Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari

Vie

Aanbevolen berichten

Er is ook iets minder leuks gebeurd
tegelijkertijd

Ik heb een lieve vriend niet serieus
genomen, heb niet geluisterd naar wat
hij zei
daar zit ik wat mee in mijn maag

Misschien moet ik het even laten..

Wacht!

Ik stuur hem
door de ruimte
een

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja
Weet je
Ik moet het een beetje voorzichtig zeggen, want ik ben boven haar uit gegroeid.
Ze is erg dominant
Maar ze vindt bijvoorbeeld dat ik afgekeurd moet worden en dan een beetje spelen met zwart geld bijverdienen.
Ze begrijpt niet dat ik hard gewerkt heb en gestudeerd en geknokt om te worden wie ik was voordat ik de ziektewet inging. Ik WIL helemaal niet afgekeurd worden. Ik wil werken !!!
Dat is maar een klein voorbeeldje, zo spelen er meer dingen.
Ze vindt mij arrogant.
Tsja......
Zij heeft een bijstandsuitkering en moet elk dubbeltje omdraaien.
Dat wil ik liever niet.
Dus dat soort dingen spelen er. Daarom wil ik best vriendelijk met haar omgaan, gedag zeggen, maar echt als buren. Dat is best moeilijk om die grens te trekken.
De reden waarom ze weer contact wil is omdat ze een slok ophad. Lalalala gezellig ofzo
Ze wilde gister al komen maar toen was ik moe.
Maar kan niet blijven excuseren.....en toch wil ik pas dat ze komt als ík dat ook wil.
Lastig hoor....kan er een boek over schrijven...

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman dat is die bewuste buurvrouw waar je het vaker over hebt gehad hé? Wat zou je het liefst wilen doen maar wat je eigenlijk niet durft? Je schrijft afstandelijk reageren, maar waar ben je dan bang voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg goed !
Ik kan nu ook vrijdansen, dus we gaan een keer met de meiden naar de buikdansdisco :)
Heerlijk dat ik het nu beheers :)
7 februari hebben we een optreden in bekende zaal hier, met groot publiek !!
Yihaaaaa

quote:

Originally posted by:
An

Ha Woman: leuk dat je dat zegt. Vanaf morgen zal ik er wel weer weinig zijn.

Vandaag echt een dag om te luieren.

Hoe gaat het met buikdansen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,
Stel, ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen, dat ik op m'n 43 zwanger zou zijn, wat zou jij dan doen? Als het nu eens zeker een meisje was zoou ik niet twijfelen maar toch??? 43? een derde kindje???
Ik voel me al dagen vreselijk misselijk enz. Ik hoop dat het niet zo is maar stel???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poe hee!

Eigenlijk moet ik gewoon
een beetje bijkomen

Nadat ik heb gezien
dat ik niets, maar dan ook niet
te willen heb

Duidelijker kon niet

Ik kan me zo vaak
afvragen nog, waarom?

of alles op de spits drijven

Maar het heeft geen zin
geen enkele zin

Integendeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik kan me heel goed voorstellen dat je afstand wil nemen van zo'n mens, zeker als die dominant is, maar jij weet als geen ander hoe je dit op moet lossen denk ik. Maar over die oplossing kun je met ons praten hoor zodat we mee kunnen denken.;) Moeilijk hoor, zeker als ze gedronken heeft.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laten geboren worden en dan gauw hierheen brengen. (grapje hoor). Eigenlijk is het een moeilijke vraag. Ik denk dat ik als eerste zou moeten kijken of het inderdaad zo is. Je nu zorgen maken heeft geen zin. Die misselijkheid kan ook te maken hebben met stress. Stress zoekt altijd een plek op in het lichaam die het zwakst is. Misschien is dat jouw maag. Doordat je nu de dingen veel bewuster beleeft, brengt dit ook meer stress met zich mee. Dus kijk het nog een paar dagen af. Tenminste dat zou ik doen. Het heeft geen nut te wachten tot je weer ongesteld wordt want stress kan dat n.l. ook stoppen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet je, het is inderdaad goed om het hier te ventileren.
Zij was ooit mn drankmaatje.
Zij drinkt nog
Ik heb helemaal geen zin om het met haar daarover te hebben pfff
Ik heb met haar altijd een beetje het gevoel dat ik haar goedkeuring moet hebben ofzo....heel vervelend.
Ik heb nu op mn msn gezet dat ik het druk heb.
En mn poppetje op afwezig.
Zij trekt me naar beneden op de een of andere manier. Terwijl ik juist omhoog moet. Er zijn dingen in mn leven waarvan ik zeker weet dat ze zowat flipt omdat ik "stupid" bezig ben in haar ogen.
Maar ja ik ben nu 41 en ja ik neem stupid beslissingen. Dat zijn míjn beslissingen. In míjn leven. Daar heeft zij geen dingest mee te maken. En als ik op mn bek ga, is het míjn bek.
Nou ja ik ga het gewoon de eerste paar keer dat ze wil komen druk hebben met van alles, dus kijken hoe lang het duurt voordat ze het doorheeft.
Ofzo
Ja goed om te ventileren, thanx Bolletje

Schuttingtaal even aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest het zo zijn Bollie, als het een jongetje breng ik hem naar jou!!

Maar waarschijnlijk is het inderdaad mijn maag en darmstelsel dat reageert op het stoppen met alcohol gebruik en stress En dat zal eventueel ook wel op menstruatie cycli slaan!

Ach we zien wel, en trouwens mijn oma was 47 als ze pa kreeg!!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...