Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 januari 2010

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman zo ziet hij er soms ook uit hoor hhihihihiihi Hij lijdt echt onder het idee dat hij enrnstig ziek is. De gedachten van een hypogonder. Vreselijk moeilijk niet alleen voor hem maar zeker ook voor z'n omgeving en de mensen van de thuiszorg.

, is hij nou helemaal van de ratten besnuffelt !!!!

Als het niet goed genoeg is wat jij voor hem doet, zoekt ie het zelf maar uit of zoekt maar een ander die hem helpt.

Hij mag best waardering voor je tonen, je bent niet zijn sloof die nog een trap na krijgt ook. Potverdrieduizendzeshonderdzevenentachtig dubbeltjes !!!!

Dat zijn een hoop dubbeltjes. Gaan we samen op vakantie? O nee. met z'drieen Druppie joehoe.
Maar wat appart dat sommigen van ons dit gedrag herkennen. Het komt n.l. niet alleen voor bij partners maar kan ook in een werk of ouder kind relatie zijn.
Soms denk ik wel eens dat iedereen dit in z'n leven tegen komt.

;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
marjo

Misschien val ik er wat

raar tussenin met mijn vraag

Maar het kan natuurlijk zijn

dat niemand het weet..

Dan laten we het zo
:D

Mij moet je niets vragen, ik weet nouwelijks wat ik aan het doen ben.:P
Maar je vraag is niet raar. Misschien moet je Tactive, de Moderator m/v
mailen. Zij staan ook op internet als bedrijf.
Groetjes, Negruj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke ik geloof dat het Woman was die jou vanmiddag een advies schreef. Heb je dat gelezen? Het moet toch mogelijk zijn om jou op een of andere manier te helpen. Soc. dienst? Maatsch. werk?
Misschien kan iemand anders jou zoon aan leren hoe met geld om te gaan. Maar trek in Godsnaam ergens aan de bel meis, voor het dadelijk toch te laat is en jij helemaal door draait.
Dan is je zoon nog verder van huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo ik weet het ook niet, en was ondertussen even weer allerlei andere dingen aan het doen. Ik heb nu plots weer helemaal witte schone radiatoren, hihi, ik wist niet eens dat je die schoon moet maken. Ben toch van opvoeding wel tamelijk verwend, eigenlijk.
Verder, ook na het berichtje van Negruj, ja, ik ben toch wel meer content met mijn leven na drank dan mèt.
Ik heb toen tamelijk onbewust een keuze gemaakt om in een roes te leven, maar de bewuste keuze om dat niet meer te doen bevalt me beter.
Maar meer en meer komt het besef dat je alleen maar kleine herkenningen met elkaar kan delen, maar dat elkaar raad geven, meestal nutteloos is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...