Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWat bedoel je Kirky? Alf is een van de coolste op het forum!!! Of heb ik je verkeerd begrepen? Dat denk ik, anders begrijp ik het nietWat een verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Alfje is the coolest ... no doubts about that !!!! .... driewerf hoera voor ALFJE Nick, roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Caroline , vertel wat meer over druppeltje ! druppeltjes zijn water ... water is MIJN wereld .... ik ken druppelje niet ... de naam is bijna even vertederend als BOLLETJE .... of VM .... tell me in PB ? .... ik wil haar helpen, omdat ik mezelf wil helpen .... daarom zijn we heier ... Nick, roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 heier = hier ... typen = tikken = moeilijk voor 'n roeier Nick , op het derde bankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 oK nIKY Alf wordt op z!n minst eerste stuurman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 oK nIKY Alf wordt op z!n minst eerste stuurman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Vlaanderke, slapen de zwaardvechters .... staan de zwaarden achter slot en grendel ? Niky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 En inderdaad! Hoe kunne we druppie helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nina,Ho ho ho !!! wij hebben samen alle rangen doorlopen .... ALF begint als "leerling " ..... ik sluit niet uit dat hij zich snel zal opwerken in de rangen .... basisvraag : heeft ALF zijn zwemdiploma ? en --> Is Alf wagen- of zeeziek ? de vraag had ik al aan Alf gesteld, maar antwoord had ik nog nie gekregen nie . Nien --> vraagt gij 't ns aan den Alfje ? Nick, aan de riemen als altijd "semper aan de riemen " ALF .... help ... Latijn ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ene van e twee! Den andere doet nog steeds zijn best om het huis, en vooral de mama af te breken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 OOOOOOOOOOOOOOOOOO Akelei .... gij hebt U sufffffffffffffffff gelzen ... welk boek ? Nick, roeier met vooruitzichten om ooit stuurman te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik weet niet of je je dat nog herinnerd (maar jij ha enkel meisjes!), te moeten gillen "Nee, niet met die stiften op tv schrijven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Carolien hoe kan ik een pb schrijven naar Drup? Meestal doe ik het bij een berichtje als die door die persoon geschreven is, maar ik weet niet hoe ik anders moet p.b.en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 En 't ergste is dan nog dat ie komt zeggen, sorry mama ik hou zoveem van jou, een kusje en op gelost!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Joohhwat een hoop mensen op de lijn en veel bijdrages.ik zal niet bijlezen en ook niet op het net blijven.Liefs allemaal en tot morgen of overmorgen in Anwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niky, zeil, diesel pacific en vertrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Vlaandeke ---> we hebben net 72 uur lang de allerliefst meisjes te logeren gehad ... het is Kerstvakantie in Haarlem .... waar hebben die meiden NIET op geschreven met onuitwisbare viltstiften ? .... ik heb zeker 20 minuten met de meest agressieve middelen m'n PC tafeltje proberen te kuizen ( Kuisen ) .... toch zou ik die meisjes NIET kunnen missen ... ik heb ALLES voor ze over ... en ze weten dat, die kleine spionnekes van mijn ziel ... alles wat mij roert kunnen zij lezen .... ik heb ze lief Nick , 'n inmiddels oudere roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 En ne goeie gps en radio natuurlijk, sateliet ontvangst etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeEn 't ergste is dan nog dat ie komt zeggen, sorry ik hou zoveem van jou, een kusje en op gelost!! Hahahaha Nien dat heeft ie zeker van z'n pappa gezien hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik heb behoefte om het één en ander te verwoordenMaar ik raak het net niet aanWellicht komt het nogHet heeft zoals Dar aangeeft, te maken metinzichtMaar danMet het inzicht stel ik een plan opOm patronen na het herkennen tekunnen veranderenMaar patronen zouden patronen niet zijnAls ze beginnen te twijfelen aan het planDaar! Moet ik oplettenGeen twijfelOok geen schaamte alshet plan even uit de weg..Terug naar het planNieuwe inzichten durven laten groeienHet vergt moedDat waarvan we dachten niet te bezittenHet is niet waarEr is een grote kracht in onsKijk dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Yes Bollie,Dus hou je al maar vast voor het volgend weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niky, zeil, diesel pacific en vertrekken? Vlaander meiske,Awel, als de diesel en het zeil nie meer gaat nie --> dan ga ik roeien en gij stuurt ons OOOOo Vlaandermeisje, met de zo goed gekozen naam, wat zou ik willen vertrekken ... wind, wolken een zonnetje en een Vlaandermeisje die me stuurt ..... allez - op !!!!! Nick, roeier, met vooruitzicht op 'n werldreiske .... waar de wind ons brengt .... navigeren is mijn vak ... ze moeten me wel 'n bestemming opgenven ..... H. wat zullen we te eten en DRINKEN meenemen ... ? vertelllllllllll me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Trusten Dar. Slaap lekker meis. En nogmaals bedankt voor alle energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niky, ik kan heel lekker Japans koken!!Drinken euhhh, Limonade ofzo, de Macon laten we maar beter thuis zeker he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hé die Co. Kun je nog ff schrijven hoelaat dat was gistgeren? wil het graag lezen. Er is een leuke kinderfilm op t.v.. Zie die altijd graag maar ben vanavond ineens zo volwassen geworden (grapje hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden