Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Coco, we hebben nu Sirenes, Emoticons en Gremlins.
Wat is een Gremlin ? Hoe spreek je ze aan ? Wat zijn hun hobbies ? Kennen ze een hierachie ? Zuijn er jongetjes en meisjes ? Oma's en Opa's ? Wat is de kwetsbare kant van de Gremlin ? Wonen er in het Kremlin ook Gremlins ?

Zo maar wat vragen bij een invallende duisternis en mijn gat van 17.00 - 22.00 dat mijn Sirene het weer op d'r heupen krijgt .....

Denk eens rustig over mijn vragen na ..... :present: Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Nik
Probeer je mij van de wijs te maken met al die beesten die voor en tegen de Sirenes zijn?
Zo goed ken ik ze niet hoor en wil ik ze ook niet kennen misschien.. haha
Maarre zo vlak voor het avondeten waar ik nu aan ga beginnen kan ik helaas niet uitgebreid
op jouw vragen ingaan.

Maar Dhendro weet wel wat Gremlins zijn dus wellicht wil zij jouw vraag beantwoorden
instead of me.

Hou de Sirenes van je af Nik, de tweelingbroer van mijn Gremlin , in de leer voor beschermengel wil jou
wel helpen zegt hij, maar ik heb er niet alle vertrouwen in, hij moet eerst nog hier bij mij maar oefenen
stel dat het fout gaat :wacko:

Sterkte en tot later
allemaal
tot draad :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA... van KIRKY verwacht ik het allergrootst applaus, want die heeft het ergst gemopperd!!

(of gaat ie niet goed daar Kirky?)

VM: waarom een rotdag gisteren? Zomaar? En nu ook vreselijk. Nou da's knap knudde....
Nee, hier gaat ie goed. Lekker ramen gezeemd... mijn hemel wat een bagger!

Je kunt de tekst van de pb's ook kopiëren en dan in een word document plakken.

Ik ga nu lekker visticks eten!!
Bye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Niknok, als ik het goed heb begrepen is dat een uitvinding van Carolien, ze heeft er in
ieder geval leuke tekeningen van gemaakt. Ff zoeken op de site naar Gremlins en/of artikelen
van De boei, daar heeft Carolien er veel voor getekend en verhalen bij geschreven.
De Gremlin is het alcomonstertje wat in je nek hijgt bij trek. Terugmeppen is het devies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heb jij het over Medusa, Nina. (Die slangen bedoel ik.)

Overigens heb ik geen depressie gekregen, ook niet toen ik langer met drinken was gestopt. Wèl, dat alle emoties harder binnenkwamen, en dat ik besefte dat daar iets mee gedaan moest worden. En dat is nog steeds zo, en daarom heb ik me opgegeven voor therapie, wat in februari gaat beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Kirky, je lijkt Loesje wel: "Heb ik eindelijk mijn kamer opgeruimd, is mijn leven een puinhoop".
Mijn rubberen BOB-hanger doe ik nooit weg want die heb ik gekregen van een heel geliefd persoon, maar als jij een stalen BOB wil, Kirky (als je het echt wil) dan kan ik je er eentje toesturen. Ik krijg er zelf namelijk een toegestuurd, maar die hoef ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...