bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hermie ik heb in ieder geval vanacht die dekens gepakt en heerlijk daaronder geslapen, dus waren ze erg welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ze zijn je van harte gegund Bol maarre... het kan natuurlijk niet hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goeiemrogen allemaal,wat een drukte al weer en gisteren ook zo'nvolle draad, ik lees mee/na en kom niet echt meer aan postentoe, zou ook niet meer weten waar te beginnen.Weet dat ik meeleef en -lees is wel even genoeg voor nu.CO en Alf jullie delen al ietsdus nu ook deze slinger::DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirk dat meen je niet. Het was gisteren voor mij zo'n, ja hoe moet ik het zeggen, warm gevoel toen je die dekens stuurde. Het heeft me echt goed gedaan joh.Ik kreeg te horen dat de moderator dacht dat het woord kluten of kluters een scheldwoord zou kunnen zijn maar als dat niet zo was ik het mocht blijven gebruiken. Heb uitgelegd dat het een zelf verzonnen woord was van mijn kabouter dus blijf ik het gewoon gebruiken.Kirk ik vind het KLUTEN voor je joh;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 BolGedurende de gehele AV looptijd heb ik me steeds door jou gesteund gevoeld, jehoeft er geen schepje bovenop te doen hoor.Ik wil er wel over praten, maar niet hier, daar zit niemand op tewachten, het moet wel leuk blijven.Jij vraagt ernaar, ik meen serieus, dus zal ik je een pb sturen.Maar ik weet nog niet wanneer, want ik denk dat het voor vandaagal weer genoeg is geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Mooi. Het plan ligt klaarAkkoord bevondendoor de raad van wijze mannnenNu niet verslappen!Het is een plan van aktieDaar valt niet mee te spottenGewoon doorgaan!Dingen regelenDat is wat ik doeNu weer even praktischMaar weer op padIk ben nog lang niet moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirky,ik ben het geheel met je eens.Als er over relevantie gesproken moet wordenkan de helft van gisteren de dagdraad worden verwijderd.Wellicht riskeer ik hiermee een ban.Toch moet het mij van het hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Lieve Alf. Kijk maar vriend, als je behoefte hebt te schrijven dan doe je dat maar. Net wanneer het je uit komt en jij dingen kwijt wilt. Deze is al vast voor jou omdat ik je een Kanjer vind. en een hele dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Bol, kluten??Nou moet ik toch even lachen zeg (dat kan gelukkig nog)hahahadat woord heb ik van je overgenomen:DEen scheldwoord??? Neeeuuuhh hoor, het is kaboutertaal! Je kunt ze ook alles wijsmaken, pffff.Weet niet of ik dit allemaal kan zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: albertinaKirky, ik ben het geheel met je eens. Als er over relevantie gesproken moet worden kan de helft van gisteren de dagdraad worden verwijderd. Wellicht riskeer ik hiermee een ban. Toch moet het mij van het hart. Ben dan wel benieuwd welke helft je bedoelt...Betekent dat de helft dus allemaal onzin is/was?En wat heeft de andere helft dan wel?En hoe is dat tot nu toe? Ook onzin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 :(:(:(:(dit zijn allemaal kouwe blauwe bedroefde knoopjes .... ze hebben geen zwemdiploma ... ze mogen ook niet mee aan boord, deze blauwe jongens en meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Alf, hoe gaat het echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Morge NikKun je het niet eens over een andere boeg gooien?Tactive houdt een oogje in het zeilVoor je het weet wordt je gekielhaald..of ga je het schip in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirky, Ik ben het met JOU eens en met de Moderator ONEENS .... als iets van toepassing is dan zijn het wel warme dekens !!! We smijten ermee !!!! :wine: = Limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hi Alfje .... wil je overstag ? .... ik ga ook een slinger maken Nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Niknok,dit vind ik dus nonsens,elke keer dat wijnglas icoontje.Mij triggert het niet ik vind het alleen spottend.En alcoholisme is niet iets om meete spotten.Dit is mijn zeer bescheiden mening hierover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 ik maak een limo slinger :beer: = limo:wine: = ranjavoor het feestvarkentje ---> warme dekens mogen niet van de Moderator ..... :wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer::wine::beer:hiephiephiep ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nik ik heb ook een beetje moeite met je postingsweinig van de echte Nik te lezenHumor is goed, en overlevingshumor kennen we denk ik hier allemaalmaar ik vind het zo flauw wordenhet enige wat ik ervan geleerd heb is scrollenmaar ik lees je lievertenminste als jij wat wilt vertellen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 sorry ... ik zal het niet doen .... nu wordt ik door de hond en door de kat gebeten .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hannah ik deel je bezorgdheid meid. Heeft niemand een tel.nr van haar zodat die kan bellen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Morgen allen,Het is trouwens fleece Niky. Ik heb hem ook gemist vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Drup ik praat nu even voor jou hoop niet dat je het erg vindt. Haar vriend is terecht en met Drup gaat het redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Met humor is inderdaad niets mis.Waar ik wel last van heb dat er veel wordt afgedaanmet een grap en een grol.Op zijn tijd niets mis mee,ik houd ook van een dolletje en zal ook nietnalaten dat af en toe te doen.Wat ik wel jammer vind is dat er over zeer serieuze en helpende postings regelmatig heen wordt gelezen.Jammer.Ik kan daar niet zoveel mee en dusis bij mij het scrollgehalte ook zeer hoog.Soms weet ik werkelijk niet meer wat te schrijven,een soort vreemde eend in de bijt, zo begin ik mij hier echt te voelen.Wellicht moet ik dat bij mezelf zoeken,dat doe ik dan ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirk ik pak jou ff bij je kraag joh. Laat je niet uit het veld slaan kom op zeg. Schrijf de moderator aan en spui je ongenoegen.Maar weg gaan is geen optie. Bovendien heb ik het gevoel dat ik dan ook door jou in de steek gelaten wordt, dus niet doen. Waarom schrijft de moderator nooit rechtstreeks op het forum zodat we hier over kunnen praten. Waarom blijven ze zo anoniem. Zo krijg je een ban en als je reageert krijg je niets terug. Vind dit knap lastig. Zoiets van "steek dit maar in je zak". En verder kun je dan ook niets meer.Bovendien zouden ze ook het icoontje van dat glas wijn weg kunnen halen en daarvoor in de plaats iets anders neer zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden