Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009


lady jane

Aanbevolen berichten

zit mijn neus weer verstopt.

Goeiemorgen, tsja allen kan ik moeilijk schrijven nu,
Elk nadeel hep sijn voordeel
kan ik ook de draad eindelijk
weer eens openen. Maar liever
had ik lekker kunnen slapen natuurlijk.
Dat krijg je als je na zoveel saunagaan
gaat denken immuun te zijn voor verkoudheden en
dergelijke ongemakken. Dus mensen verwacht er geen wonderen van.
Al is het jaren geleden, dat weer wel. Nou die ga ik dan maar eens
lekker in de sauna vandaag liggen bepeinzen.
Ik duik nog maar lekker nog even onder mijn dekbedje en hoop er het
beste van. Voor de een een schoonheidsslaapje voor de ander genezende rust.
tot laters :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De ochtendhondenronde is gedaan, iedereen is kennelijk weer (of nog steeds) in bed.
Ik ben hier maar alleen
En eenzaam, en verlaten
Ik roep en vraag
Ik wil zo graag...
Wie heeft dat in de gaten.
Nee hoor, ik zit te dollen, maar heb gewoon wel zin in mensen die met mij mee een bakje koffie willen doen en van gedachten wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik ook lekkerderder Jip, die groente-tomatensap. Ik koop toch ook wel kinderchampagne, gewoon voor het feestelijke. Vuurwerk zullen we hier in deze uithoek niet zo erg zien. En dat vind ik eigenlijk ook wel zo prettig, voor de dieren.
Maar nu op naar vandaag, en dat is een heel gewone dinsdag die we zelf kunnen invullen.
Als jullie een doos vol kleurpotloden hadden, welke kleur zou vandaag dan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar ondertussen, vinden jullie het niet gek dat het al kwart voor acht is en het nog zo stil is?
Terra, Thé, dan denk ik aan aarde. Warme, rulle aarde, door de zon verwarmd.
Oranje kan veel kanten op Jip. Je hebt het in alle gradaties, van fel naar heel zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je eens in Thé, dat je ligt op een veld, ik noem maar wat, Griekenland, waar de aarde rul is en de zon op je schijnt.....
In je gedachten kan je overal heen gaan.
Maar nu de praktische kant, er moeten boodschappen worden gedaan.

Aanpassing: ik vind dat ook zo gek, de kortste dag zou voorbij moeten zijn, maar nu is het nog steeds donkerder dan een paar weken geleden om deze tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen (voor de 2e keer)
Ik houd van aarde tinten, dus niet van felle kleuren.
In mijn huis is dan ook geen enkele felle kleur te vinden.
Vannacht heb ik werkelijk geen oog dichtgedaan,
het gevolg dat ik nu compleet zit te stuiteren.
Nah, wellicht nog even een poging wagen
om toch nog een paar uurtjes te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn huis was rood met geel, omdat het zo groot was en ik uit een heel klein appartementje hier kwam
nu is het roomwit en koffiemelkbruin en dat bevalt nog steeds goed, lekker rustig vooral.
Mijn kleur is dan ook bruin, beetje oranjebruin, warm bruin

Tjonge Tina, dan heb jij echt weinig geslapen, dat is balen zeg!
Nu ik vrij ben slaap ik 8 a 9 uur per nacht en dat was schijnbaar ook nodig, normaal is dat 6 a 7 uur.
Ik zit hier klaar in mijn hardloop-tenue maar volgens mij is het nogal koud, dus ik moet nog even moed verzamelen. brrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Water, ik krijg ineens trek in een halfzacht gekookt eitje.

Tien, ik slaap ook maar gemiddeld drie of vier uur per nacht. Geen probleem verder, maar helemaal niet slapen riekt naar piekeren. Is dat zo?
Overdag slapen vind ik zelf een crime voor je nachtrust. Kun je niet naar buiten gaan, even een frisse neus halen, iets actiefs doen? Dan kom je vanavond vanzelf weer in je ritme en slaap je als een roos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de kippeltjes zijn weer gevoerd. Karel z'n kam en lellen zijn bevrozen. Rot voor meneer ze zijn aan de punten helemaal zwart. Bah.
Jip ook weer in beeld. Wat fijn. Water ga jij eitjes koken? Omdat je het over de kleur geel hebt;)
Mijn lievelingskleur is heel moeilijk uit te leggen dat zit tussen blauw en groen in. ik geloof dat ze dat zeegroen noemen. Dat vind ik een hele mooie kleur. Af en toe zie je meubels zo gestoffeerd.
O die zeeduik toch. brrrrr. Hoe doen jullie dat. ga je als je gedoken hebt dan gelijk naar een hok waar het lekker warm is of blijf je met die natte lijven gewoon buiten staan?:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedmorgen allemaal.

Ben heerlijk vrij vandaag dus ook even op het forum
Jane beterschap:rose:
Vie wat laat je vroeg de honden uit , was zeker koud? toen ik om negenuur wakker werd brrrrrrrrr keek naar buiten , het heeft gevroren.

Wat de kleuren betreft zo heeft ieder kleur zijn betekenis.
Hou van rood/zwart/wit.

Hebben jullie zin in de jaarwisseling/nog vuurwerk liefhebber onder ons? vindt het zo eng :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...