lady jane Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 zit mijn neus weer verstopt.Goeiemorgen, tsja allen kan ik moeilijk schrijven nu, Elk nadeel hep sijn voordeelkan ik ook de draad eindelijkweer eens openen. Maar lieverhad ik lekker kunnen slapen natuurlijk.Dat krijg je als je na zoveel saunagaangaat denken immuun te zijn voor verkoudheden endergelijke ongemakken. Dus mensen verwacht er geen wonderen van.Al is het jaren geleden, dat weer wel. Nou die ga ik dan maar eenslekker in de sauna vandaag liggen bepeinzen.Ik duik nog maar lekker nog even onder mijn dekbedje en hoop er hetbeste van. Voor de een een schoonheidsslaapje voor de ander genezende rust.tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Op het risico af dat je me aansteekt Jane, ik hoop dat je nog even kan slapen, en veel beterschap. Ik ben er ook meteen vandoor, maar niet naar bed, maar met de honden naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Mogguh,hier nog een slapeloze:wacko:.Ik lig al uren in bed en de slaap laat op zich wachten.Toch nog maar een poging wagen.Jane,beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Jeetje Vie, wat doe jij hierdit is toch geen tijd voor eengezonde deerne.Nou lekker wandelen dan maar, zal wel rustig zijn.En ik zie Tina ook al voyeurtje spelen,kun je ook niet slapen Tina, of wildij jij openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hoewel, ook nog even goedemorgen zeggen tegen Albertientje. Waarom slaap jij niet?Voor mij is dat normaal, altijd zo vroeg op. Straks zitten we hier met de hele koffieploeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Truste slapeloze:present:wandel ze Vie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ha, nee hoor ik wilde niet openen,lig al vanaf 23.00 wakker.Dus even hier lezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Je lag toch niet te piekeren en peinzen Tientje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 De ochtendhondenronde is gedaan, iedereen is kennelijk weer (of nog steeds) in bed.Ik ben hier maar alleenEn eenzaam, en verlatenIk roep en vraagIk wil zo graag...Wie heeft dat in de gaten.Nee hoor, ik zit te dollen, maar heb gewoon wel zin in mensen die met mij mee een bakje koffie willen doen en van gedachten wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Hee hallo Jip! Er is niets up eigenlijk, gewoon wat behoefte aan jullie. Een beetje vertrouwdheid en houvast.Ik ga nou eens lekker helemaal niks doen met de jaarwisseling. Thuisblijven. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dat vind ik ook lekkerderder Jip, die groente-tomatensap. Ik koop toch ook wel kinderchampagne, gewoon voor het feestelijke. Vuurwerk zullen we hier in deze uithoek niet zo erg zien. En dat vind ik eigenlijk ook wel zo prettig, voor de dieren. Maar nu op naar vandaag, en dat is een heel gewone dinsdag die we zelf kunnen invullen.Als jullie een doos vol kleurpotloden hadden, welke kleur zou vandaag dan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goedemorgen ook, Thé.Jip, voor mij wordt het lavendelblauw met hier en daar een dotje van dat nacht-blauw, en een beetje beige voor het licht. Hihi, dit moet wel gek overkomen voor mensen die niet in kleuren denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ja, maar ondertussen, vinden jullie het niet gek dat het al kwart voor acht is en het nog zo stil is?Terra, Thé, dan denk ik aan aarde. Warme, rulle aarde, door de zon verwarmd.Oranje kan veel kanten op Jip. Je hebt het in alle gradaties, van fel naar heel zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Denk je eens in Thé, dat je ligt op een veld, ik noem maar wat, Griekenland, waar de aarde rul is en de zon op je schijnt..... In je gedachten kan je overal heen gaan.Maar nu de praktische kant, er moeten boodschappen worden gedaan.Aanpassing: ik vind dat ook zo gek, de kortste dag zou voorbij moeten zijn, maar nu is het nog steeds donkerder dan een paar weken geleden om deze tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goede morgen allemaal,Rood en groen vind ik mooie kleuren maar dan blauwgroen of donkergroen, en dat heb ik met rood ook dus donkerrood.Blauw vind ik ook mooi en die kleur mag van mij van licht naar donkerIk denk dat ik vandaag niet zoveel onderneem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Doe mij maar geel dan, want daarmee ben ik de muren van m'n slaapkamer aan het verven.Met donkerrood als contrastkleur.Goedenmorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goedemorgen (voor de 2e keer)Ik houd van aarde tinten, dus niet van felle kleuren.In mijn huis is dan ook geen enkele felle kleur te vinden.Vannacht heb ik werkelijk geen oog dichtgedaan,het gevolg dat ik nu compleet zit te stuiteren.Nah, wellicht nog even een poging wagenom toch nog een paar uurtjes te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goeie morgen Kanjers.Daar ben ik weer. Ff de diertjes verzorgen tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Welke kleur geel Water? Eigeel, of zachtgeel, of....isa, ik heb hier de haard opgestookt en een warme sweater aangetrokken. Die duik, meid ik vind het bewonderenswaardig, but not for me. Heb je nog steeds niet geslapen Tientje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Vie,nee helemaal niet, ik ben geen goede slaapster,nooit geweest maar dit is wel heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 'k Heb het nog niet echt opgedroogd bij daglicht gezien, Vie...maar een beetje tussen die twee in denk ik. Hardgekookt zachtgeel ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Mijn huis was rood met geel, omdat het zo groot was en ik uit een heel klein appartementje hier kwamnu is het roomwit en koffiemelkbruin en dat bevalt nog steeds goed, lekker rustig vooral.Mijn kleur is dan ook bruin, beetje oranjebruin, warm bruinTjonge Tina, dan heb jij echt weinig geslapen, dat is balen zeg!Nu ik vrij ben slaap ik 8 a 9 uur per nacht en dat was schijnbaar ook nodig, normaal is dat 6 a 7 uur.Ik zit hier klaar in mijn hardloop-tenue maar volgens mij is het nogal koud, dus ik moet nog even moed verzamelen. brrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Haha, Water, ik krijg ineens trek in een halfzacht gekookt eitje.Tien, ik slaap ook maar gemiddeld drie of vier uur per nacht. Geen probleem verder, maar helemaal niet slapen riekt naar piekeren. Is dat zo?Overdag slapen vind ik zelf een crime voor je nachtrust. Kun je niet naar buiten gaan, even een frisse neus halen, iets actiefs doen? Dan kom je vanavond vanzelf weer in je ritme en slaap je als een roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Zo de kippeltjes zijn weer gevoerd. Karel z'n kam en lellen zijn bevrozen. Rot voor meneer ze zijn aan de punten helemaal zwart. Bah.Jip ook weer in beeld. Wat fijn. Water ga jij eitjes koken? Omdat je het over de kleur geel hebt;)Mijn lievelingskleur is heel moeilijk uit te leggen dat zit tussen blauw en groen in. ik geloof dat ze dat zeegroen noemen. Dat vind ik een hele mooie kleur. Af en toe zie je meubels zo gestoffeerd.O die zeeduik toch. brrrrr. Hoe doen jullie dat. ga je als je gedoken hebt dan gelijk naar een hok waar het lekker warm is of blijf je met die natte lijven gewoon buiten staan?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Goedmorgen allemaal.Ben heerlijk vrij vandaag dus ook even op het forumJane beterschap:rose:Vie wat laat je vroeg de honden uit , was zeker koud? toen ik om negenuur wakker werd brrrrrrrrr keek naar buiten , het heeft gevroren.Wat de kleuren betreft zo heeft ieder kleur zijn betekenis. Hou van rood/zwart/wit. Hebben jullie zin in de jaarwisseling/nog vuurwerk liefhebber onder ons? vindt het zo eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden