druppeltje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Moet zeggen dat ik Hermie wel een beetje kan begrijpen. De grootste schreeuwers hier krijgen de meeste aandacht. Bedoel dit echt niet verkeerd maar degenen die aanwezig zijn op de achtergrond daar wordt overheen gewalst. Doe dit denk ik zelf ook dus toch iets om over na te denken vind ik.Iets om over na te denken vind ik en het is zondag dus preek van de week van drupje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nee Bolletje dat is het em juist, ze is zo dominant. pffffSoms wordt ze gewoon kwaad als ze het met bepaalde dingen niet eens is !!Laatst kwam ze op het lumineuze (valt wel mee want elk kind kan dat bedenken) dat we de buikdansfilmjes op you tube moeten zetten.....Dat brengt ze dan alsof ze het wiel heeft uitgevondenMijn antwoord was, naar waarheid, dat er dames zijn in de groep die niet op You Tube willen. Ik vind dat zeer begrijpelijk, maar zij werd echt kwaad want dat vond ze belachelijk en blablabla met stemverheffing. Nou ja zegHet is haar zaak helemaal nietEn ja Carolien, zo ga ik het doen. En als ik er nou voor zorg dat ik het écht druk heb, hoef ik niet te liegen want dat kan ik niet quote: Originally posted by: bolletjeWoman:heart: Je moet nog steeds haar goedkeuring hebben? Ben je nog zo afhankelijk van haar mening:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ach drupje, ook in het echte leven moet je steeds schreeuwen om iets gedaan te krijgen!! Zooveel luisterende, medelevende mensen zijn er immers niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Het is nog niet zeker he Caro, maar 't is zo'n gevoel dat ik bij de twee vorige ook had????En inderdaad, ik zou niet anders kunnen dan hem of haar ook graag zien!We zien wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik moet dit echt even doorzetten met de buurvrouw. Als ik toegeef krijg ik spijt. Even doorbijten...het is moeilijk want ik kan niet zo goed hard zijn, maar echt even doen. Voor mezelf. IK hou jullie op de hoogte xxVoor vanavond op de tieviehttp://www.tvgids.nl/programma...a_neige_%E0_no%EBl%3F/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik ga even een rondje huis doen. Kom zo weer x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hannah goeie middag. Ja dat er veel gepraat wordt over moeders. Ik denk dat moeders over het algemeen meer invloed hebben op hun kinderen dan vaders. Tenminste dat was vroeger zo. Pa ging werken en moe was er voor de kids. En tenslotte moeders geven toch het leven aan je. Je kent haar geur vanaf het begin en hebt daar denk ik toch een sterkere band mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Voor jezelf kiezen!Daar gaat het omTen allen tijdenDaar heb ik vandaag weereen knap staaltje van gezienDaar ben ik behoorlijk van onderde indrukNiet ten koste van anderenMaar met respect naar elkaarGewoon eerlijkMisschien moet ik nog 10xop MIJN bek Zou kunnenMaar ik zie weer wat gloren... (oei oei)En alles helpt!Nu shut ik weer upWant ik loop weerbehoorlijkte gakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Woman, dat zijn drankreacties en ego.Ik denk idd dat je haar ontgroeid bent en zij een zuigendeenergie uit jou haalt, Niet halsoverkop smoesjes gaan verzinnen hoor, heeft ze heus door, en zo iemand kan je flink dwars zitten als buur. ff op broeden en dat zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven met zo weinig mogelijk kwetsen, moeilijk, maar zo blijf je wel jezelf trouw. Het is loslaten, ooit paste ze in jouw leven, nu duidelijk niet meer. Zij voelt dat je haat ontglipt, is jaloers, maar probeert je dan weer naar haar niveau te trekken, dan hoeft ze zelf niets te veranderen. Sterkte, dit is een leerpunt/test. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Lieve Hannah,Ik heb nog nooit een berisping of een ban gehad, inderdaad de laatste weken had ik minder werk, ik werk van thuis uit, dus kan misschien meer wat tijd op het forum doorbrengen.Maar waarom ben je nu toch altijd zo boos?Waarop wil je dan antwoorden? Wat zijn luxe problemen? Ook ik wil, net als jullie allemaal, weg blijven van alcohol, maar daar hoort ook de rest van het leven bij! En als ik daarover een vraag wil stellen kan dat toch dacht ik!!!Vertel me nu eens eerlijk waarom je zo boos bent op mij? Omdat ik impulsief, ongeduldig ben?Mij maakt het toch ook niet uit dat Woman over haar zaak praat! Ik lees mee begrijp, maar heb niet direct iets te antwoorden, zij weet zelf wel aan wie ze iets heeft! Daarom respect voor haar BV.Niet overdrijven Hannah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 VM ik was op 3 weken na 42 toen mijn jongste kwam,en ze is nu het zonnetje in mijn leven,naast het feit dat ze mij als puber alle hoeken laat zien en ik dushormonaal in de overgang zit. dat heeft de natuur zo niet bedoeld en is loeizwaar.Dat zou jij dus ook krijgen.Liefde en zwaarte, je leven wordt drukker en het kan ook een jongen zijn,en hoe het voor je partner en zoons is, is ook belangrijk, het gaat niet alleen om jou,het kindje wil ook welkom zijn bij de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Thanks Jane,En hij of zij (als het zo is) zal zeker welkom zijn!!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Lieve Darje broer heeft ook jullie moeder in een andere/moeilijkere? tijd meegemaakten heeft wat voorwerk voor jou verrichtjij hebt haat anders meegemaakt en bent zelf ook een ander mens, en een vrouwzoons halen andere dingen uit hun moeder dan dochters,en mooi dat je nog met haar praathet proces gaat verdernet als het leven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Isa???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Isa waren er dan misschien teveel voornemens? Of nog te hoog gesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dar, ik vind het mooiwat je schrijft over jemoederDaardoor besef ik medat ik ook van mijn moeder houdTuurlijkZe is liefEn we zien wat we doenHet heeft tijd nodigEn ik begin net mijn grenzente leren bewakenDat gaat nog weleens watonhandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nien zwanger?Heb ik gemistWow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Isa, misschien houdt het koude weer nog een poosaan en ben je straks blij met je koopjes?Ik was gisteren tussen de volleywedstrijden bij die ierseM&H, je weet het misschien tramirP?? en zit nu ook lekker in het nieuwhelemaal voor 23, incl laarzen, voolt heerlijk. en die zomerdingen komen wel weer toch?Je voelde je deze week wat ongedurig, en als je net als ik ben, koop je dan sneller iets (als een soort troost), en misschien niet helemaal wat je wilt, maar duizend keer beter dan drank kopen/drinkenmet zo'n bui toch? knuffie ff hier, omdat we meiske wat minder zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Sterker nog:Ik leer ze pas zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Wow Wing!Chapeau!!Wat een beheersingMooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ook ik, zoals anderen, heb morgen weer contact met de online hulpverlener. ik heb haar net een uitgebreide mail gestuurd met mijn motivatie om voorlopig niet meer actief deel te nemen aan het forum.Teruglezend deze dag: Ik ben dus niet de enige.Ik wil vooral Witte en Ari danken voor hun bijdrage, dit zijn wijze mensen in mijn ogen, de rest weet het wel via pb of telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Vlaandertje, ik denk dat 't een meisje is :light: je maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 En maar een kwartier..Helemaal mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hannah, dat was een grapje tussen mij en Bollie!!Natuurlijk is een jongen even welkom als een meisje!!!!Maar het is nog niet eens zeker he!!LiefsN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik zie grote groeiBij velen hierDat wou ik nog even kwijtDat ik dat mooi vindom te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden