Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 IsaMisschien vind je hier een antwoord...http://mens-en-gezondheid.info...onproblemen-tips.htmlDhendroIk vermoed dat mijn Gremlin in de leer is voor beschermengel (samen met zijn tweelingbroer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Coco, we hebben nu Sirenes, Emoticons en Gremlins. Wat is een Gremlin ? Hoe spreek je ze aan ? Wat zijn hun hobbies ? Kennen ze een hierachie ? Zuijn er jongetjes en meisjes ? Oma's en Opa's ? Wat is de kwetsbare kant van de Gremlin ? Wonen er in het Kremlin ook Gremlins ? Zo maar wat vragen bij een invallende duisternis en mijn gat van 17.00 - 22.00 dat mijn Sirene het weer op d'r heupen krijgt ..... Denk eens rustig over mijn vragen na ..... Nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 KirkyWat bedoel je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoi isa, de mijne was ook onregelmatig toen ik dronk. Met stoppen werd ie keurig regelmatig de eerste 4 maanden ofzo, daarna schoof ie elke maand een dag of 3 naar achter, dus geen cyclus van 28 dagen maar van 31 a 33 dagen. Nu nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ne Gremlin mag je vooral niet teveel te drinken geven Niky! Dan worden het kleine duiveltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Great the, Ga ik dadelijk proberen!!Bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Zeg NikProbeer je mij van de wijs te maken met al die beesten die voor en tegen de Sirenes zijn? Zo goed ken ik ze niet hoor en wil ik ze ook niet kennen misschien.. hahaMaarre zo vlak voor het avondeten waar ik nu aan ga beginnen kan ik helaas niet uitgebreidop jouw vragen ingaan. Maar Dhendro weet wel wat Gremlins zijn dus wellicht wil zij jouw vraag beantwoordeninstead of me.Hou de Sirenes van je af Nik, de tweelingbroer van mijn Gremlin , in de leer voor beschermengel wil jouwel helpen zegt hij, maar ik heb er niet alle vertrouwen in, hij moet eerst nog hier bij mij maar oefenenstel dat het fout gaat Sterkte en tot laterallemaaltot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 KirkyGaat snel. Als het leed geleden is, is het leed snel vergeten. ofnieNu ga ik echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ik zei het toch al CO, zolang je ze (de gremlins) niet te drinken geeft zijn ze heel lief en anders woren het kleine duiveltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 JA... van KIRKY verwacht ik het allergrootst applaus, want die heeft het ergst gemopperd!!(of gaat ie niet goed daar Kirky?)VM: waarom een rotdag gisteren? Zomaar? En nu ook vreselijk. Nou da's knap knudde....Nee, hier gaat ie goed. Lekker ramen gezeemd... mijn hemel wat een bagger!Je kunt de tekst van de pb's ook kopiëren en dan in een word document plakken. Ik ga nu lekker visticks eten!!Bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Allez, volgens de film dan he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 IsaIK had het niet over jou.Gewoon in het algemeen over "leed" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ach Cathy, domme toestanden met vriendje, daarom toch weer gedronken enz; enz;Vandaar vandaag ook weer klote duffe dag!Maar het gaat al beter dan vanochtend!Greetz!!!N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoi Niknok, als ik het goed heb begrepen is dat een uitvinding van Carolien, ze heeft er in ieder geval leuke tekeningen van gemaakt. Ff zoeken op de site naar Gremlins en/of artikelen van De boei, daar heeft Carolien er veel voor getekend en verhalen bij geschreven. De Gremlin is het alcomonstertje wat in je nek hijgt bij trek. Terugmeppen is het devies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Volgens mij heb jij het over Medusa, Nina. (Die slangen bedoel ik.)Overigens heb ik geen depressie gekregen, ook niet toen ik langer met drinken was gestopt. Wèl, dat alle emoties harder binnenkwamen, en dat ik besefte dat daar iets mee gedaan moest worden. En dat is nog steeds zo, en daarom heb ik me opgegeven voor therapie, wat in februari gaat beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Kirky, en Willie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Dank voor je eerlijkheid Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hè, spelen we hier The Weakest Link? Gefeliciteerd met je BOB, Spud. ik heb hem ook nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ah maar Kirky, ook al is je beroep BOB dan moet je nog een aantal testen passeren voor je die welbegeerde sleutelhanger krijgt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Haha, Kirky, je lijkt Loesje wel: "Heb ik eindelijk mijn kamer opgeruimd, is mijn leven een puinhoop".Mijn rubberen BOB-hanger doe ik nooit weg want die heb ik gekregen van een heel geliefd persoon, maar als jij een stalen BOB wil, Kirky (als je het echt wil) dan kan ik je er eentje toesturen. Ik krijg er zelf namelijk een toegestuurd, maar die hoef ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 En anders moet je alle testen doorlopen he Kirky! Beginnen met een cartonnen, dan een schuimrubere enz.!Veel en moeilijke examens hoor! Dus neem toch die van Vie maar!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Voila, laat al die moeilijke bob examens maar even liggen en ga lekker relaxen in een heet bad ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Da's goed, van de week komtie bij me aan (deo volente want de post gaat in deze dagen zo langzaam) en dan laat ik het je wel weten. Adres in alle vertrouwelijkheid.Sterkte met je overlopende hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 En dan zeggen ze Vie, hier in vlaanderen toch, dat ze duizenden extra postmannen aannemen om alles op tijd op z'n plaats te krijgen!Ik wacht al dagen op een pakje van iemand!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Aha!! Daarom Spud dat wij hier zolang op onze post moeten wachten!!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden