bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tapas natuurlijk mag je vragen of ik gedronken zou hebben, ik heb alleen geschreven dat ik er moeite mee zou hebben om dat inderdaad eerlijk toe te geven. Ik zeg hier eigenlijk mee dat ik daar nog erg zwak in zou zijn. Maar ik kan niet zeggen tegen jou dat je dat niet mag. Iedereen heeft het recht om dingen te vragen. Ik hoop echter dat je de vraag nooit hoeft te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hallo Aurelie,welkom terug en fijn dat het goed gaat,natuurlijk is het nu wat moeilijker, datlees je hier tussen de regels ook wel denk ik.Eerlijk met vriend zijn, de BOB zijn en geen drank in huis,3 x alles (tegenovergestelde van 3 x niks:D)blijf lekker meeschrijven de feestdagenenne er is nog plaats op de arrenslee op een draadje hier ergens, we hebben eenpact gesloten om de feestdagen droog door te komen, we schuiven wel ff op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik lees verwijtenDaar kan ik me verdrietig over voelenHet gaat er weer overwie, wanneer welkom isAlsof er een ballotagecommissie hierde wetten komt bepalenDat trek ik me aanEn dat, kan ik beter niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirky dit gaat over de ADB-duik 1 jan.zeer alco gerelateerd dusIsa moeten we nog adb OP ONZE ZWEMKLEDING BODRUREN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Albertina, ikzelf heb juist het gevoel dat ik me meer gericht heb op anderen. Zo ook Nien, maar ik zal er op gaan letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hee Marjo, hier net zo.Misschien is het handiger wanneer mensen een pb sturen als ze vermoeden dat iemand drinkt, en als ze daar last van hebben. Of: waar dan ook last van hebben.Ik was er laatst op een nacht ... zat ermee in mijn maag.Er was niemand meer en toen voelde ik me knap treurig. Later schaamde ik me.Dit terwijl ik nog in de onderzoeksfase zit van de onlinebehandeling en dus aan het uitzoeken ben hoe-of-wat met mijn A gebruik. Dus welke plek neem je in?Heb geen zin in al dat openbare gekissebis. Minderaars en stoppers zijn toch wel degelijk water en vuur-achtig...Waarom worden berichtjes verwijderd Hannah?Hoe kiest Tactive dan wat er kan blijven staan of niet?VM: drie dagen is hartstikke goed. Knoop er een 4e aan vast! Kom op meid, we gaan het doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Maar zijn emoties, allerdaagse dingen die je nu met een nuchter hoofd moet doen dan ook nie alcohol gerelateerd? Waarom mag daar dan niet over gepraat worden?Wat willen jullie dan , dat er enkel gepraat wordt over hoe erg de addictie was en hoe moeilijk het was om te stoppen? En daarna dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirky hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goedenmiddag allemaal, en welkom nieuwen en overigen die ik niet ken Isa, Witte en TapasGoed verhaal. Duidelijk. Goede discussie op gang gebracht.Water Dacht dat het inderdaad een ongeschreven (? staat niet in de spelregels )regel is hier niet te schrijven als er gedronken is.Drinken en schrijven is voor mij op geen enkele manier een optie, not done. Wie neem ik dan in de maling?! Ik dacht toch mezelf.Verder heb ik vandaag mijn eigen kleine feestje namelijk 3 maanden niet gedronken (en gerookt).Het is een start, ben er blij mee en best wel trots op dit behaalde resultaat.Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de lieve felicitaties, met name Dhendro die hetzomaar uit haar hoofd heeft onthouden TOP ! Thanx allemaal!En dan last but not least ALF Gefeliciteerd !!!! 2 maanden, en go for it, je kan het, doorbijten hoor :DB):rose::DB):rose::DB):rose::DB):rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirky ik denk dat we er met z'n allen aan moeten gaan werken om het forum goed te laten blijven draaien. Je voelt je nu aangevallen en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. We kunnen het niet altijd over alcoholgerelateerde zaken hebben, dat zou niet goed zijn.Grappen mogen en moeten ook blijven, maar er moet ook tijd gegeven worden aan mensen die hier net zijn om te wennen aan hoe het forum draait. Natuurlijk klamp je je vast aan het forum, je bent tussen lotgenoten en dat gevoel alleen al geeft een stuk rust.Er zijn heel veel mensen op dit forum en iedereen heeft zijn eigen gedachten over bepaalde dingen, maar wat ik nu voel is dat er botsingen zijn tussen meningen. Op zich niet verkeerd hoor maar accepteren dat ieder een eigen kijk heeft op dingen moet ook kunnen.En nogmaals, jouw dekens hebben mij wel degelijk goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Fellicitations COCO!En weeral es Bollie neemt me de woorden uit de mond!Je bent een kanjer Bollie(of mag ik dat hier niet meer zeggen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Cathy ik heb in het begin ooit eens een draad geopend voor diegene die iritaties hebben naar elkaar, maar daar was men niet zo kapot van. Wilde het liever bij ditjes en datjes houden dus is dat niet door gegaan.Waar ik wel moeite mee heb is dat er een suggestie gedaan wordt dat er gedronken is door iemand en dat dan de naam niet genoemd wordt. Als je A zegt, zeg dan ook B. Noem de naam van iemand als je iets tegen die persoon hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik snap het bestWe zoeken medestandWe zijn mensWillen begripMaar met verwijten Creëer je afstandIn allesRoept het oude schuldgevoel opDe schaamte, het lijdenHet is niet nodigLaat elkaar!We kunnen niet alleen degenenbejubelen die het "goed" doenEn degene die het in onze ogen"fout"doen, afstraffenHet werkt nietJa, averechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik ga eten, bedankt!Het is goed om te lezen dat de meeste van hier het toch wel degelijk nog met elkaar eens zijn.We stomen weer recht vooruit, met zn alle....Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Okee, punt gemaakt en over tot de orde van de dag, wat mij betreft. Ik ben wel blij dat het aan de orde gekomen isVlaams Meisje, chapeau dat je het al 3 dagen volgehouden hebt! op naar dag 4, en als het moeilijk wordt laat het weten voordat je kiest om toch te gaan drinkenWe hebben hier zoveel ervaringsdeskundigen die je daarbij kunnen helpen!Ik merk bij mezelf dat nu meespeelt dat ik tijdens de feestdagen ook wat prikkelbaarder ben, dan erger ik me sneller en val ik eerder over dingen, dat stuk zit dus bij mij.Nu bv wordt ik gestoord van het vuurwerk buiten, het hoort erbij maar mijn hond is heel bang dus het is zoeken naar uitlaatplekken en -tijden waarop hij nog iets wil doen.Ik woon in een volksbuurt in een bovenwoning en moet nu mijn hond de trap aftillen omdat ie niet naar buiten wil, ik vind dat ontzettend vervelend en haat momenteel ook die puberjochies in de buurt die zo graag knallenDe eindejaarsfeestdagen zijn meestal geen echte 'feestdagen', confrontaties met familie, met drank, met teveel drank, met uit je ritme zijn, winkels dicht, vrij zijn, teveel tijd om te voelen en teveel tijd om te denken,verwachtingen en teleurstellingen, ik geloof dat ik wel weer blij ben als ik maandag weer gewoon naar mijn werk mag gaan.dus dan snappen jullie in ieder geval waarom ik wat prikkelbaarder ben dan doorgaans!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Het was van mij ook een geintje kirky.Maar misschien zijn die verwijzingen naar links, TV, foto's enz wel een deel van oorzaak van storungen hier?Bij mij hier veeroorzaken al die Youtubes vabn dochter hier ook voortdurend traag systeemen dan heb ik het nog niet eens over alle troep die er bij downloaden meekomt, zij mag deze laptop dus ook niet meer gebruiken, dan heb ik altijd een goed en snel systeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, ik begrijp je volledig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi met mijVoor mij is het schrijven juist op het moment van de trek, of strijd tegen de trek gisteren was dat ook zo geef ik er aan toe, of aktie ondernemen, en op het forum schrijven dat maakt het forum zo belangrijk voor mij.Dat is mijn reden van schrijven, en inloggenDaarmee is eigelijk al het schrijven direct in relatie met het onderwerp ook als ik het er niet over heb.Wel ik ga eten en kaartjes sturenGroetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik ben blij dat je dat zegt, TapasHet is een wisselwerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 VMdank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tapas er was laatst op het journaal een bungalowpark waar mensen met hun huisdierennaar toe gaan deze dagen want verboden voor vuurwerlk.Ze zitten vol uiteraard, wat een gat in de markt en wat een briljant idee.Zoiets is echt geweldig, zullen we een ADB-vuurwerkvrij park op gaan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ach Kirky,Der zijn nooit simpele antwoorden, hoe simpel de vraag ook is!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 "in het echt maak ik ook altijd grappen en wordt ik niet goed begrepen ... dit is geen zelfbeklag maar een voor jullie informerende opmerking " .... sluit aan bij een zeer terechte opmerking ( 3 blz terug ) tegen ISA van Vlaamschmeiske Nick , die nu echt serieus is .... 'n grap is makkelijker dan de realiteit .... daarom bedenk ik Sirenes en een roeibootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Het gaat om eigen inzichtdat kun je er niet in rammenIk heb beide kanten hier meemogen makenWas ik een beter mens hiertoen ik niet dronk(het is geen vraag, dus het behoeft geen antwoord)Of ben ik een slechter mens hiernu ik wel drinkIk ga dingen zienDat telt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hi Willie , ouwe knorrepot !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden