Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyklik op mijn ''naam'' , donder ik bijna van de stoel van het lachen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! He, had ik nog niet eens gezien, verblind door het kunstwerkMaar dat is idd heel grappig!!Moge er nog vaak regenachtige zondagen komen!dit kunstwerkje kan gevoegd worden bij het topje van W. en het schilderij van Bol.Als we nog even doorgaan dan kunnen we een museumopenen. Een ex-alcie museum.Ik zoek vast een stemmig openingsnummervoor op de viool...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Witte ik vind dit ook niet kunnen.Herman als je dit leest, verwijder s.v.p. dat onderschrifthet siert je niet
dhen Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Tjee Wing wat een staaltje van geduld; zo een bierglas maken met een stevig rood kruis erdoor en wat een kunstzinnige creatie in de aanklikbare link; leuk
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Wing hoe krijg je het voor elkaar zeg. Een van de zeven wereldwonderen op de c.p.
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 o krijg een telefoontje..momentis mn vriend met kanker.....
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Alf dat zou wat zijn zeg. Dan wordt de naam alki meteen gezuiverd. Ja de kans zit er in dat mensen dan juist alki willen worden om deze creativiteit ook te kunnen ontwikkelen.En dan nog Nonkel WILLIe waarvan me nog steeds niet duidelijk is wat hij als kunstenaar precies heeft gedaan maar is wel erg bekend geweest. Nou wie neemt de leiding?
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Cootje fijn dat het weer wat minder somber is. Om een of andere reden vind ik het nooit fijn, te lezen dat je je niet prettig voelt. Weet ook niet hoe dat komt. Deze zijn voor jou wijfie.Dat vind ik bij niemand hoor maar het is bij jou toch anders. Je bent zo goed bezig.
alaine Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Ziezo, de koffers staan gepakt; morgen een paar dagen weg. Als draadloos internet het toelaat log ik van de week nog wel eens even in;anders spreek ik jullie begin januari weer.Het is heel bijzonder de feestdagen droog door te komen, Woman! Dank daarvoor!
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Fijne dagen Alainelekker genieten!
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Heel veel plezier Alaine en tot ??????? Geniet er van meis.
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Goedenavond allemaalWing en Adam mijn complimenten voor zoiets prachtigs en leuks
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Hoi Jane, ja Jane;)Hoi Coco, dag Coco:lips:
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Ja kirkyde mensen zijn blijals ze er weer even üit"zijnna de feestrdagen en diewinkels daar hebben het goed voor elkaarik blijf er ook weg op zondagmaar af en toe is het leukIk ga ook uitloggenvermoeid dagje hier geweestfysiek zowel als psychischwelterusten:lips:
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Kirky,Toen jij dronk had jij lichamelijke klachten?
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Ik ben kleddernat maar zonder alcohol
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Jij was ook een bierdrinker. Ervaar je dat als voordeel bij het stoppen
Otje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Ik vind het een goed idee om af te spreken dat we niet met een slok op op het forum komen. Ik deed dat zelf ook niet toen ik nog regelmatig uitgleed, uit respect voor de stoppers. Dus vóór het drinken, ná het drinken maar niet tijdens het drinken. Ik ga mn pecee uitzetten. Vind het wel goed voor vandaag. Nog een uurtje borduren en dan eens kijken of ik vroeg naar bed wil. dahag xx lieve groetjes
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Kirky NEE,Ik bedoel spul als jenever en zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden