Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 KirkyVoor mij kun je alvast beginnen hoordatum is zo uit te rekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik denk dat hij daar het beste zelf antwoord op kan gevenik kan wel gaan gissen maar heeft zo weinig zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 wingdag dagIsamooi stukje had je geschreven vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedenavond allemaalWing en Adam mijn complimenten voor zoiets prachtigs en leuks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 AR nog zwemmen 1 jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hallo AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 ohw Jane was je er ook?Ik wens jullie allen een fijne avonddoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi Jane, ja Jane;)Hoi Coco, dag Coco:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 ik ga niet voor jou weg hoor Jane..uh voor niemand dusIk had het een beetje onhandig geschreven geloof ik..Ik ga tievie kiekentot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goed hoor Cotot overgangs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ja kirkyde mensen zijn blijals ze er weer even üit"zijnna de feestrdagen en diewinkels daar hebben het goed voor elkaarik blijf er ook weg op zondagmaar af en toe is het leukIk ga ook uitloggenvermoeid dagje hier geweestfysiek zowel als psychischwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Weterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi Willietruste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky,Toen jij dronk had jij lichamelijke klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ben kleddernat maar zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Jij was ook een bierdrinker. Ervaar je dat als voordeel bij het stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik vind het een goed idee om af te spreken dat we niet met een slok op op het forum komen. Ik deed dat zelf ook niet toen ik nog regelmatig uitgleed, uit respect voor de stoppers. Dus vóór het drinken, ná het drinken maar niet tijdens het drinken. Ik ga mn pecee uitzetten. Vind het wel goed voor vandaag. Nog een uurtje borduren en dan eens kijken of ik vroeg naar bed wil. dahag xx lieve groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky NEE,Ik bedoel spul als jenever en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wanneer je bier drinkt dan drink je eigenlijk een borreltje met een glas waterDat lijkt mij veel minder ongezond dan de vodka drinkersIk probeer niet te vergoeilijken maar waarom geen onderscheidWanneer je teveel gedronken hebt raden ze je altijd aan water te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky Ik ben het hier niet mee eens,Ik WAS een grote zuiper maar in al die jaren ben ik nooit LAM geweest en niet omdat ik er zo goed tegen kon. Wanneer ik om me heen keek gebeurde dat behoorlijk vaak bij de mensen die Sterker dronken.Een glas bier bevat 5 % de rest water Jenever 35 %zonder water Daar ligt de link. Wanneer jij een borreltje drink en gelijk een glas water er achter aan drinkt is dat het zelfde. Dan geef je je als het ware een infuus.Maar terzijkde IK DRINK NIET MEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Isa ben je geschrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden