dhen Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi geertjegeert; bedankt voor de complimenten over mijn schrijfsels. Kijk gewoon rustig wat je met het forum kan. Ik denk dat er bijna geen dag is dat er niet iets geschreven wordt wat iets met je doet; herkenning, een eyeopener: hee dat wist ik nog niet, etc. Dat is het goede van het forum: het delen=helen van Rudy; het mooiste wat we hier kunnen doen. Het is daarom ook fijn als je wel schrijft; want wij hebben ook wat aan jouw schrijven.Jammer wordt het als het gekibbel zwaarder gaat wegen dan het delen. Maar zelfs hier valt van te leren. Ik heb een paar moeilijke forummaanden gehad waarin ik bijna geen woord meer durfde te typen; ik dacht dat ik op elk woord afgemaakt werd. Diegene(n) die dat nodig vonden om dat te doen proberen dat nog wel eens maar het raakt me nagenoeg niet meer.Die maanden, dat ik weinig postte, heb ik geleerd om los te laten (net als de drank); te onderzoeken wat bij mij ligt en wat bij de ander. Heb ik last van gehakketak naar mij of gedoe tussen anderen; dan schrijf ik alles op; wat ik voel hoe ik er over denk, maar ik post het niet. (wederom tip van Rudy; ik schrijf zeker 10 keer zoveel als ik post). Ik heb ergens last van en ik heb dan te kijken waarom ik daar last van heb. Er is een reden waarom ik er last van heb. Die ligt in mijn gevoel; met mijn verstand kan ik dagen/weken/maanden in cirkeltjes blijven denken en ik blijf vastlopen; verstandelijk gaat het om gelijk hebben/krijgen om winnen/verliezen, meer/minder etc. Gevoelsmatig zijn die begrippen niet van belang. Last hebben van iets kan bv. verdriet zijn, boosheid etc. Kom ik tot de ontdekking dat er geen reden bij mezelf te vinden is dan kan ik het loslaten; het ligt bij die ander; die ander heeft onvrede die hij/zij uit door te hakketakken. Ligt het wel aan mij, die last; het gevoel, dan is het ook werkelijk een last die ik draag, iets wat ik misschien al heel lang draag, iets wat ik waarschijnlijk wegdronk; dan heb ik dus weer iets ontdekt waar ik mee bezig kan. (zelf/boeken/forum/therapie/hoe dan ook).Pffff wat een verhaal maak ik ervan;) : je kunt ook gewoon scrollen en overslaan wat je ergert en je richten op iets waar je wel wat mee kan zoals Isa prima schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ze zouden bijna de AA hebben opgericht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirky,Nee Kirky kinderwijn alleen Hij moet het voorbeeld geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 opgebaar met ee D solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 AAAH, Niky je bent er hellup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Vlaandertje, kan ik een van uwe zwaarden lenen om den Sirene te klieven ... PS wanneer neemt gij een onderschrift ? .... zal het forum U helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Een Vlaming zonder onderschrift is gelijk een Belg zonder ...... er is een prijsje te verdienen hier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Weet ik nie niky, maar ik den, en hoop het wel!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 het zinnetje voor VM mag in den taal ook wat gemoduleerd worden .... op school kon zij niet mee .... nu drinkt ze alleen maar thee hahahahah ... heelrijk om je eigen grappen te kunnen lachen --> van Nik aan VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ma, 'k weet nog altijd nie hoe 'k da moet doen??? Die onderschriften? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niknok Ik ken ook dat verhaal van die cycloon met Kirk Douglas en Silvana magnanoDe Odysee van Homerus Zoiets herinner ik me.Heeft indruk op jouw gemaakt. Werd aan de mast vast gebonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 heelrijk = heerlijk .... is ook wel een beetje zo :wine: = limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Willy, ik een van de vaste roeiers in die boot van Odysseus .... Nina is stuurmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 snappie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dan moeten jullie me ook vast binden of anders de was he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirky --> een Vlaming zonder onderschrift is gelijk een Belg zonder hond !!! Ik vind het een hele gopeie voorzet ... ik bied je alvast een glaasje limo aan .... :wine: = limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Een Vlaming zonder proppen is gelijk een biertje zonder doppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niknok wat een gevecht lever jij? Gelukkig dat je een zwaard hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Een Vlandermeiske zonder propjes geeft den Hollander lieve kopjes kopjes thee natuurlijk ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Een Vlandermeiske zonder propjes geeft den Hollander lieve kopjes kopjes thee natuurlijk ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Heb m"n best gedaan Niky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 NINA ................................................... het is U gelukt .... voorwaar voorwaar ik zeg U ...... er staat onder U geschreven !!!!! heil zij U .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Willie, ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nog maar een keer: als het onderwerp van gesprek je niet bevalt, snij dan zelf wat aan. Waarom zo passief-agressief? Je zit maar te monkelen over wat je niet bevalt, maar zelf kom je nergens mee.Haha, dit is trouwens wel leuk, en geheel off topic, dus scrollen maar: ik ga op ouwejaar voor het eerst van mijn leven zelf oliebollen bakken. Helemaal authentiek van mijn eigens! En ook dat komt omdat ik niet meer drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 gREMLINS KUNNEN NIET ZWEMMEN, sIRENES ZIJN NOOIT TE TEMMEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Weet je het zeker Vie? Die meur ruik je weken later nog in huis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden