Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009

lady jane

Aanbevolen berichten

Ben alweer van half elf aan het ###. Zit er geloof ik nu weer in. Krijg nog steeds buiten dienst en probeer het later nog eens. Hoe komen jullie er wel in dan? Velen hebben privecontact dus kan iemand me zeggen hoe ik er nu in moet komen.

Lieve mail gehad van de Tactussen want die begrepen gelukkig dat ik zelfs mijn box niet kon openen dus ze zonden me prive een mail waar ik erg blij mee was.

Komt goed en hier is alles oke. Sta ff aan de zijlijn maar ze doen hun best en ikke ook met me er doorheen zien te rammen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Coco .... ik heb heel veel gehad aan de adviezen .... allemaal veel :sun::rose: dank thx voor dat .... ook mij slagzinnetje heb ik aangepast ... kijk maar .... dat woord Sirene houd ik er nog even in .... ik moet op m'n hoede blijven .... ende despereert niet .... oftewel ... ik houd de moed er in ... hoewel dat niet echt mijn geaardheid is .... snif en lach, lach en snif .... von Toten bedruft un bis Himmelhoch zautzend .... of zo iets ... Duits was altijd een zwak vak me .... Natuurkunde, scheikunde en biologie waren mijn topvakjes

van Nik tot Nok ( en terrug ) .... flauw he ? .... ben duffie dufduf .... siesta-time ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar je wetenschappelijke verslag vanavond NikNok ;)

Stoppen met drinken is meer dan alleen maar niet meer drinken, het gaat er echt om je levensstijl te veranderen.
Rust, reinheid en regelmaat, voor jezelf zorgen en proberen emoties nuchter te doorstaan en gewoon weer voorbij te laten gaan.
Dit wordt mijn 3e oud en nieuw zonder drank, vroeger zoop ik veel met oud en nieuw, ging van feest naar feest terwijl ik niet van feesten hield
nieuwjaarsdag om 8 uur weer thuiskomen, en dan savonds weer een feest en om 3 uur snachts thuiskomen en dan een week bijkomen.

En Nu?
waarschijnlijk ben ik gewoon alleen thuis met oud en nieuw, ik kijk waar ik naar wil kijken op TV
Gooi om 12 uur mijn raam boven open en kijk naar het vuurwerk
en ga op tijd naar bed en sta nieuwjaarsdag lekker fris en fruitig weer op, klaar voor het nieuwe jaar.

Een nieuwjaarsduik heb ik 2x gedaan, en ja, het is koud maar ook lekker, vooral als je uit het water komt is de lucht warmer dan je lijf
de eerste keer heb ik met die duik mijn gigantische kater en de schaamte weggespoeld, dat is denk ik meer dan 10 jaar geleden.

2 jaar geleden was ik een midweek in Zeeland ivm de vuurwerkangst van mijn hond met nog 3 meiden en hun honden.
Ik ging hardlopen op nieuwjaarsdag en kwam langs de nieuwjaarsduik.. ik had het zo warm van het hardlopen dat ik gewoon mijn kleren heb uitgetrokken (op mijn ondergoed en tshirt na dan) en er in ben gedoken
heerlijk was dat. Dus mijn tip, eerst een stuk hardlopen zodat je het lekker warm hebt en dan er in duiken, dan is het net de sauna!

Ik vind het idee leuk van die nieuwjaarsduik maar te ver weg in Scheveningen, maar misschien doe ik met jullie mee hier in Bloemendaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zo de koude in.
Gisteren duurde het lang eer mijn oude autootje warm genoeg was. De autodeuren kreeg ik niet dicht! Zat met openvliegende deuren op de weg, levensgevaarlijk dus.
Ga m zo even voorverwarmen, is beter denk ik.

O worstelaars... hier nog zo een!
Ik denk aan jullie. Vandaag weer die nieuwe dag!
chiao

O kreeg van Tactive nog een aanmaning voor lelijk woordgebruik. Konijntjes....!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Coco hahaha ben er ook weer in. Door mijn gedram er in te komen zag ik niet dat ik opnieuw in moest loggen. Heb hem altijd op onthouden staan dus kwam niet in mijn malle hoofd op dit te zien. Maar ben een doorzetter en daar is drupje weer.

Ben natuurlijk de draad weer eens kwijt nu maar spring er weer in. Met dank aan Tactive die hun best hebben gedaan het probleem op te lossen en het correcte mee omgaan hier in.

Kom strakjes wel bij kletsen. Vriend is hier geweest en vanmorgen vertrokken maar nog steeds niet thuis. Zijn vrouw belde of het weer niet goed was want hij had al lang thuis mogen zijn dus of er oponthoud was. Maag draaide 6 keer om want hij is 4 uur geleden vertrokken en moet een uur rijden. Hondje moet nog uit en wil weten waarom hij nog niet thuis is want mobiel niet te bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,

Waarschijnlijk niet wat veel mensen als normaal beschouwen.
Door mijn drank stop kijk ik b.v. veel meer TV en dat ervaar ik vaak als vreselijk suf.
In mijn drank periode ontmoette ik vaak interressante mensen de kroeg. Daar kom ik nu niet meer want de hele avond op een juusje zitten trek ik niet. Dan maar naar boer zoekt vrouw kijken en daar moet ik van kotsen. Maar daar kijken wel drie milloen mensen met plezier naar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kirky, ik was net aan jou aan het denken, omdat je het gisteren niet meer zo zag zitten allemaal. Dus ik dacht, even inloggen om te kijken of Kirky iets heeft geschreven. En ja hoor.
Je BOB zit er aan te komen hoor, maar het kan heel even duren.

Verder las ik interessante dingen over "wat is een normaal leven" en ook van Willie "vroeger ontmoette ik veel interessante mensen in de kroeg".
Van normaal leven weet ik weinig. De een heeft dit, de ander dat, wie zegt er dat iets gewoon of normaal is? Ik hou wel van een beetje lekker gek.
Interessante mensen, Willie, kan je ook buiten de kroeg ontmoeten. Mijn ervaring, how humble it may be, is dat kroeg-geklets heel interessant lijkt, maar het meestal niet is. Nuchtere mensen zijn veel leuker. Soms moet je ze zelf wat vragen, zodat ze iets gaan vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...