VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi Jacc,We kennen mekaar nog niet maar, vandaag gaat ales veel beter met het forum!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirky iedereen heeft wel eens een 'off day' ik vraag mezelf nu altijd af of ik me beter had gevoeld als ik weer had gedronken en het antwoord is nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirky,Ik dacht dat ie ergens in Spanje begraven was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 wel nee dat is larie, de spanjaarden hebben niet eens van sinterklaas gehoord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Waar zit ie dan Jacc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 hij bestaat niet VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Misschien toch wel, den diee die zijne jas doorsneed om de arme kindjes warmte te geven???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 die kende ik nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik sluit me aan bij Kirky, Turkije (of het griekse rijk toen dan)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Inderdaad Kirky, heb het een beetje gevolgd!Maar de man heeft inderdaad bestaan!Hoe heet Myra nu ook al weer , als je een paar min. wacht kan ik het je vertellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Demre, in het noord oosten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Kirky laten we maar niet over de PVV gaan praten... enge man die Wilders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dus Jaccie, jij gelooft niet meer in de sint? Ik wel hoor!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ered60 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 HoiVandaag maar eens proberen bij te lezen op dit forum. Ben pas sinds gisteren aangemeld dus moet nog even uitvinden hoe ik dit forum ga gebruiken.Vind het allemaal nogal verwarrend als ik de dagelijkse berichtjes lees van iedereen die elkaar natuurlijk al langere tijd kent. Ben er ook nog steeds niet uit of ik me aan zal melden voor een hulpverlener. Durf niet naar de huisarts voor een verwijzing en zelf kan ik het niet betalen. Maar,,,,drink sinds 2 dagen al minder. Hoop dit vol te houden met behulp van dit forum. heb het idee dat ik niet verslaafd ben, en niet echt superveel drink, al vind ik 6 flesjes bier op een dag veel, vooral als je nagaat dat ik meestal pas rond 8 uur 's avonds begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dag ered60, niet iedereen kent elkaar al al hoor! Ik ben vanaf eind oktober op het forum, af en toe log ik in, af en toe niet, maar ik lees wel iedere dag mee en ik haal eruit wat mij kan helpen. Je moet gewoon blijven inloggen en als je iets wilt vertellen moet je dit doen, we zijn helaas allemaal 'experts' en samen slepen we elkaar er vaak doorheen. Je kunt jezelf aanmelden voor de internet behandeling op deze site (kost niets), ik heb dit ook gedaan en tot nu toe geeft me dit een extra stimulans en een stukje houvast. De huisarts heeft een zwijgplicht maar kan je zeker in het begin als je dit nodig hebt helpen met medicatie, je kunt een hoop dingen terugvinden op de site hier vor wat betreft stoppen, minderen, medicatie etc. , je moet even rondneuzen.. Ik hoop je in ieder geval meer aan te treffen, misschien kunnen we je helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Welkom ere( of moet ik er perse 60 achter zetten),Weet je, ook ik ben redelijk nieuw hier! Ik ben ook nog niet van mijn "verslaving" af, wat wil zeggen een of op z'n slechts twee flessen wiite wijn per dag! Mijn moment is 14h. Dan begint het! En omdat ik het zo beu was heb ik me hier aangemeld! Je kan je niet voorstellen wat deze mensen voor je kunnen doen! Met sommige klikt 't beter als met anderen, maar toch het heeft zin!! Vooral, hier kan je je hart luchten, mensen die je begrijpen!!Alcohol is een klein duiveltje dat der langzaam insluipt, het feit dat je je hier aanmeldt wil zeggen dat je het niet meer leuk vind!Elke dag proberen, weten, leren van de die hards van dit forum helpt mij in alle geval enorm!!Ik hoop dat het voor jou ook iets kan betekenen!(Pfff wat een lange tekst, dat zijn jullie niet gewoon van mij!!)Hartelijk welkom,LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Jammer he Kirky?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 misschien leest ze terug, ik heb ook een tijdje meegelezen voordat ik mijzelf aanmeldde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Indeed Jacie,Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar het feit dat zij of hij inlogt wil toch wel zeggen dat er ergens hulp nodig is!!Maar ja, als ze niet meer terug komen t'ans pis , je m'en foute!! Ik wil er zijn voor iedereen, kan soms ook onnozel doen, grof zijn soms maar ik bedoel het goed!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nina, het was St. Martinus die de helft van zijn jas weggaf aan de bedelaar. Dat zou jij toch moeten weten als Vlaamse. Verder vind ik een opmerking als "ik ben niet verslaafd hoor....'" ook best iets om over na te praten. Zelf ben ik al ik weet niet hoe lang zonder alcohol, maar uh oh, stel dat ik de gekte ineens krijg......Het geeft voor mij verder niet hoe het beestje heet. Het lijkt me alleen iets om over te praten als iemand zegt: Ik ben niet verslaafd, maar wel naar gevoel teveel drinkt.Jammer dat ze weer vertrokken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goedemiddag,Natuurlijk heb ik ook teletekst, Ook een krant .Nieuws TV en NU ook nogAllemaal Turkije en de sint. Notabene hier ookLekker interressant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Groot gelijk Vie,, (allez over st maarten weet ik het niet zo goed??°?)Verslaafd is als je je aanmeld en denkt dat er een probleem is!Ik <weet van mezelf dat ik een addictief probleem heb!! Nu is het Koning alcohol en ik wil hem een schop onder z'n kont geven en zéggen "vertrek voorgoed'!!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Aha Kirky,De bischoppen en hun vriebdjes waren de grootste alcoholici allerl tijden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 ben blij dat je der beny Nonkel Willie!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 stttt in onze sint nicolaaskerk is een tongbeentje opgebaart als reliqui ... kwie ? ... van de Goed Heiligman ..... stttt ... zegt dat niet voort ..... :wine: = limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden