Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Woman wat wordt het vanavond?Deze?http://www.tvgids.nl/artikel/3...oxx_schittert_als_Rayof deze?http://www.tvgids.nl/programma...5/Kiss_Kiss_Bang_Bang/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Woman zo ziet hij er soms ook uit hoor hhihihihiihi Hij lijdt echt onder het idee dat hij enrnstig ziek is. De gedachten van een hypogonder. Vreselijk moeilijk niet alleen voor hem maar zeker ook voor z'n omgeving en de mensen van de thuiszorg., is hij nou helemaal van de ratten besnuffelt !!!!Als het niet goed genoeg is wat jij voor hem doet, zoekt ie het zelf maar uit of zoekt maar een ander die hem helpt. Hij mag best waardering voor je tonen, je bent niet zijn sloof die nog een trap na krijgt ook. Potverdrieduizendzeshonderdzevenentachtig dubbeltjes !!!! Dat zijn een hoop dubbeltjes. Gaan we samen op vakantie? O nee. met z'drieen Druppie joehoe.Maar wat appart dat sommigen van ons dit gedrag herkennen. Het komt n.l. niet alleen voor bij partners maar kan ook in een werk of ouder kind relatie zijn.Soms denk ik wel eens dat iedereen dit in z'n leven tegen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nientje welkom terug. Knap dat je de stap hebt genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ben ik ook Woman, van de ratten besnuffeld !!!! Met een D. Koelkast Spic and Span, plavuizen gemopt.Het is hier alles of niets!De besnuffelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi VMGoed dat je er weer bentondanks je boosheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Negruj Jammer dat het na de kerst niet zo goed is gegaan joh. Heel fijn dat je de draad weer op gepakt hebt, en hopelijk dat ook daardoor het eenzaamheidsgevoel minder zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Misschien val ik er watraar tussenin met mijn vraagMaar het kan natuurlijk zijn dat niemand het weet..Dan laten we het zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik ben nu al twee uur soep aan het trekken. Nu wil ik de rest nog voorbereiden.Morgen hoop ik van de een of ander weer te horen. Dan blijf ik thuis en heb meer tijd af en toe binnen te vallen.Iedereen veel plezier vanavond . Negruj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Marjo, geen idee.Is je box vol? Weinig verstand van deze dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Goeie avond Soothe de schrobber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nee joh, nog láng nietLama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Draai eens een schoonmaak bestandje.Crapcleaner of zo, misschien wat vervuiling!Even alle cookiesweg.Zou het moeten zien. Moeilijk zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 quote: Originally posted by: marjoMisschien val ik er wat raar tussenin met mijn vraag Maar het kan natuurlijk zijn dat niemand het weet.. Dan laten we het zo Mij moet je niets vragen, ik weet nouwelijks wat ik aan het doen ben.Maar je vraag is niet raar. Misschien moet je Tactive, de Moderator m/vmailen. Zij staan ook op internet als bedrijf.Groetjes, Negruj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi Bolletje,Ik ga eten. En heb niets te melden, erg hè.Houd je bijeen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Al gedaanHee, Negruy dat zou ik zelfbedacht kunnen hebben met een wat meer geordend hoofd.. :light:Tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Marieke ik geloof dat het Woman was die jou vanmiddag een advies schreef. Heb je dat gelezen? Het moet toch mogelijk zijn om jou op een of andere manier te helpen. Soc. dienst? Maatsch. werk?Misschien kan iemand anders jou zoon aan leren hoe met geld om te gaan. Maar trek in Godsnaam ergens aan de bel meis, voor het dadelijk toch te laat is en jij helemaal door draait.Dan is je zoon nog verder van huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Soothe doen we, en heu smakelijk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Altijd lekker Bolletje.Het menu: Gemarineerde kipfilet van de Duitse winkel.Bakaardappeltjes- Sperziebonen.Magere kwark van dezelfde Duitse winkel.Ook voor Vie. Dat hoort ze graag.Jij ook, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Wat bist stil WingAlles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Alf, vanavond voor mij de hele avond Veronica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Weer even dingetjes doenBeetje koken, nog een wasje ophangen, chillen, borduren....Tralalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik heb net lamskroontjes gebakken en een rissotto met zelf geplukte eekhoorntjesbrood paddestoelen gemaakt! Lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Wat zijn lamskroontjes. Het klinkt goed.Het is te merken dat je gestopt bent. Wat een pit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Marjo ik weet het ook niet, en was ondertussen even weer allerlei andere dingen aan het doen. Ik heb nu plots weer helemaal witte schone radiatoren, hihi, ik wist niet eens dat je die schoon moet maken. Ben toch van opvoeding wel tamelijk verwend, eigenlijk.Verder, ook na het berichtje van Negruj, ja, ik ben toch wel meer content met mijn leven na drank dan mèt. Ik heb toen tamelijk onbewust een keuze gemaakt om in een roes te leven, maar de bewuste keuze om dat niet meer te doen bevalt me beter.Maar meer en meer komt het besef dat je alleen maar kleine herkenningen met elkaar kan delen, maar dat elkaar raad geven, meestal nutteloos is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi sweety,Dat zijn hele klein lamskoteletjes. Heel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden