lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wing wil jij mijn arbeidstherapeut worden?Wow komplimenten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Inderdaad Alf,Al die toestanden hebben mij in alle geval bezig gehouden met niet aan alcohol te denken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 WitteDe quote blijkt dus van jou te zijn.Mijn voorkeur voor reactie heeft de draad, laten we het openhouden, het is tenslotteook openlijk neergezet..Lijkt me duidelijk: bij het juiste adres zijn, dus bij Herman.Had het nog niet zo bekeken dat ongevraagd quoten.. Er staat ook niet bij dat het van jou isnog wordt er naar jou verwezen.dus juridisch lijkt het me moeilijk aanvechtbaar.Mocht Herman niet op je verzoek tot verwijdering ingaan dan lijken mij stappen riching T.noodzakelijk...Lijkt me dat er een beleidsregel uit voortmoet vloeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nog net voor het weggaan.Herman heeft mij verzocht in pb niet meer op hem te reageren, dus die optie is niet mogelijk AlfIn ieder geval bedankt voor je meedenkenIk hoop meerdere reacties te krijgen.En dat mijn vraag niet ondergesneeuwd door het fantische kunstwerk van WingComplimenten daarvoor Wing en ook aan jou Kirky!!!Nu echt wegLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 WingHoeveel ruimte heb je nodig als K. 2 jaar van de drank af is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 WitteDat kan H. nou wel verzoeken, maar dat gaat nu niet meer opDaarvoor is de zaak te ernstig.Je kunt het gewoon hier op de draad van hem vragen.Aan de andere kant en begrijp me goed..Hoeveel last heb je ervan?Als je niet had aangegeven dat de qoute van jou washad ik het niet geweten, sterker nog het verbaast me dat ie van jou is, zo ken ik je niet..En waarschijnlijk had je, gelet op de context, ook nog eens gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Iets anders even, als je meer dan 50 pb 's hebt, wat gebeurd er dan? Verdwijnen ze dan ze of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 GoedenavondAlf:heart:Bedankt voor je reactie :$ en de leuke cabaretstukjes ik heb er smakelijk om gelachen!Jij hebt dus ook je best voor mij gedaan, dus dat kan je wel ondanks je sombere bui, top.en ja natuurlijk blijven we lachen.Ik ben niet naar de kroeg gegaan maar die twijfel is erelke dag tot een uur of 10 in deze dagen en die tijd is nubijna voorbij...maar drinken nee, sowieso niet, en jij ook niet toch?!Ik heb naar Guzman gekeken, Delirium, wat een herkenningen oh ja wat fucking saai het leven nu, zegt hij ...Nu de Nationale Wetenschapsquiz op NL2 en straks om 2300 uurKarin Bloemen met Overgang.En natuurlijk I love you too WingMooi kunststukje van Adam ? of van jou? voor Kirky zeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 VM je kunt ze exporteren, maar ik weet niet waarheen, maar dan blijven ze bewaard.Je kunt ook een datum intoetsen bijv. 12/25/2009 en dan wordt alles van voor die datum verwijderd en heb je weer ruimte voor nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyklik op mijn ''naam'' , donder ik bijna van de stoel van het lachen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! He, had ik nog niet eens gezien, verblind door het kunstwerkMaar dat is idd heel grappig!!Moge er nog vaak regenachtige zondagen komen!dit kunstwerkje kan gevoegd worden bij het topje van W. en het schilderij van Bol.Als we nog even doorgaan dan kunnen we een museumopenen. Een ex-alcie museum.Ik zoek vast een stemmig openingsnummervoor op de viool... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Witte ik vind dit ook niet kunnen.Herman als je dit leest, verwijder s.v.p. dat onderschrifthet siert je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Tjee Wing wat een staaltje van geduld; zo een bierglas maken met een stevig rood kruis erdoor en wat een kunstzinnige creatie in de aanklikbare link; leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wing hoe krijg je het voor elkaar zeg. Een van de zeven wereldwonderen op de c.p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 o krijg een telefoontje..momentis mn vriend met kanker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 witteik zou het anders even aangeven bij de moderatorals je het weggehaald wilt hebben.Je naam staat er echter niet bij vermeld. Ik denkdat Herman het als voorbeeld gebruikt voor allesoortgelijke reacties die hij kreeg die avond.Wat ik wel vind is dat de een wordt weggebonjourdals hij gedronken heeft en de ander niet?Lijkt me één lijn daarin wenselijk.Niet schrijven op het frum als er gedronken is.Het wordt niet van Herman gepikt, dan ook nietvan een ander accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 bolEr is niets met mij aan de hand hoor, heb gewoon mijn dag niet zo vandaagshit happenes..en tis alweer wat minder sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Alf dat zou wat zijn zeg. Dan wordt de naam alki meteen gezuiverd. Ja de kans zit er in dat mensen dan juist alki willen worden om deze creativiteit ook te kunnen ontwikkelen.En dan nog Nonkel WILLIe waarvan me nog steeds niet duidelijk is wat hij als kunstenaar precies heeft gedaan maar is wel erg bekend geweest. Nou wie neemt de leiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 wingnou het heeft je heel wat moeite gekost, een mooi cadeautjeen uit het hart, tenminste zo voelt het voor mij.Digitaal? Nou er gebeuren toch wel hartverwarmende dingen hieren ik ben blij dit te mogen meebeleven.Fijn dat Kirky jou zo motiveert!en ja wie weet kan hij jou bekeren tot non alcoholica veel creatieve geesten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Cootje fijn dat het weer wat minder somber is. Om een of andere reden vind ik het nooit fijn, te lezen dat je je niet prettig voelt. Weet ook niet hoe dat komt. Deze zijn voor jou wijfie.Dat vind ik bij niemand hoor maar het is bij jou toch anders. Je bent zo goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nu je het zegt KirkyIk stond ook nog ingelogd terwijl ik tochbijna zeker weet dat ik had uitgelogd:huh:ik was er dus ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ziezo, de koffers staan gepakt; morgen een paar dagen weg. Als draadloos internet het toelaat log ik van de week nog wel eens even in;anders spreek ik jullie begin januari weer.Het is heel bijzonder de feestdagen droog door te komen, Woman! Dank daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Fijne dagen Alainelekker genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 boldank je wel.alainefijne vakantie hoor enne goed gedaan! Volhouden hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 moeite doen kan heel plezierig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Heel veel plezier Alaine en tot ??????? Geniet er van meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden