Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari

Vie

Aanbevolen berichten

Moet zeggen dat ik Hermie wel een beetje kan begrijpen. De grootste schreeuwers hier krijgen de meeste aandacht. Bedoel dit echt niet verkeerd maar degenen die aanwezig zijn op de achtergrond daar wordt overheen gewalst. Doe dit denk ik zelf ook dus toch iets om over na te denken vind ik.

Iets om over na te denken vind ik en het is zondag dus preek van de week van drupje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Bolletje dat is het em juist, ze is zo dominant. pffff
Soms wordt ze gewoon kwaad als ze het met bepaalde dingen niet eens is !!
Laatst kwam ze op het lumineuze (valt wel mee want elk kind kan dat bedenken) dat we de buikdansfilmjes op you tube moeten zetten.....
Dat brengt ze dan alsof ze het wiel heeft uitgevonden
Mijn antwoord was, naar waarheid, dat er dames zijn in de groep die niet op You Tube willen. Ik vind dat zeer begrijpelijk, maar zij werd echt kwaad want dat vond ze belachelijk en blablabla met stemverheffing.
Nou ja zeg
Het is haar zaak helemaal niet

En ja Carolien, zo ga ik het doen. En als ik er nou voor zorg dat ik het écht druk heb, hoef ik niet te liegen want dat kan ik niet :)

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman:heart:

Je moet nog steeds haar goedkeuring hebben? Ben je nog zo afhankelijk van haar mening:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah goeie middag. Ja dat er veel gepraat wordt over moeders. Ik denk dat moeders over het algemeen meer invloed hebben op hun kinderen dan vaders. Tenminste dat was vroeger zo. Pa ging werken en moe was er voor de kids. En tenslotte moeders geven toch het leven aan je. Je kent haar geur vanaf het begin en hebt daar denk ik toch een sterkere band mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jezelf kiezen!
Daar gaat het om

Ten allen tijden

Daar heb ik vandaag weer
een knap staaltje van gezien

Daar ben ik behoorlijk van onder
de indruk

Niet ten koste van anderen
Maar met respect naar elkaar

Gewoon eerlijk

Misschien moet ik nog 10x
op MIJN bek :D
Zou kunnen

Maar ik zie weer wat gloren... (oei oei)
En alles helpt!

:)

Nu shut ik weer up
Want ik loop weer
behoorlijk
te gakken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, dat zijn drankreacties en ego.
Ik denk idd dat je haar ontgroeid bent en zij een zuigende
energie uit jou haalt, Niet halsoverkop smoesjes gaan verzinnen hoor, heeft ze heus door, en zo iemand kan je flink dwars zitten als buur. ff op broeden en dat zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven met zo weinig mogelijk kwetsen, moeilijk, maar zo blijf je wel jezelf trouw. Het is loslaten, ooit paste ze in jouw leven, nu duidelijk niet meer. Zij voelt dat je haat ontglipt, is jaloers, maar probeert je dan weer naar haar niveau te trekken, dan hoeft ze zelf niets te veranderen. Sterkte, dit is een leerpunt/test.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hannah,
Ik heb nog nooit een berisping of een ban gehad, inderdaad de laatste weken had ik minder werk, ik werk van thuis uit, dus kan misschien meer wat tijd op het forum doorbrengen.
Maar waarom ben je nu toch altijd zo boos?
Waarop wil je dan antwoorden? Wat zijn luxe problemen? Ook ik wil, net als jullie allemaal, weg blijven van alcohol, maar daar hoort ook de rest van het leven bij! En als ik daarover een vraag wil stellen kan dat toch dacht ik!!!
Vertel me nu eens eerlijk waarom je zo boos bent op mij? Omdat ik impulsief, ongeduldig ben?
Mij maakt het toch ook niet uit dat Woman over haar zaak praat! Ik lees mee begrijp, maar heb niet direct iets te antwoorden, zij weet zelf wel aan wie ze iets heeft! Daarom respect voor haar BV.
Niet overdrijven Hannah!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM ik was op 3 weken na 42 toen mijn jongste kwam,
en ze is nu het zonnetje in mijn leven,
naast het feit dat ze mij als puber alle hoeken laat zien en ik dus
hormonaal in de overgang zit. dat heeft de natuur zo niet bedoeld en is loeizwaar.
Dat zou jij dus ook krijgen.
Liefde en zwaarte, je leven wordt drukker en het kan ook een jongen zijn,
en hoe het voor je partner en zoons is, is ook belangrijk, het gaat niet alleen om jou,
het kindje wil ook welkom zijn bij de rest.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dar
je broer heeft ook jullie moeder in een andere/moeilijkere? tijd meegemaakt
en heeft wat voorwerk voor jou verricht
jij hebt haat anders meegemaakt en bent zelf ook een ander mens, en een vrouw
zoons halen andere dingen uit hun moeder dan dochters,
en mooi dat je nog met haar praat
het proces gaat verder
net als het leven:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik vind het mooi
wat je schrijft over je
moeder

Daardoor besef ik me
dat ik ook van mijn moeder houd
Tuurlijk
Ze is lief

En we zien wat we doen
Het heeft tijd nodig

En ik begin net mijn grenzen
te leren bewaken
Dat gaat nog weleens wat
onhandig

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, misschien houdt het koude weer nog een poos
aan en ben je straks blij met je koopjes?
Ik was gisteren tussen de volleywedstrijden bij die ierse
M&H, je weet het misschien tramirP?? en zit nu ook lekker in het nieuw
helemaal voor 23, incl laarzen, voolt heerlijk. en die zomerdingen komen wel weer toch?
Je voelde je deze week wat ongedurig, en als je net als ik ben, koop je dan sneller iets (als een soort troost), en misschien niet helemaal wat je wilt, maar duizend keer beter dan drank kopen/drinken
met zo'n bui toch? :heart: knuffie ff hier, omdat we meiske wat minder zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik, zoals anderen, heb morgen weer contact met de online hulpverlener. ik heb haar net een uitgebreide mail gestuurd met mijn motivatie om voorlopig niet meer actief deel te nemen aan het forum.

Teruglezend deze dag: Ik ben dus niet de enige.

Ik wil vooral Witte en Ari danken voor hun bijdrage, dit zijn wijze mensen in mijn ogen, de rest weet het wel via pb of telefoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...