albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf,wat ontzettend mooi geschreven,ik ben onder de indruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hallo Bollie, Fijne Kerst!!!Liefs, Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Merry Christmas Bolletje ... all my best wishes to you and your family and friends en frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Mogge allemaal, Wil iedereen fijne kerstdagen toewensen en voor wie het moeilijk heeft heel veel sterkte. Vind het draadje van de arreslee erg hartverwarmend.Om 12 uur naar het bejaardenhuis helpen met het kerstdiner. Sta voor het vierde jaar achter de drankwagen hahaha. Naja kan ook niet anders want wil wel helpen maar kan zo slecht lopen dus balanceren met de borden kan nooit goed gaan dus schuffel ik achter het karretje zodat ik wat houvast heb. Meer een drankrollator hahaha. Vind het een erg leuk alternatief als je alleen bent want zo ben je niet alleen en maak je meteen mensen blij. We komen altijd in het zwart en krijgen dan een mooie goudkleurige kerscorsage en een klein wit schortje voor. Die glunderende oogjes van die oudere mensen is een echt kerstgevoel voor mij ondanks mijn verdriet. Daarna mogen we zelf eten en wordt er opgeruimd maar dat hoef ik niet want ga lekkers uitdelen voor de dieren daar. Veel van de ouderen hebben alleen maar een AOW dus weinig extra geld om hun dieren te verwennen en dat doe ik dan. Koop tussen de 60-100 euro vanalles als hondenkluifjes, kattensnoepjes, knaagdierenstaafjes, vogelzaadjes etc. Vind ik het hoogtepunt van de 1e kerstdag maar kost me zoveel tijd omdat velen een praatje willen maken en hun kanarievogel willen laten zien hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lieve Niknok en Nientje. Dank jullie wel hoor. Ja ik moet de 2e jan. nog gauw kadootjes kopen voor de kids want ik laat de kerstboom staan tot Nien geweest is. Het moet voor die kleintjes natuurlijk ook feest zijn als ze hier komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lieve Drupeen mooiere Kerst is er eigenlijk niet toch?zo is het verhaal van de stal ook begonnenmet hulp aan hen die het nodig hebben:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Oh wat lief Bol!!! Hier in Belgie zijn de cadeautjes trouwens meestal met ou op nieuw, dus de tweede is een extra dagje zeg maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lieve medeforummersHierbij wil ik iedereen hele fijne kerstdagen toewensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Niknok,Tsja Nik: vir sapit qui pauca loqultur.....en vivere militare est, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ze geven hier tegenwoordig "westenwind" 's ochtends! Nog steeds leuk, ik heb dan ook nog niet alle afleveringen gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemorgen,Zijn we weer begonnen met over en weer slagroomtaarten eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Erger nog Nonkel Willie ! Westenwind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Rapilosvoor jou hetzelfde: Prettige dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Willie,gezellige binnenkomer weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Tis geen doen vandaag met deze #@#$#$ siteHet is erger dan gisteren, ik stop er dus maar even mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Albertina ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Héhé na 6 keer kan ik weer wat schrijven.Ik wil uiteraard Tactive en iedereen die het forum draaiende houdt, ook hele prettige dagen wensen. Want zonder hun hadden we niet zo'n fijn forum. Bedankt lieve allemaal.En ik hoop dat 2010 nog beter wordt dan 2009. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 met rechtermuisknop en dan vorige haal je de verdwenen boodschappen terughoef je niet te kopierenWillie:heart: you too! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Kirky,gaan we met vleeswaren smijten?:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Je kunt het best iedere keer een klein stukje schrijven en daarna aan passen. Dan ben je tenminste niet alles kwijt. Zo doe ik het tenminste vaak. Heb net een berichtje gehad van tactive. Die kan er ook niets aan doen. Misschien is het een virus.Wat ook wel wil helpen is om als je met je pijltje op bericht aanpassen staat, dit wat langer in gedrukt te houden. Soms lukt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Even een tip,als je bericht "verdwijnt" F5 intoetsen,bij mij komt het dan toch nog goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Lieve forumisten Wie is er nou een echte mopperkont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Albertina, bij mij niet. Het beste is toch om iedere keer je bericht aan te passen als je wat geschreven heb,of met de blauwe pijl terug gaan naar het vorige, dan komt het bericht weer terug. Maar het blijft erg vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 We zullen ons erbij neer moeten leggen,we kunnen geen ijzer met handen breken.Ik weet zeker dat Tactive er alles aan doetom de problemen op de site op te lossen.Overigens.TACTUSSEN, FIJNE DAGEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar ik word het toch ook wel beu ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden