niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Valentine, jonge dame, je mist de kern van mijn boodschap .... ik weet dat je het goed bedoelt, maar .... enfin .... we komen er nog eens in alle rust op terug, hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Alf de goede lezer onthoudt veel maar komt daar niet te pas en onpas op terug, pas wanneer het zinvol is. Wat jij hier schrijft wordt echt wel onthouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Heel herkenbaar Bollie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dat weet ik lief Bolletje,Maar juist daarom, ik lees dat ze je niet gebracht hebben, wat je waarschijnlijk juist zo hard nodig hebt.En van dit weet ik, dat het juist wel verdeer brengt.Sorry maar het kwam in me op omdat ik je verdriet zo ontzettend herken en weet dat daar in reuguliere therapieen aan voorbij gelopen wordt. Dat maakte dat ik het weer onder je aandacht wilde brengen.Ik zal je er verder niet meer mee lastig vallen.......Ik geef mezelf wel een tik op mn vingers als ik zoiets nog is van je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeWitte ik heb al zoveel therapie gehad. Ik moet gewoon stoppen met drinken en eerlijk durven kijken naar mezelf. Durven kwaad worden b.v. op mijn vriend die me zo vaak pijn doet. Durven falen, durven zeggen wat je op je hart hebt, maar dan komt het watje weer naar boven, je mag mensen geen pijn doen. Grote truc van mijn moeder was, als ik een grote mond had, zij begon te huilen en zei, "Kijk eens wat je je moedertje aan doet. Schuldgevoelens aan praten. Maar Bol, je hebt al een goed zicht op jezelf, je weet best waar je zwakke kanten liggen en je 'moederverhaal' is uiterst herkenbaar, je weet waar het inzit, je hebt het inzicht en dat is mooi. Maar wat dan? Wat wil je vervolgens en hoe krijg je dat?Je wilt boos worden op je vriend, maar dat laat je niet toe, het watje komt boven. Moet dat watje niet eens wegblijven? Wil je dat wel echt? Dan moet er veel geoefend worden, want het gaat niet van de een op de ander dag. dat weet je zelf ook wel. Heb zelf ooit Gestalt , bio-energetica en psychodrama en RET gedaan.Nou daar leer je veel van kan ik je zeggen en toch kom het aan op doen doen en nog eens doen.Ben zelf nog lang niet klaar..en nee het gaat niet zo goed, wind me teveel op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Val. iedere keer als ik jouw berichtjes lees schiet ik vol. Mijn grootste triggers zijn, geven en niets terug krijgen aan liefde van mijn vriend, en moeder. Sex. geremdheid, angst om de controle te verliezen. Ik had gehoopt dat Jos mij hierin zou helpen maar was ook daarin erg egoistisch. Dus als ik dan dronk voelde ik die angst niet.Maar goed, ik vind dat anderen ook recht hebben om hun verhaal nu te kunnen doen. Heb al erg veel gehad.Nogmaals bedankt lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: HermieAlf de goede lezer onthoudt veel maar komt daar niet te pas en onpas op terug, pas wanneer het zinvol is. Wat jij hier schrijft wordt echt wel onthouden hoor. ?? waar gaat dit over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik neem weer wat afstand van het forum.Het is veel teveel voor mij. 400 a 500 berichten per dag.Mooie berichten, maar ook heel veel oordelen over elkaar. Ik wil me daar niet in laten meeslepen, hoef het ook allemaal niet meer te lezen.Het pact heb ik niet gered, ik heb 1 avond iets gedronken.Dat is dus ook niet de manier voor mij.Ik red me wel, ik heb andere wegen. Met een heleboel ondersteuning.God en liefde is er voor iedereen.Marjo lieverd, je hebt veel meegemaakt de laatste tijd. Blijkbaar was het nog wel even nodig.Soms moet je eerst in de modder vallen om je laarzen weer aan te willen trekken.Of gewoon een boel oefenen om anders met emoties om te gaan.Dag lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Quote "Maar een ander gevaar, nog groter denk is dit: je confronteert en deelt daarna wat meningen, ieder doet zn zegje, er is bijval, herkenning en dan.... dan houdt het na 2 a 3 bladzijden wel op hoor! DAn heeft men er genoeg van, weet het niet meer, valt in herhalingen of bedenkt opeens dat er nog een oliebolrecept moet worden gezocht.'Daar sloeg het op Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 was idd niet lang Dar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Valentientje, geen wijffie, geen jonge dame ... wat blijft er over ? Ik bedoel dat je korter van stof moet zijn ... en niet aangebrand moet doen .... ook beter lezen misschien, maar dat is onaardig Ik ben niet onaardig Nick, roeier PS Forum = Markt .... vraag maar aan ALFJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hee malle Kate!Had jij een pact gesloten dan?Even afstand is goed op z'n tijdOm de blik weer te verfrissenNu, dat is wat ik trachtDoor te blijven oefenenDag kate-je lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Vergeet ik het hart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Lieve Isa ik loop bij een psycholoog. Daar krijg ik opdrachten van die ik moet uitvoeren. Ik denk niet dat het goed is als ik met andere dingen aan de gang ga. Kijk dat vind ik dan zo moeilijk om dat eerlijk te zeggen want het is zo goed bedoeld van je maar ik denk dat er dan twee dingen door elkaar gaan lopen. Maar lief van je dat je het aan biedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Verdorie ben zo blij dat ik er weer in kan hier. Vriend is nog steeds niet thuis en ben al 2 keer de A2 op en neer gereden. Zijn vrouw kan niet rijden maar heeft een vriend ingeschakeld die nu weer aan het rijden is maar je ziet geen fluit in het donker behalve de bumper van je buurman. Politie deed heel vervelend want hij was naar een vriendin. Kom nou toch, ken hem al meer als 25 jaar en hij was hier met toestemming van zijn vrouw zoals hij elke maand doet. Zijn vrouw en ik bellen elkaar elk uur want zijn nu toch erg ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Isa, wat bedoel je ? natuurlijk MOET niks nie .... astublieft zeg Nick , roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik denk dat je mij bedoeld Bolletje...Maar je hebt idd helemaal gelijk hoor. Doe vooral wat je denkt dat goed voor je is.Dat doe ik ook.Sorry dat ik opdringerig was, maar ik gun je eenmaal veel goeds...gelukkig heb je dat wel gelezen in mn berichtjeWens je veel sterkte bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: ValentineAlf,Volgens mij is alleen dit forum voor de meesten ook net voldoende,is het toch een soort ondersteuningen voor een aantal ook dagvulling,maar dat moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk.Val,daar heb je het en ik denk dat de meesten gevoelsmatig aanvoelen dat je je hier maar tot op zekere hoogte kwetsbaar moet opstellenMaar je hebt gelijk: alleen k&k is beslist te weinig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi allemaal,Daar ben ik ook eindelijk weer eens. iedereen de feestdagen overleefd?Ik wel gelukkig, dus dat is al heel wat he.Bol, is het niet helemaal goed gegaan? Ik begrijp zoiets in vogelvlucht te lezen?Isa, heb je een paar sms jes gestuurd, geen reactie, wat raar steeds, of verstop je je voor mij? Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 HermieIk kan me niet herinneren dat ik heb beweerd dat er niet goed wordt gelezen en al helemaal niet dat het niet wordt onthouden??Ik heb alleen aangegeven dat men na 2/3 pagina's over gaat tot de orde van de dag.Overigens vraag ik me af of het later terugkeert..De forumtrein dendertdoor en stopt niet op eerdere stations... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoi Kate, ik zou het fijn vinden als je af en toe blijft schrijven. Ik lees je graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Stelling is duidelijk ten einde...Dan nok ik ook af.In ieder geval wel goed dat je m weer is op de kaart hebt gezet Dar.Het zou mooi zijn als iedereen die je stelling gelezen heeft er voor zichzelf over na gaat denkenDan heb je evengoed een hoop bereikt vanavond, denk ik.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Oeps nu was ik te snel met mn conclusie. Alhoewel nog wel achter mn laatste zin sta... Kate, ik wil ook graag dat je blijft of af en toe terug komt.Sorry voor het ondersneeuwen van je berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 DarIk vind je reactie na je terugkomst wel magertjesHeb niet voor niks mn vingers blauw getypt (en anderen ook)terwijl het vanwege mijn gemoedstoestand helemaal niet goed is om mee te doen...(maar vond het te belangrijk, maar moet denk ik maar stoppen voor ik nog meer gekke dingen ga zeggen)Overigens vind ik het top dat je het hebt aangekaart, echt op zn Dar's'! Klasse.je hebt iets in gang gezet (bloedt nu dood overigens, maar zo gaat dat ook niet erg, loslaten, geleerd van Dhendro..)blijf dat doen, heel verfrissend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: witteStelling is duidelijk ten einde... Dan nok ik ook af. In ieder geval wel goed dat je m weer is op de kaart hebt gezet Dar. Het zou mooi zijn als iedereen die je stelling gelezen heeft er voor zichzelf over na gaat denken Dan heb je evengoed een hoop bereikt vanavond, denk ik. Laterzzzzz Witte,Je was me voor!Dat toetsenbord ook!&^%$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden