hun kanarievogel willen laten zien hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het best iedere keer een klein stukje schrijven en daarna aan passen. Dan ben je tenminste niet alles kwijt. Zo doe ik het tenminste vaak. Heb net een berichtje gehad van tactive. Die kan er ook niets aan doen. Misschien is het een virus.:wacko:
Wat ook wel wil helpen is om als je met je pijltje op bericht aanpassen staat, dit wat langer in gedrukt te houden. Soms lukt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...