Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 januari 2010

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja VM, maar ik hèb emotioneel gezien gewoon iets tegen lamsvlees.
Met ecologisch gegroeide vissen of gevogelte heb ik dat veel minder, en ik weet ook wel dat dat senti-geklets is, maar zo voel ik het.

Ben je er nu verder zelf een beetje uit, wat je "aangericht" hebt met jouw eerdere bericht over je zwangerschap wat niet zo bleek te zijn?
Dat valt me wel van je op, dat je tamelijk luchtig omgaat met de reacrties. En dat geeft verder niet, maar het maakt mij nieuwsgierig hoe jij dat ervaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bolleke ga graag mee op vakantie hoor.

Patatteke, fijn dat je er weer bent. Dubbel gevoel lijkt me dat je niet zwanger bent.

Moet vanavond veel googlen want 2 uur geleden een telefoontje gehad van welzorg dat ze mijn auto op wilden halen. Huh? Heb voor elke oplossing een probleem maar wil het wel uit gaan zoeken. Had deze auto voor woon-werk verkeer maar gezien ik volgende maand mijn baan officieel kwijt ben (was al afgekeurd) moet ik hem inleveren. Dat begrijp ik nog maar toen ik het op een accoord wilde gooien vroegen ze in mijn ogen een woekerprijs. En dat begrijp ik weer niet want de auto is bijna 7 jaar en helemaal aangepast op mijn handicap dus wat moeten ze er mee nog? Naja heb er de ballen verstand niet van maar wil wel weten hoe dat nu zit om zo'n prijs te mogen vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Druppie wat kluters voor je joh. Dat ding kun je juist zo goed gebruiken. Ik weet wel dat die 45km. auto's (want daar heb je het toch over) stinkend duur zijn. Weet daar ook de rede niet van want zebestaan grotendeels toch uit polyester. Of hoe schrijf je zo iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, soms is het in dit soort gevallen beter om langs te gaan.
Persoonlijk contact en een persoonlijk gesprek en dat ze zien dat je bv met stok loopt.
Misschien iemand meenemen die goed is in dit soort dingen.
???
Veel kracht want dit is NIET leuk x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ik sluit af voor vanavond DAAAAAGGGG Dit word me echt te veel. Nou komt Woman met iets aan wat ook zo heerlijk is.
Ach en wee mijn gekwelde geest komt in op stand.:(:o
Als de kabouter en ik gingen Grieken, bestelde ik altijd paidakia Lamskotelet met frieten rijst enz. mmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet even iets vragen .. ik drink nu voor het eerst NIETS meer sinds 2 x 24 uur ... ik voel me ranzig en duf .... anders kan ik het niet goed onder woorden brengen ... zijn dat de zgn afkickverschijnselen ? ... wat is in het algemeen de verschijningsvorm van afkickverschijnselen .... roken doe ik al niet meer sinds 1978 .... de afgelopen 14 dagen dronk ik nog 5 wijntjes per dag .... daarvoor veeeel meer ...

please be of any kind of advice for me ... dankjewel

Nick, in een rare gemoedstoestand

of ik hunker naar wijn ? .... NEE dat is het niet

Zou misschien wel een griepje kunnen zijn .... grrrr .... weet ik veel ..... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niky,
Hoe dikwijls heb ik dat hier al nie gevraagd????

Wacht maar af, vanacht ga je zweten!!!

Maar hou nu toch maar es 27 dagen vol!!
Ik steun je !
Je scheepsmaatje

Ps, ik heb trouwens m'n voet verstuikt op zoek naar nieiuwe laarzen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...